o sorun bendede var ama bende deviri 5.200e kadar dayayınca oluyor dayamassan sorun yok genelde kalkışlarda yapıyor rezil ediyor beni caartt ediyor millette bana bakıyor ama benim garantim felan yok ne yapıcaz paraylamı değiştiricez
1-2 Haftadır arada sırada 2.vitese geçişlerde cartlama oluyordu ve dün birmot izmir servisine aracımı bıraktım bugün aradılar ve şanzıman dişlisinin değişeceğini ve sipariş verildiğini söylediler bu arada arabasız kaldığım için yedek bir araç vereceklermiş... Birmot beni şaşırtmaya devam ediyor![]()
Konu siyahinci83 tarafından (21/10/2010 Saat 02:37 ) değiştirilmiştir.
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
o sorun bendede var ama bende deviri 5.200e kadar dayayınca oluyor dayamassan sorun yok genelde kalkışlarda yapıyor rezil ediyor beni caartt ediyor millette bana bakıyor ama benim garantim felan yok ne yapıcaz paraylamı değiştiricez
İlk önce geçmiş olsun şakir.... Hayırlısıda olsun diyelim sorunun çözüleceği için... Ne mutlu sana ki Birmot böyle bir hizmet veriyor... Çoğu yerlerde böyle bir hizmet imkansız diye düşünüyorum...
ya benimde geri vitese atarken cartlama pardon cırtlama oluyorancak şöyle debriyaja sonuna kadar basarsam ve agır bir sekilde geri vitese atarsam olmuyor o da bana gelmiyor
sorun nerede olabilir acaba
garanti olmasaydı masrafı işçilik dahil 500-600TL yi bulabilirmiş !!! garantiyi uzatma şansın varsa uzat ve değiştirt derim söylediklerine göre bu şekilde kullanmaya devam etseydim zamanla şanzımanı komple değişimine kadar gidebilirmiş !! işin uzmanı olan arkadaşlar gerekeni söylerler zaten
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
tamam da peki o değişen parçanın fiyatı nedir? bazen bende de oluyor..
tam ben de yazıyodum cevabımı aldım...
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
Geri vites ile ilgili sorunları okurken senkromeç olmadığını duydum ve nettede araştırmıştım buna dayanarak geri vites'te senkromeç yok demiştim hatta ABNEW nickli arda abi'de yazmış bu linkte
https://forum.grandepuntotr.com/tekn...eri-vites.html
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
hmm gplerde olmayabilir abicim de benim araç evo belki karısıklık ondan olmus olabilir yok aracı servise vericemde verince en az bi 3-4 saat alamıyoruzki![]()
Mert 5200 devirde ne işin var senin dizel arabada
-
geri vites de senkromeç yok bencede. o yüzden geriye takmadan önce iyice durup 1 e atıp sonra biraz yavaşca geriye atarsanız geri cartlamaz. yani şanzuman içindeki hareketi tam olarak durdurup geriye atacaksınız yoksa cartlar senkromeç olmadığı için.
3500 devilerde 2. vitese takarken bende de oluşuyor.. birde 2. viteste gaza basıp 3500devirlerde gazdan çekince 1500 devire kadar cırr zıırt cırt ses yapıyor.. prizdire biyası ve şanzman dişlisi beraber bu sesi yapabilir mi acaba?
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
debriyaja basınca ses kayboluyor Can.. başka bir başlıkta prizdirek bilyası olduğundan şüphelenmiştim..
bende de yüksek devirlerde hızlı vites değişimlerinde sadece 2. viteste cartlama oluşuyor.. debriyaja tam basıp 1 saniye bekleyip 2. vitese takarsam cartlamıyor zaten devir 1000-1500 düşmüş oluyor.. bugün denedim 1. viteste 4500devirde debriyaja basıp devir 3000 e düşünce taktım 2. vitese cartlamadı.. yalnız seri vites değiştirmede arada zorlanıp hafif cartlıyor.. sanki debriyaj tam ayırmıyor yada geç ayırıyor..
Bahsettiğiniz sorun şanzıman içinde vites geçişlerini sağlayan ince sarı bir dişli ismi senkromeç bunun değişmesi için şanzımanınızı dağıtıyorlar ve dişliyi değiştirip tekrar aynı şekilde şanzımanı topluyorlar çontalarını atıp motora bağlıyorlar uzun ve zahmetli bir iş en azından 1 günlük bir iş diyebilirim.
geçmiş olsun.vites geçişlerinde debriaja yarım basılması yüzünden o gacırdama duyulur ve alışlkanlık edilinen zamanlar içerisinde de bu problem kaçınılmaz olur aracı sizden başkaları veya daha önceleri rent a car olarak kullanıldıysa onlardan da kaynaklanabilir.
Genelde benim olmayan araca özenle binmem mantığı hakimdir türk şöförlerinde işin asıl sebebi mentalite sebebidir. Off nerede ise karakter analizine döndürecem olayı muhaha tekrar geçmiş olsun dostum.
aslında aracı sadece ben kullanıyorum yarım debriyaj alışkanlığımda yoktur ama birşekilde oldu hallediyorlar artık ama italyadan parça bekleniyorişin kötü tarafı 20bin km de böyle birşey olması şaşırtıcı
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri