geçmiş olsun arkadaşım.dediğin gibi aslında arabayı servise verirken ve alırken iyice kontrol etmeli insan. nedemişler GP canın yongası)
geçmiş olsun arkadaşım.dediğin gibi aslında arabayı servise verirken ve alırken iyice kontrol etmeli insan. nedemişler GP canın yongası)
Baba geçmiş olsun! Çok üzüldüm walla!.. Eğer sorunun çözülmezse buradan ifşa edelim servisi...
Linoscum: Kaportadaki çöküntü çok ufak yani zor farkedilir cinsten. Can sıkmaya değmeyecek bir boyutta.
Zaten telefonla aradığımda tamamen çözümcül yaklaşım sergiledi Müdür Bey. Yani müşteri haklıdır prensibi ile yanıtladı. Telefonu kapattıktan sonra çok düşündüm acaba serviste olmamış olabilir mi diye. Varsa bile böyle bir ihtmal çok düşük. Ama şu olabilir: Serviste (belki servise gelen başka bir müşteri) benim aracın yanına park etmiştir ve arka kapısını açarken vurmuştur.(esaslıca) Tamam sonucta servis alanı içerisinde olan bir şey ama şimdi bunu servise mal etmek de yanlış olur. Ayrıca serviste olmuşsa bile bir hata neticesinde yapıldığını düşünüyorum. Kimse bilerek bir şey vurmaz zannetmem. Dolayısıyla servisi hemen sallandırmak yanlış. Ayrıca laf aramızda diğer servislerin hizmetini beğenmiyorum. (Bknz: RYU) Bana olan(orada olmuşsa eğer) herkese olacağı da ne malum yani. Zaten sabah müdür bey ismimi ve plaka numaramı da aldı. Elemanları uyarmıştır daha dikkatli olmaları hususunda. Ben yine aynı servise götürürüm ama tabii bu sefer 30 kere incelerim herhaldeSizin başınıza gelmesin diyerek yazmıştım bu olayı. Dikkatli olun diye. Yanlış anlaşılmasın yani. darbeli bölge çok çok ufak. İşte Microab'nin dediği laf'a sonuna kadar katılmamdan dolayı sabah bir hışımla aradım servisi "kendim yapsam bu kadar zoruma gitmez"
Anladım baba; hani olur ya, bir problem çıkartırlarsa demiştim! Sonuçta zaten bizim de isteğimiz servisin olaya yapıcı bakmasıdır... Öyle davranıyorlarsa, ne ala...:ok:
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri