Medostan aldım aracımı. İlk verdikleri faiz oranı ile aracım geldiğindeki faiz oranları farklıydı. Oysa bana kaporayı aldıkları için faiz oranını da sabit tutacaklarını belirtmişti. Hatta şimdiden başvuruyoruz sizin için ki faiz oranı sabit kalsın diye demişlerdi. Neyseki sonradan düzelttiler.
1.5 ay bekledim aracımı 1 kere aramadılar aracınız şu tarihte geliyor diye. Ben 4-5 kere aradım.
Medos'a bir daha gitmem açıkçası.
Yeni açıldıkları zaman iyi oluyorlar ama sonradan bozuluyorlar. Diğerleri gibi.
kadir bey bunları okuyup üyelerimize verilen hizmet konusunda kendilerini geliştirecektir
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Kendilerine hayvan dediğinizde hayvanlara hakaret etmiş olacağınız bir takım şahsiyetler tahminimce aracın arka bagaj kapağına resmen yumruk ya da tekme atmışlar!!!
Ancak Medos servis ekibi sağ olsunlar, vakum işlemiyle %95 düzelttiler durumu! Artık kolay fark edilmiyor. Buradan, yardımlarından ve ilgilerinden dolayı Medos Servisine, özellikle Çağlar Bey'e ve Kadir Bey'e teşekkürlerimi sunmak istiyorum.
Ancak Murphy kanunları işlemeye devam ediyor, 2 gün önce üstteki hasarı yaptırıp derin bir oh çekmişken, şimdi de araçta herhangi bir uyarı vermemesine rağmen aracın altından bir sıvı akıyor, klimadan dolayı yoğunlaşan su olabilir diye tahmin ediyorum ama aklıma soğutma suyu, karter delinmesi ile yağ sızıntısı veya fren hidroliği geliyor yine yarın sabah aracı Medos'a götürmeden rahat uyuyamayacağım bu akşam. Gerçi yağa benzemiyor, kokusu da yok gibi ama ne olur ne olmaz!
Konu aslanerh tarafından (19/06/2011 Saat 23:05 ) değiştirilmiştir.
Medos !!!!
Ben 3 hafta önce eşime aracını oradan aldım ve hiç bir dostumada oradan araç al demem 2012 1.3 mutlijet Dinamic paket skydome + start&stop olucaktı araç ,daha önce Armadan fiyat almıştım aracı 40.000 tl ye hemde Evo beyazı olarak fiyatlandırdılar ve kredi onaylandı !!
Sonra bir arkadaşım tanıdık var ben Evoyu oradan aldım git dedi Medosa. Aynı özellikleri istedim ve rengide opak beyaz istedim '(normalde renk opak olduğu için fiyatın 300 tl daha düşmesi lazım') neyse tanıdık indirimiyle 39.850 fiyat verdiler toplamda 150 tl indirim yaptılar ve aracı Medostan aldım Armadan çıkan kredi iptal edildi ve yeni işlemler başlatıldı.
Aracı teslim almaya gittim araçta start&stop yok tüm belgeler bitmiş ruhsat çıkmış ve aracı tam 3 saat bekledim yıkamadan çıksın hazırlansın alıym diye, aracı bana tanıtmaya başladılar hemen start&stopu sordum !! sebebine gelince trafikte kapayarak bilmediğim bir araçta sorun yaşamiym kullanmayı detaylı öğrenince araç üzerinde tecrübem artınca kullanırım diye, ama araçta o özellik yok !!! Satış temsilcisi arkadaş tanışık olduğumuz için abi nasılsa kullanmıycaksın vs deyip konuyu kapadılar ve bende zaten akşam saat 18.00 olduğundan ve yaşadığım sinir harbinden dolayı aracı alıp çıktım gittim .
