Bayram öncesin aracım park halindeyken acemi bir sürücü tarafından sürtme sonucunda tampon ve çamurluğun arka kısmında sürtmeye bağlı hasar oluşmutu. Bu sebeple salı günü aracı servise bıraktım.
Bu arada kalorifer fanın kapanıp açılıyordu. ve sol aynanın buğu çözücüsünde çalışmıyordu. Hazır araç servisteyken bu sorunların giderilmesinide söyledim ve aracı bıraktım.
Cuma günü aracı teslim almaya gittim. Kalorifer fanı resistörü patlamış ve parça gelmesi bekleniyordu.Tam aracı çıkarmak üzereyken beklenen parça geldi ve aracı tekrar servise aldık. Çay molası olmasına karşın Murat kardeşim hemen değişmi yaptı ve aracı hazır etti. Ayrıca aracı hasar bölümündeyken bile gözü üzerindeydi.
Tüm birlik motor calışanlarına ve Başta Murat kardeşime sonsuz teşekkür ederim.![]()
Kerem oncelikle gecmis olsun, sonrasinda da once Murat kardesime sonrasinda da Birlik motor calisanlarina bir tesekkurde benden...
Umarim Birlik motorun yoneticileri Murat kardesimin degerini ve onlar icin ne kadar buyuk bir kazanc oldugunun farkindalardir. Sunu unutmamak gerekirki "Kurumlar herzaman daim olsada onlari asil yasatan calisanlaridir".
Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
Clio RS 190 HP
ve Şimdi...
Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...
Geçmiş olsun Kerem
kerem çok üzüldüm kardeşim
ama allahtan fazla bir şey yokmuş
birlik otoya bir teşekkürde benden muratada hem teşekkür hem öpücük =)))
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
bende hepınızı tsk ederım alpay abı dusunmen yeter umarım ama yınede pek umudum yok![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri