Anladım. Bu arada bugün GFK diye bir araştırma şirketinden bir eleman geldi. Geçen haftadan randevu vermiştim aramışlardı.
Eleman bugün geldi ve neden fiat aldından, memnun musuna kadar birçok soru sordu. Cevapladım. Bunlar tüm markalar için anket yapıyorlarmış, büyük şehirlerde gerçekleştirilen bir anketmiş. Fiata ve tüm şirketlere bilgi veriyorlarmış. Bana gelmeden hemen önce başka bir sürücüyle anket yapmışlar, bayanmış. Herseyinden memnunum ama geri kaçırıyor demişBen de sıfır araç satışındaki kişiden ben daha cok biliyordum aracı, dolayısıyla o yönden cok yetersizler dedim. Hillholder ın yüzde 5 ve yukarı eğimlerde çalıştıgını söyleyseydi şikeyeti olmazdı dedim. Bu anlamda servistekiler/satıştakiler yetersiz dedim. Bir kaç eleştirimi de söyledim.Sizleri de arayan oldu mu böyle?
hayır ama ilk aldığım zaman Fiat müşteri hizmetlerinden aramışlardı.
Evet ordan 1-2 kez aramışlardı zaten de bunlar yeni...
Eleştirilerimi şöyle sıraladım :
-Fiat sıfır araç alımlarında kampanya hediye bişey yapmıyor. Ya da bi arkadaşım gp aldı sıfır ona 100 TL paro puan yüklediler, neden 2.fiat arabası oldugu için..Saçma bir kampanya, ne yani dedim 100 lira için mi 2.arabamı fiat seçeceğim?
-Araçların donanımını doğru dürüst bilmiyo satıcı ve servisler dedim...
-Gp ve evolardaki ortak sorun ön camurluk agızlarından kaput altında motora su giriyor, tazyikli yıkamalarda ciddi su sıcrıyor ve motor kulagı ve elektronik bircok aksam suya maruz kalıyor...
bak bu doğru,satış ve servis personellerinde bilgi yetersizliği var.birçok noktayı benden öğrendiler sonra bana iş teklie bulunmuşlardı.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri