Sayfa 1/2 12 SonSon
37 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bugün servise gittim ve günaha girdim geldim

  1. #1
    adem tahiroğlu
    muhabbet üye ademtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/06/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.038
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1228

    Araştırma İnceleme Bugün servise gittim ve günaha girdim geldim

    arkadaşlar sabah servise gittim diffüzör için yaşanan diyalogu sizinle paylaşmak istedim..

    diffüzör kırılmış dedim servis sorumlusu geldi bu hiç olmayan bişey dedi nasıl olmuş sizinki böyle diye söylemde bulundu benimde tepkim doğal olarak internete bi bakarsanız genel puntoların standart arızalarından birisi öyle bişey olmaz gibi diye dıngırdadı eleman müdürünüzle görüşmek istiyorum dedim tamam müdüre gerek yok biz yardımcı olmaya çalışalım dediler bu aslında kırılan parça olduğu için garantiye girmezmiş benim gp nin garantiside bu ay sonu bitiyor bana garanti uzatmamı önerdiler 1 yıllık ücreti 399 tl (yuhh) garantiyi uzatırsam eğer sadık müşteri sınıfına alcaklarmış beni diffüzörü değiştireceklermiş bende işimin görülmesi için tamam dedim ama ödeme şimdi yapamam ay sonunda yapabilirim ancak dedim parçanın ellerinde olmadığını söylediler ve bir kaç gün içinde geleceğini ve beni arayacaklarını söylediler geldiğinizde hem parçayı değiştirelim hemde garantiyi uzatalım dediler...
    yorum size ait şimdi günaha girmemek eldemi günaha girenin suçu varda girdirenin hiç mi yok?

  2. #2
    Ertan GÜNDOĞDU
    Slow Down brabus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/04/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    825
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34 ED 0455
    Edilen teşekkür: 230

    Standart

    Adem Bey
    orada garantiyi istersem uzatırım, garantiyi uzatmam halinde yapacaksınız da uzatmamam da nasıl oluyor da yapmıyorsanız demediniz mi?
    Bir şekilde kar etmek için böyle yollara başvuruyorlar garanti uzatmanın bir kısmı onlarda kalacağı için yapmadıkları yok. O anda yaptırıp bir de müşteri hizmetlerine söyleyip böyle forumlarda duyurmak lazım ki adam olsunlar
    Konu brabus tarafından (24/06/2010 Saat 13:29 ) değiştirilmiştir. Sebep: da'yı birleşik yazmışım ayrı olacak :)




    05 Alfa 156 1.6 Dist. (2004.10 - 2009.10) --- 09 Nissan Qashqai Tekna Exec. (2009.12 - ...) --- 06 Grande Punto Starjet (2010.05 - ...)

  3. #3
    adem tahiroğlu
    muhabbet üye ademtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/06/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.038
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1228

    Standart

    Alıntı brabus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adem Bey
    orada garantiyi istersem uzatırım, garantiyi uzatmam halinde yapacaksınız da uzatmamam da nasıl oluyor da yapmıyorsanız demediniz mi?
    Bir şekilde kar etmek için böyle yollara başvuruyorlar garanti uzatmanın bir kısmı onlarda kalacağı için yapmadıkları yok. O anda yaptırıp bir de müşteri hizmetlerine söyleyip böyle forumlarda duyurmak lazım ki adam olsunlar
    bir kaç gün sonra arayacaklar gel parçayı değiştirelim diyecekler gittiğimde garantiyide uzatalım diyecekler bende olmaz dediğimde muhtemelen orda cıngar çıkacak bu iş müşteri hizmetlerinide gider tüketici hakları mahkemesine gider benim derdim bugün onların elinden tutanağı almaktı ve aldım onlar kendilerini akıllı zannetsinler bakalım sonunda neler olacak bu saatten sonra ellerinden bişey gelmez çünkü ben evrak aldım o iş bitti gerekirse gıcıklık olsun diye dava bile açarım arzuları bilir müşteri memnuniyeti diye vızırdırıyorlar benide memnun edecekler

  4. #4
    Eser HÜNER Emekli Moderatör
    Scottie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/03/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    10.647
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Derin Mavi
    Plaka
    26 ABS
    Edilen teşekkür: 3581

    Standart

    Alıntı ademtahir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir kaç gün sonra arayacaklar gel parçayı değiştirelim diyecekler gittiğimde garantiyide uzatalım diyecekler bende olmaz dediğimde muhtemelen orda cıngar çıkacak bu iş müşteri hizmetlerinide gider tüketici hakları mahkemesine gider benim derdim bugün onların elinden tutanağı almaktı ve aldım onlar kendilerini akıllı zannetsinler bakalım sonunda neler olacak bu saatten sonra ellerinden bişey gelmez çünkü ben evrak aldım o iş bitti gerekirse gıcıklık olsun diye dava bile açarım arzuları bilir müşteri memnuniyeti diye vızırdırıyorlar benide memnun edecekler
    o parça bir kaç günde gelmez ben 1 ay dan beri bekliyorum...

  5. #5
    adem tahiroğlu
    muhabbet üye ademtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/06/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.038
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1228

    Standart

    bence stoklarında mevcut ilk önce dediki 1 saatimizi alır beklermisiniz dedi bende tabiki beklerim dedim sonrada arka tarafta bi yere gitti geldi bu aradada ebnim garanti mevzusu ortaya çıktı ben şimdi yaptıramam bir kaç gün sonra olabilir deyince o da parça kalmamış bir kaç gün içinde gelecek dedi

  6. #6
    Eser HÜNER Emekli Moderatör
    Scottie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/03/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    10.647
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Derin Mavi
    Plaka
    26 ABS
    Edilen teşekkür: 3581

    Standart

    bak şimdi ben servisi aradım...aynı sıkıntı bende de vardı. ellerinde stokta mevcut imiş ve cumartesi günü için randevu aldım. garantideden değiştirecekler... hiç sorun olmadı...

    seninde bence garantin 1 gün kalsa bile değiştirmeleri gerekiyor. ne bu ya çocuk oyuncağımı.. her servis bir değil işte. ne yani bile bile kırdık garantinin sonunda hazır değişsin diye.. valla insanları çok saf görüyorlar... zınar abicim sonuna kadar şikayet et.... müşteri hizmetlerini ara...

  7. #7
    adem tahiroğlu
    muhabbet üye ademtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/06/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.038
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1228

    Standart

    şimdi hemen arıyorum müşteri hizmetlerini sonucunu bildireceğim...

  8. #8
    adem tahiroğlu
    muhabbet üye ademtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/06/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.038
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1228

    Standart

    aradım durumu anlattım tlf numaralarımı aldılar beni arayacaklarmış görecez bakalım ne zaman arayacaklar ne diyecekler
    her zaman söylüyorum bu yetkili servisler kör tuttuğunu hesabı yapıyorlar bırak servise gitmeyi önünden bile geçmemek lazım.

  9. #9
    Eser HÜNER Emekli Moderatör
    Scottie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/03/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    10.647
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Derin Mavi
    Plaka
    26 ABS
    Edilen teşekkür: 3581

    Standart

    Alıntı ademtahir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aradım durumu anlattım tlf numaralarımı aldılar beni arayacaklarmış görecez bakalım ne zaman arayacaklar ne diyecekler
    her zaman söylüyorum bu yetkili servisler kör tuttuğunu hesabı yapıyorlar bırak servise gitmeyi önünden bile geçmemek lazım.
    bakalım sonuç ne çıkacak. merakla bekliyorum.. gittiğin servisin adınıda verseydin... bak nasıl kuzuya dönecekler.. seni görünce...

  10. #10
    adem tahiroğlu
    muhabbet üye ademtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/06/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.038
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1228

    Standart

    Alıntı Scottie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bakalım sonuç ne çıkacak. merakla bekliyorum.. gittiğin servisin adınıda verseydin... bak nasıl kuzuya dönecekler.. seni görünce...
    servis bilgileri görüştüğüm kişi adı soyadı kendi bilgilerim araç bilgilerim hepsini verdim.

  11. #11
    İLKER Ç.
    ocean_1919 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2008
    Mesajlar
    574
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    26
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Alıntı ademtahir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir kaç gün sonra arayacaklar gel parçayı değiştirelim diyecekler gittiğimde garantiyide uzatalım diyecekler bende olmaz dediğimde muhtemelen orda cıngar çıkacak bu iş müşteri hizmetlerinide gider tüketici hakları mahkemesine gider benim derdim bugün onların elinden tutanağı almaktı ve aldım onlar kendilerini akıllı zannetsinler bakalım sonunda neler olacak bu saatten sonra ellerinden bişey gelmez çünkü ben evrak aldım o iş bitti gerekirse gıcıklık olsun diye dava bile açarım arzuları bilir müşteri memnuniyeti diye vızırdırıyorlar benide memnun edecekler
    Şu anda garantim varken işimi halletmiyorsunuz... Garantiyi uzatmamın benim için anlamı olacağını düşünmüyorum falan diyebilirsiniz.

  12. #12
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    44
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    Sen garantiden işini yapmıyorsunki garantiyi uzatayım 3 ay sonra başka bir arızada bir daha uzatında öyle yapalım demesinler ..

  13. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  14. #13
    adem tahiroğlu
    muhabbet üye ademtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/06/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.038
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1228

    Standart

    Alıntı femoli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen garantiden işini yapmıyorsunki garantiyi uzatayım 3 ay sonra başka bir arızada bir daha uzatında öyle yapalım demesinler ..

    süper cevap

  15. #14
    Fırat Serhat
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. demon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    867
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 234

    Standart

    Bunlar Fiat servislerinin bildik, ukala ve burnundan kıl aldırmayan tavırlarından birisi.
    Neden bu kadar şımarıklar biliyormusunuz? Çünkü siz onları müşteri hizmetlerinede şikayet etseniz bu müşteri hizmetleri sizi değil kendi servislerini kolluyor.
    Bugüne kadar 4 arabası olupta Fiat' tan başka bir arabaya binmeyen ben Fiat müşteri hizmetleri ve Servislerin bana yaşatmış olduklarından dolayı arabamı sattım ve bir daha asla Fiat almayı düşünmüyorum.
    Para benim param. Paşa paşa giderim kim bana hizmet veriyorsa onlardan alırım. Kimseye muhtaç değilsiniz arkadaşlar onlar size muhtaç. Sinire, strese hiçmi hiç gerek yok.
    Zaten garantiniz bittiğinde dışarıda çok daha iyi ustalar var. Gidin onlara yaptırın bakımlarınızı derim. Siz bilirsiniz.
    Mesela şimdi sıfır araba bakıyorum ve ilk baktığım firmanın servis kalitesi, müşterilene karşı davranışı. Asıl kaliteyi belirleyen faktörler bunlar.
    Sıfır Astra beğeniyorum ama Opel servisleri hakkında söylenenler beni düşündürüyor.
    Gel gelelim Eğerki Fiat doğru düzgün hizmet verseydi şu anda hiç düşünemden gider Bravo alırdım. Artık bedava verseler gözüm görmez. Sıfır bravo 20 liraya satacaklar gidip almam.
    Konu demon tarafından (24/06/2010 Saat 19:47 ) değiştirilmiştir.

  16. #15
    salih yaprakcı
    dallix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    202
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 46

    Standart

    Alıntı demon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunlar Fiat servislerinin bildik, ukala ve burnundan kıl aldırmayan tavırlarından birisi.
    Neden bu kadar şımarıklar biliyormusunuz? Çünkü siz onları müşteri hizmetlerinede şikayet etseniz bu müşteri hizmetleri sizi değil kendi servislerini kolluyor.
    Bugüne kadar 4 arabası olupta Fiat' tan başka bir arabaya binmeyen ben Fiat müşteri hizmetleri ve Servislerin bana yaşatmış olduklarından dolayı arabamı sattım ve bir daha asla Fiat almayı düşünmüyorum.
    Para benim param. Paşa paşa giderim kim bana hizmet veriyorsa onlardan alırım. Kimseye muhtaç değilsiniz arkadaşlar onlar size muhtaç. Sinire, strese hiçmi hiç gerek yok.
    Zaten garantiniz bittiğinde dışarıda çok daha iyi ustalar var. Gidin onlara yaptırın bakımlarınızı derim. Siz bilirsiniz.
    Mesela şimdi sıfır araba bakıyorum ve ilk baktığım firmanın servis kalitesi, müşterilene karşı davranışı. Asıl kaliteyi belirleyen faktörler bunlar.
    Sıfır Astra beğeniyorum ama Opel servisleri hakkında söylenenler beni düşündürüyor.
    Gel gelelim Eğerki Fiat doğru düzgün hizmet verseydi şu anda hiç düşünemden gider Bravo alırdım. Artık bedava verseler gözüm görmez. Sıfır bravo 20 liraya satacaklar gidip almam.
    Maliyeti belki 5 lira bile olmayan bi plastik için müşteri kaybetmek,bu olsa gerek,Fırat kardeşim bende sanayiciyim özel servislik yapan çok yamyam tanıdım ama hiçbiri yetkili servisler kadar olamadı,demem o ki bu düşüncede olmayan yetkili servis bilmiyorum sende boşuna arama.

    sanırım şans işi bu benim aracımda daha tık yok ama adam galeriden çıkarken 20 tane arızayla çıkıyor,asıl mevzu 40 milyarlık araçtan 20 milyar vergi alan bizim devletimizde maliyetleri çok çok düşürmek zorunda kalan otomotiv fabrikaları satışta kazanamadığı parayı yedek parçadan kazanmaya çalışıyor.ve parasıyla rezil olan bi kişi kalıyor bizler.

  17. Bu mesajı için 2 kişi dallix'ye teşekkür etti:


  18. #16
    İLKER Ç.
    ocean_1919 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2008
    Mesajlar
    574
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    26
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Firmalar araç satışından ziyade, satış sonrasından para kazanmayı hedefliyorlar.

  19. #17
    Fırat Serhat
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. demon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    867
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 234

    Standart

    Tamam kardeşim kazansınlarda hileyle hurdayla değil.
    Zaten servis tak girişte yazmıyormu 90 lira hava parası.
    İnsan gibi hizmet versinler. Doğru dürüst hizmet versinler.
    Valla yeni arabamı almadan önce gidip servisini gezicem bakıcam.
    Toyota servisine gidiyorsun yemek saati ise gidip yemeğini yiyorsun, çayını, kahveni, meşrubatını içiyorsun. Canın sıkıldı Play Station oynuyorsun. Arabanımı görmek istiyorsun Usta nezaretinde gidip arabana bakıyorsun. Usta sana tek tek neler yapıldığını anlatıyor. Garantiden parça değişecek adam hiç çamura yatmıyor. Fiat servisleri neden böyle değil.

  20. #18
    rüstem evren baldemir
    phyevren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/03/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    266
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 81

    Standart

    peki ne marka araç almalıyız servis konusunda? bende servislerden şikayetçiyim..

  21. #19
    adem tahiroğlu
    muhabbet üye ademtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/06/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.038
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1228

    Standart

    serivese gitmeyecek araç almalıyız bence garantisi bitmiş araç olacak sanayideki arkadaş eş dost yapacak.
    transporter kullandım servis kazığından bıktım yakıtından bıktım sattım.
    mercedes kullandım ona hiç yaklaşılmaz kapıdan girerken çok para harcayacapını hissetiriyorlar
    pejo kullandım onun servisine bırak gitmek yolunun üzerinden bile geçmeyecen.
    clio kullandım düzensiz bir servis tıpkı arabaları gibi
    mazda kullandım servisi yok desem yalan olmaz heralde
    konyadaki servisler hakkında bu düşüncelerim tabiki en mantıklısı heralde eski kel kör bir arabaya binmek bozulsada kırılsada ses gelsede önemsemeden kullanmak

  22. #20
    orhan akdeniz
    acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/05/2009
    Yaş
    47
    Mesajlar
    26
    Nereden
    Erzurum
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    25 DV 222
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    aynı parça için erzurum çimenler servise gittim. beş kuruş almadan hemen yaptılar

  23. 25/06/2010, 14:26


Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Servise gittim ve söyledikleri
    naczo tarafından City Arızası forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 22/12/2012, 17:53
  2. Cevaplar: 51
    Son Mesaj: 04/06/2012, 16:44
  3. Özel servise gittim bakım fiyatı
    black8555 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 26/04/2012, 20:48
  4. İst masukiye ve masukiye ist gittim geldim donerken arabada islik sesi cogaldi
    dogus618 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 20/02/2012, 16:21
  5. İlk defa servise gittim. Ne mi oldu?
    erdalmutlu tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 09/04/2011, 09:16

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com