Sayfa 5/7 İlkİlk 1234567 SonSon
122 sonuçtan 81 ile 100 arası

Konu: Medos Otomotiv Hakkında

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Erkan GENÇ
    erkange - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/05/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Kurtköyde oturuyorum. Araç 4500KM ye geldi benimde bugün boştu 5.000km kontrolünü yaptırayım dedim.

    Akşam forumları biraz araştırdım. Bana yakın olan iki yetkili servis vardı.

    Kırmak kartal ile ilgili internetteki şikayetleri okuyunca direk eledim.

    Pendik Alper otonunda sitesine girip iletişim bilgilerine bakacakken sitelerinde virüs çıktı giremedim.
    Sitesiyle ilgilenmeyen adamlar benim arabayla hiç ilgilenmez diyerek medos otomotive yöneldim.

    Aslında geçen hafta medos otoya sıfır araç almak için gitmiştim ama ilgilenmedikleri ve yapmaları gereken koç ailem indirimini yapmadıkları için sinirlenip çıkmıştım.

    Ama satış başka servis başka diyerek, hemde sosyal medyada aktif olduklarına bakarak gitmeye karar verdim.

    Gitmeden önce Medos'u arayıp randevu almama gerek varmı diye sordum, 5 bin kontrolün kısa süreceğini istediğim zaman gidebileceğimi söylediler.

    Servise gidince Kadir Bey karşıladı. Araçla ilgili şikayet ve isteklerimi sorup aracı servise aldı.

    15-20 dk sonra gelip yıkama isteyip istemediğimi sordu bende yıkanırsa iyi olur dedim. (ücret ödeyeceğini sanıyordum)

    Bir süre sonra aracı yıkama yapan arkadaştan aldım. Ama bana ne yapıldığını anlatacak birini bulamadım. Sanıyorum Kadir bey başka bir müşterinin aracıile ilgileniyordu. Baya bir ortalıkta dolandıktan sonra sonunda telefonla Kadir beye ulaşıp bilgi alabildim.

    Bütün bu işlemlere ücret almadılar, aracı da ücretsiz yıkadılar teşekkür ederim

    Servis konusunda memnun kaldım diyebilirim ama yedek parça konusunda bence hem ilgisiz, hem bilgisiz hem de pahalılar.

    Şoför koltuğunun sol üst kısmındaki tutamakın oraya güneş gözlüğü aksesuarı sordum. Forumlarda 40TL denen parçaya 75TL fiyat verildi.
    Kadir bey fiyatı telefonla birinden aldı. Çok pahalı dedim ve almadım.

    Karter korumayı sordum. Bir arkadaş linealarda sadece metal karter koruma var dedi, fiyat sordum bilmiyorum dedi. Bilen adamı bulamadı.
    Daha sonra başka birine sordum. Plastik takılıyor bunlara dedi. Fiyat sordum, fiyatı bilmem kim bey bilir onu bulun dedi. O beyin olduğu aksesuar bölümü kilitli dedim, tamam dedi
    Gene fiyat alamadım. Halbuki fiyat verseler yaptırmaya gitmiştim.

    10 bin bakım için buraya gider miyim bilmiyorum.

  2. #2
    10UR 10UR
    10UR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/02/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    48
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    Bende bir çok yetkili servisle görüştüm çeşitli konularla ilgili ufak bir kazamda kozyatağı arma servisinde yaptırdım ancak bir tamponu 10 günde getirip takabildiler.

    Medos un internet sitesindeki iletişim formuna 2 hafta önce sunroof arızasıyla ilgili bişeyler yazdım cevap vermediler.

    Alper oto dedikleri gibi web sitesi sorunlu ancak orada motor ustalarından birisi tanıdık o servise hiç gitmedim ancak sürekli görüştüğüm bir ustadır kendisi.

    En son olarak kantarcı oto da bulundum ve ustalarla görüştüm sanırım en memnun olduğum servis kantarcılardı.

    Paylaşmak istedim.

    Bu arada sorum kadir beye aracımın triger setini dışarıda değiştirdim aracım 2006 gp 1.4 fire dynamique Sanırım fiat srevislerinde sente ayarları için özel bir alet kullanılıyormuş.Ben sente ayarlarımın doğru olup olmadığını nasıl anlayabilirim.Kantarcılarda trigerin komple değişip yeniden ayarlanması gerektiği söylendi mevcut kayış değişmeden bu kontrol ve ayar yapılıyormu.Maliyeti ne kadardır.

    Teşekkürler.

  3. #3
    Yüksel KILIÇ
    yklklc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/11/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    305
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 30

    Standart

    Kantarı da karşı tarafta DEHA oto da çok iyi servisler arkadaşlar tavsiye ederim ilgililer ve ne yapıldığını ne olup bittiğini anlatırlar.

  4. #4
    Murat CAN
    okokok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/03/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    49
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    Medostan aldım aracımı. İlk verdikleri faiz oranı ile aracım geldiğindeki faiz oranları farklıydı. Oysa bana kaporayı aldıkları için faiz oranını da sabit tutacaklarını belirtmişti. Hatta şimdiden başvuruyoruz sizin için ki faiz oranı sabit kalsın diye demişlerdi. Neyseki sonradan düzelttiler.

    1.5 ay bekledim aracımı 1 kere aramadılar aracınız şu tarihte geliyor diye. Ben 4-5 kere aradım.

    Medos'a bir daha gitmem açıkçası.

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #5
    Hüseyin Yola
    Infortion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    104
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Yeni açıldıkları zaman iyi oluyorlar ama sonradan bozuluyorlar. Diğerleri gibi.

  7. #6
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    kadir bey bunları okuyup üyelerimize verilen hizmet konusunda kendilerini geliştirecektir


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  8. #7
    burhan arslan
    barslan112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/03/2011
    Yaş
    57
    Mesajlar
    230
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kadir bey bunları okuyup üyelerimize verilen hizmet konusunda kendilerini geliştirecektir
    medos ta bügün evom için orjinal koçak taktırdım . engin bey gayet ilgili ve çok beklemeden işimi halletti.189 tl vererek orjinal kolçak taktırdım.teşekkürler medos

  9. #8
    Erhan Aslan
    aslanerh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    173
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 67

    Standart

    Kendilerine hayvan dediğinizde hayvanlara hakaret etmiş olacağınız bir takım şahsiyetler tahminimce aracın arka bagaj kapağına resmen yumruk ya da tekme atmışlar!!!




    Ancak Medos servis ekibi sağ olsunlar, vakum işlemiyle %95 düzelttiler durumu! Artık kolay fark edilmiyor. Buradan, yardımlarından ve ilgilerinden dolayı Medos Servisine, özellikle Çağlar Bey'e ve Kadir Bey'e teşekkürlerimi sunmak istiyorum.

    Ancak Murphy kanunları işlemeye devam ediyor, 2 gün önce üstteki hasarı yaptırıp derin bir oh çekmişken, şimdi de araçta herhangi bir uyarı vermemesine rağmen aracın altından bir sıvı akıyor, klimadan dolayı yoğunlaşan su olabilir diye tahmin ediyorum ama aklıma soğutma suyu, karter delinmesi ile yağ sızıntısı veya fren hidroliği geliyor yine yarın sabah aracı Medos'a götürmeden rahat uyuyamayacağım bu akşam. Gerçi yağa benzemiyor, kokusu da yok gibi ama ne olur ne olmaz!
    Konu aslanerh tarafından (19/06/2011 Saat 23:05 ) değiştirilmiştir.

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #9
    Ateş Erol
    ateserl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/12/2011
    Mesajlar
    21
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 4

    Standart

    Medos !!!!
    Ben 3 hafta önce eşime aracını oradan aldım ve hiç bir dostumada oradan araç al demem 2012 1.3 mutlijet Dinamic paket skydome + start&stop olucaktı araç ,daha önce Armadan fiyat almıştım aracı 40.000 tl ye hemde Evo beyazı olarak fiyatlandırdılar ve kredi onaylandı !!
    Sonra bir arkadaşım tanıdık var ben Evoyu oradan aldım git dedi Medosa. Aynı özellikleri istedim ve rengide opak beyaz istedim '(normalde renk opak olduğu için fiyatın 300 tl daha düşmesi lazım') neyse tanıdık indirimiyle 39.850 fiyat verdiler toplamda 150 tl indirim yaptılar ve aracı Medostan aldım Armadan çıkan kredi iptal edildi ve yeni işlemler başlatıldı.
    Aracı teslim almaya gittim araçta start&stop yok tüm belgeler bitmiş ruhsat çıkmış ve aracı tam 3 saat bekledim yıkamadan çıksın hazırlansın alıym diye, aracı bana tanıtmaya başladılar hemen start&stopu sordum !! sebebine gelince trafikte kapayarak bilmediğim bir araçta sorun yaşamiym kullanmayı detaylı öğrenince araç üzerinde tecrübem artınca kullanırım diye, ama araçta o özellik yok !!! Satış temsilcisi arkadaş tanışık olduğumuz için abi nasılsa kullanmıycaksın vs deyip konuyu kapadılar ve bende zaten akşam saat 18.00 olduğundan ve yaşadığım sinir harbinden dolayı aracı alıp çıktım gittim .
    Daha sonra kafama takıldı ve başka fiat bayilerine gidip araştırdımki start&stop yaklaşık 1000 tl lik bir farkmış bana teslim edilen araç arasında ve hemen firmanın satış müdürüne gittim konuyu anlattım ,satış yapan arkadaşı çağırıp sordu satan arkadaş siparişte star&stop yok dedi ve bu paraya zaten bu özelliklisi verilmez dedi sanki ben 25.000 tlye aracı almışım gibi edayla bana kendi sipariş formunu gösterdi evet onda start&stop özelliği yoktu ama benim için bu aracın alınırken olmazsa olmazları vardı bu aracın rengi kesinlikle beyaz, içi bordo, tavanı skydome ve start&stop ve dizel araç kesinlikle bu olmalıydı !!!bende satıcı arkadaşa satışta imzalatılan ıslak imzalı banka formlarını satış formlarını istedim tüm kağıtlarda araç satışı start&stop özellikli yazılıydı ve bunları satış müdürüde gördü, bana bankanın teknik detaylara bakmadığını direk krediyi çıkartığını söylediler ve bana satış yapılırken bu özelliğin kanuşulmadığı söylendi bende açıkçası güldüm kim 40.000 tl lik alışverişte konuştuğunu ve siparişini hatırlamaz çok merak ediyorum, insanlar şekersiz kahve söylediği zaman bile kahveleri şekerli geldimi geri gönderiyolar ben 36 yaşında bir insanım ne satın almak istediğimi ne konuştuğumu inanın bilmiycek değilim!!! Konuşmaların sonunda direk konu buraya bağlandı ve ben satışa konuşulanları yanlış anlamışım star&stop zaten hiç konuşulmamış olarak konu kapatıldı. Görüşmenin sonunda en son satış müdürü bana maduriyeti gidermek için 10.000 ve 20.000 bakımlarında indirim uygulanacağını söyledi ve ayrıca ben aracı 39.850 aldım ama kesilen araç faturası 39.080 olmalı yanlış hatırlamıyorsam bu fiyat üzerinden kesilmişti!! Kısacası verdiğim parayla faturaya bakılırsa zaten gitti aradaki start&stop farkı !!!
    Ve işin garibi bana satış sonrası açılan müşteri memnuniyeti telefonumda bu durumu bildirmiştim baktım kimse cevap vermiyor citti bir girişim yok onun üzerine Medosa gittim konuştum ve çağrı merkezindeki konuşmamın üzerine hala kimse geri dönmedi!!!!
    Bakalım serviste neler yapıcaklar görücez çünkü araç tesliminde bile araç sadece ruhsat ve garanti kitapçığınla bana verildi ben konuşmaya gittiğim gün siz 0 araçları böylemi veriyosunuz 2. el araç gibi sadece ruhsat ve garanti kitapçığı şeklindemi dediğimde bana araç tesliminde verilmedimi dediler, bende hayır ne aracın fatura dosyası nede kitapçıkları verildi dedim !!! o arada başka bir aracın kitapçığı arandı oda bulunamadı , otururken aracın faturası getirildi ve kitapçığı istersem kargoyla gönderebileceklerini söylediler bende gerek yok dedim ve 2 gün sonrada ben gidip aracın kitapçıklarını aldım.
    Bir daha bir dostuma Medos tavsiyesimi asla!!!!!!
    Konu ateserl tarafından (29/12/2011 Saat 08:32 ) değiştirilmiştir.

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #10
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    Alıntı ateserl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Medos !!!!
    Ben 3 hafta önce eşime aracını oradan aldım ve hiç bir dostumada oradan araç al demem 2012 1.3 mutlijet Dinamic paket skydome + start&stop olucaktı araç ,daha önce Armadan fiyat almıştım aracı 40.000 tl ye hemde Evo beyazı olarak fiyatlandırdılar ve kredi onaylandı !!
    Sonra bir arkadaşım tanıdık var ben Evoyu oradan aldım git dedi Medosa. Aynı özellikleri istedim ve rengide opak beyaz istedim '(normalde renk opak olduğu için fiyatın 300 tl daha düşmesi lazım') neyse tanıdık indirimiyle 39.850 fiyat verdiler toplamda 150 tl indirim yaptılar ve aracı Medostan aldım Armadan çıkan kredi iptal edildi ve yeni işlemler başlatıldı.
    Aracı teslim almaya gittim araçta start&stop yok tüm belgeler bitmiş ruhsat çıkmış ve aracı tam 3 saat bekledim yıkamadan çıksın hazırlansın alıym diye, aracı bana tanıtmaya başladılar hemen start&stopu sordum !! sebebine gelince trafikte kapayarak bilmediğim bir araçta sorun yaşamiym kullanmayı detaylı öğrenince araç üzerinde tecrübem artınca kullanırım diye, ama araçta o özellik yok !!! Satış temsilcisi arkadaş tanışık olduğumuz için abi nasılsa kullanmıycaksın vs deyip konuyu kapadılar ve bende zaten akşam saat 18.00 olduğundan ve yaşadığım sinir harbinden dolayı aracı alıp çıktım gittim .
    Daha sonra kafama takıldı ve başka fiat bayilerine gidip araştırdımki start&stop yaklaşık 1000 tl lik bir farkmış bana teslim edilen araç arasında ve hemen firmanın satış müdürüne gittim konuyu anlattım ,satış yapan arkadaşı çağırıp sordu satan arkadaş siparişte star&stop yok dedi ve bu paraya zaten bu özelliklisi verilmez dedi sanki ben 25.000 tlye aracı almışım gibi edayla bana kendi sipariş formunu gösterdi evet onda start&stop özelliği yoktu ama benim için bu aracın alınırken olmazsa olmazları vardı bu aracın rengi kesinlikle beyaz, içi bordo, tavanı skydome ve start&stop ve dizel araç kesinlikle bu olmalıydı !!!bende satıcı arkadaşa satışta imzalatılan ıslak imzalı banka formlarını satış formlarını istedim tüm kağıtlarda araç satışı start&stop özellikli yazılıydı ve bunları satış müdürüde gördü, bana bankanın teknik detaylara bakmadığını direk krediyi çıkartığını söylediler ve bana satış yapılırken bu özelliğin kanuşulmadığı söylendi bende açıkçası güldüm kim 40.000 tl lik alışverişte konuştuğunu ve siparişini hatırlamaz çok merak ediyorum, insanlar şekersiz kahve söylediği zaman bile kahveleri şekerli geldimi geri gönderiyolar ben 36 yaşında bir insanım ne satın almak istediğimi ne konuştuğumu inanın bilmiycek değilim!!! Konuşmaların sonunda direk konu buraya bağlandı ve ben satışa konuşulanları yanlış anlamışım star&stop zaten hiç konuşulmamış olarak konu kapatıldı. Görüşmenin sonunda en son satış müdürü bana maduriyeti gidermek için 10.000 ve 20.000 bakımlarında indirim uygulanacağını söyledi ve ayrıca ben aracı 39.850 aldım ama kesilen araç faturası 39.080 olmalı yanlış hatırlamıyorsam bu fiyat üzerinden kesilmişti!! Kısacası verdiğim parayla faturaya bakılırsa zaten gitti aradaki start&stop farkı !!!
    Ve işin garibi bana satış sonrası açılan müşteri memnuniyeti telefonumda bu durumu bildirmiştim baktım kimse cevap vermiyor citti bir girişim yok onun üzerine Medosa gittim konuştum ve çağrı merkezindeki konuşmamın üzerine hala kimse geri dönmedi!!!!
    Bakalım serviste neler yapıcaklar görücez çünkü araç tesliminde bile araç sadece ruhsat ve garanti kitapçığınla bana verildi ben konuşmaya gittiğim gün siz 0 araçları böylemi veriyosunuz 2. el araç gibi sadece ruhsat ve garanti kitapçığı şeklindemi dediğimde bana araç tesliminde verilmedimi dediler, bende hayır ne aracın fatura dosyası nede kitapçıkları verildi dedim !!! o arada başka bir aracın kitapçığı arandı oda bulunamadı , otururken aracın faturası getirildi ve kitapçığı istersem kargoyla gönderebileceklerini söylediler bende gerek yok dedim ve 2 gün sonrada ben gidip aracın kitapçıklarını aldım.
    Bir daha bir dostuma Medos tavsiyesimi asla!!!!!!

    Ateş bey geçmiş olsun bende aracımı Medostan aldım.satış danışmanım İBRAHİM bey di.2000 tl kaporamı yatırır yatırmaz aracımın bütün özelliklerinin açikça belirtildiği(5k1.4fire evo mylife dualogic) bir form imzalayıp verdi.Bu formda;
    1)aracın bütün özellikleri detaylıca anlatılıyordu
    2)aracın motor şasi numarasına kadar işlenmişti.
    3)arcı satın aldiğim bedel tam olarak yazılıydı
    4)16000 tl 24 ay 0 faiz kullandım kredinin bütün detayları açikça yazılı ,imzalı ve kaşaeliydi...

    size hiç bir form vermemeleri ve sizin evrak alamdan ödeme yapmanıza şaşirdim.sonuçta para koolay kazanılmıyor.

    Aracımın geri kalan bedelini 25.12.2011 tarihinde EFT ile yolladim.Satış temsilcim İBRAHİM bey aracı aracımı 08.01.2012 tarihinde teslim edicekti.Fakat süpriz yaparak 06.01.2012 tarihinde aracımı teslim etti.Park sensörü hediye ediceğine söz vermişti.Park sensörüm söz verildiği gibi takılıydı.Engin beye de temiz işçilikten dolayı teşşekkür ediyorum.aracın piano black kısımları piano renge beyaz kısmlarıda gövde ile aynı tonda beyaz renge boyanmıştı.
    Aracı teslim aldiğim akşam park sensörü geri vitese aldiğimda susmadan ötmeye başladı ve sabah aracı medosa geri götürdüm 10 dk. içinde erdoğan bey ilgilenerek arzalı olan sensörü değişti.....

    Dün müşteri memnuniyeti anketi için MEDOS tan aradılar ve 10 üzrinden 10 verdim.Fiattan da arıycaklarmiş onlarada MEDOS içi 10 üzerinden 10 vericem.
    Kısacası fiyat konusunda çok cazip indirim yapan ve verdiği sözleri tutan İBRAHİM beye ve servisteki titizliğinden dolayı ERDOĞAN beye teşekkür ediyorum.gözünüz kaaplı MEDOS ta işlemlerinizi yapabilirsiniz.Teşekkürler MEDOS
    Konu since1453 tarafından (11/01/2012 Saat 16:53 ) değiştirilmiştir.

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #11
    Tuncay A.
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. 1ocak2011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2011
    Yaş
    55
    Mesajlar
    2.451
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 623

    Standart

    Geçmiş olsun, Üzücü bir durum olmuş, Yaptıkları tamamen müşteri kandırma başka birşey değil... Bu arada muhtemelen aracınızın motoru Euro 4
    Konu 1ocak2011 tarafından (29/12/2011 Saat 11:05 ) değiştirilmiştir.

  16. #12
    Tahsin .
    Mugen_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/06/2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    611
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    geçmiş olsun bence elinizdeki belgeleri alıp tüketici hakem heyetine şikayetinizi bildiriniz.. 35-40 bin liralar kolay kazanılmıyor maalesef. benimde faturada satış fiyatı farklı çıkmıştı 370 tl gibi bir fark önemsememiştim..

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. 29/12/2011, 12:24

    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır.


  19. #14
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    çok geçmiş olsun bu işte bir işgüzarlık var anlattıklarınıza göre yerden göğe haklısınız..

  20. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  21. #15
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Ateş, öncelikle geçmiş olsun,

    Tanıdık bile olsa ileride yaşanabilecek olası problemlerin önüne geçmek için fiyat ve donanımı gösteren bir yazı almanın bizler için önemi çok büyük.Belki bayi-satış temsilcisi bu şekilde anlamış olabilir ya da unutmuş olabilir yani kötü niyet olmayabilir de.Bu durumda elimizde belge olması sorunun hemen çözümünü sağlar,

    Umarım sorun sizin lehinize sonuçlanır ve eksik donanımın bedeli iade edilir,sonucu bekliyoruz, tekrar geçmiş olsun...

  22. #16
    Kadir Fota
    fota - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/11/2011
    Mesajlar
    910
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16 *** 83
    Edilen teşekkür: 243

    Standart

    geçmiş olsun, sabrınızdan dolayı sizi tebrik etmek istiyorum. açıkcası ben bu konuda sizin kadar sabırlı davranamazdım.

  23. #17
    Ateş Erol
    ateserl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/12/2011
    Mesajlar
    21
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 4

    Standart

    Alıntı fota Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun, sabrınızdan dolayı sizi tebrik etmek istiyorum. açıkcası ben bu konuda sizin kadar sabırlı davranamazdım.
    Sabirla bir alakasi yok bunun ticaret ahlakiyla alakasi var.Ben olaya tamamen böyle bakiyorum konunun genelinde bakarsaniz sadece servis vs konulari konusulan ve yetkililerin onlara verdikleri cevaplar.Benden 1000 lira birsey goturmez ama benim gibi 10 kisi memnuniyetsizligi onlara 100 musteriye mal olur kimse kimseden birsey rica etmiyor ücretini verip karsiligini istiyorlar konunu özü bu yoksa alici icin Medos ,Arma vs birsey ifade etmez mühim olan müsteri memnuniyeti ve bizleri ellerinde tutabilmek onlarin elinde kisacasi kendileri bilirler..

  24. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  25. #18
    Zynl krcn
    ZAK1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/05/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    3.727
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    07ÜJİ34
    Edilen teşekkür: 1924

    Standart

    Alıntı ateserl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sabirla bir alakasi yok bunun ticaret ahlakiyla alakasi var.Ben olaya tamamen böyle bakiyorum konunun genelinde bakarsaniz sadece servis vs konulari konusulan ve yetkililerin onlara verdikleri cevaplar.Benden 1000 lira birsey goturmez ama benim gibi 10 kisi memnuniyetsizligi onlara 100 musteriye mal olur kimse kimseden birsey rica etmiyor ücretini verip karsiligini istiyorlar konunu özü bu yoksa alici icin Medos ,Arma vs birsey ifade etmez mühim olan müsteri memnuniyeti ve bizleri ellerinde tutabilmek onlarin elinde kisacasi kendileri bilirler..
    Yasal olarak hakkını ara derım arkadasım.
    En azından tuketıcı haklarına gır senın odedıgın rakam ıle kesılen faturada fark var yasal olarak vergı kacırmadır bu malıyeye sıkayet et
    Zeynel KARACAN

    "Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"

  26. #19
    Ercüment T
    DoBLocU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/11/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    56
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 16

    Standart

    yok artık !!Bayi son sözünü söylemiş.Olayı fiatın facebook sayfasında paylaşın,anında dönüş yapıcaklardır.
    2011 Doblo premio+Konfor paket

  27. #20
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    bir kere kesinlikle haklısın
    satış danışmanlarının işgüzarlıkları çok bu şekilde elinde mevcut olanı vererek
    satışı yapıyorlar
    ama senin yerinde ben olsam ben ogün o aracı oradan teslim almazdım
    bu araç banka kredili olduğu için ve senin olduğu kadar bankanında aracı ayrıca kaskolu olduğu için kaskonunda aracı eğer bu araç bankada ve kaskoda start stoplu gözüküyorsa bu aracı sana veremezler
    ama olayda tahminimce bir yanlış anlaşılma mevcut
    size satışı yapan kişinin ve sizin eksikliğiniz veya unutkanlığınızdan dolayı kaynaklanan bir durumdur diye düşünüyorum
    medos otomotivi az çok tanıyor biliyoruz samimi ilişkilerimiz var böyle küçük hesaplar peşinde koşmayacakları gibi kesinlikle müşteri memnuniyetine önem veren bir anlayışları mevcut
    bende konuyla ilgilenip aksaklığı öğrenmeye çalışıcam
    ayrıca medos tan da konuyla ilgili açıklama yapılacaktır olay kısa zamanda açığa çıkıp tatlıya bağlanacaktır
    Konu GP COSKUN tarafından (16/02/2012 Saat 23:21 ) değiştirilmiştir.


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

Sayfa 5/7 İlkİlk 1234567 SonSon

Benzer Konular

  1. Medos Otomotiv Şikayet
    rafetyildiz tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 17/03/2012, 00:44
  2. Medos Otomotiv yaptığı berbat ve kalitesiz işçilik !
    orkan tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 40
    Son Mesaj: 24/09/2011, 00:30
  3. Medos otomotiv ve grandepuntotr halı saha maçı
    GP COSKUN tarafından İstanbul forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 80
    Son Mesaj: 29/12/2010, 02:47
  4. Grande Punto 1.4 Dynamic ilk yıllık bakım (Medos Otomotiv)
    PuntoMan tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 25/06/2010, 23:26

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com