Daha sonra kafama takıldı ve başka fiat bayilerine gidip araştırdımki start&stop yaklaşık 1000 tl lik bir farkmış bana teslim edilen araç arasında ve hemen firmanın satış müdürüne gittim konuyu anlattım ,satış yapan arkadaşı çağırıp sordu satan arkadaş siparişte star&stop yok dedi ve bu paraya zaten bu özelliklisi verilmez dedi sanki ben 25.000 tlye aracı almışım gibi edayla bana kendi sipariş formunu gösterdi evet onda start&stop özelliği yoktu ama benim için bu aracın alınırken olmazsa olmazları vardı bu aracın rengi kesinlikle beyaz, içi bordo, tavanı skydome ve start&stop ve dizel araç kesinlikle bu olmalıydı !!!bende satıcı arkadaşa satışta imzalatılan ıslak imzalı banka formlarını satış formlarını istedim tüm kağıtlarda araç satışı start&stop özellikli yazılıydı ve bunları satış müdürüde gördü, bana bankanın teknik detaylara bakmadığını direk krediyi çıkartığını söylediler ve bana satış yapılırken bu özelliğin kanuşulmadığı söylendi bende açıkçası güldüm kim 40.000 tl lik alışverişte konuştuğunu ve siparişini hatırlamaz çok merak ediyorum, insanlar şekersiz kahve söylediği zaman bile kahveleri şekerli geldimi geri gönderiyolar ben 36 yaşında bir insanım ne satın almak istediğimi ne konuştuğumu inanın bilmiycek değilim!!! Konuşmaların sonunda direk konu buraya bağlandı ve ben satışa konuşulanları yanlış anlamışım star&stop zaten hiç konuşulmamış olarak konu kapatıldı. Görüşmenin sonunda en son satış müdürü bana maduriyeti gidermek için 10.000 ve 20.000 bakımlarında indirim uygulanacağını söyledi ve ayrıca ben aracı 39.850 aldım ama kesilen araç faturası 39.080 olmalı yanlış hatırlamıyorsam bu fiyat üzerinden kesilmişti!! Kısacası verdiğim parayla faturaya bakılırsa zaten gitti aradaki start&stop farkı !!!
Ve işin garibi bana satış sonrası açılan müşteri memnuniyeti telefonumda bu durumu bildirmiştim baktım kimse cevap vermiyor citti bir girişim yok onun üzerine Medosa gittim konuştum ve çağrı merkezindeki konuşmamın üzerine hala kimse geri dönmedi!!!!
Bakalım serviste neler yapıcaklar görücez çünkü araç tesliminde bile araç sadece ruhsat ve garanti kitapçığınla bana verildi ben konuşmaya gittiğim gün siz 0 araçları böylemi veriyosunuz 2. el araç gibi sadece ruhsat ve garanti kitapçığı şeklindemi dediğimde bana araç tesliminde verilmedimi dediler, bende hayır ne aracın fatura dosyası nede kitapçıkları verildi dedim !!! o arada başka bir aracın kitapçığı arandı oda bulunamadı , otururken aracın faturası getirildi ve kitapçığı istersem kargoyla gönderebileceklerini söylediler bende gerek yok dedim ve 2 gün sonrada ben gidip aracın kitapçıklarını aldım.
Bir daha bir dostuma Medos tavsiyesimi asla!!!!!!
Konu ateserl tarafından (29/12/2011 Saat 08:32 ) değiştirilmiştir.
Geçmiş olsun, Üzücü bir durum olmuş, Yaptıkları tamamen müşteri kandırma başka birşey değil... Bu arada muhtemelen aracınızın motoru Euro 4
Konu 1ocak2011 tarafından (29/12/2011 Saat 11:05 ) değiştirilmiştir.
geçmiş olsun bence elinizdeki belgeleri alıp tüketici hakem heyetine şikayetinizi bildiriniz.. 35-40 bin liralar kolay kazanılmıyor maalesef. benimde faturada satış fiyatı farklı çıkmıştı 370 tl gibi bir fark önemsememiştim..
Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır.
çok geçmiş olsun bu işte bir işgüzarlık var anlattıklarınıza göre yerden göğe haklısınız..
Ateş, öncelikle geçmiş olsun,
Tanıdık bile olsa ileride yaşanabilecek olası problemlerin önüne geçmek için fiyat ve donanımı gösteren bir yazı almanın bizler için önemi çok büyük.Belki bayi-satış temsilcisi bu şekilde anlamış olabilir ya da unutmuş olabilir yani kötü niyet olmayabilir de.Bu durumda elimizde belge olması sorunun hemen çözümünü sağlar,
Umarım sorun sizin lehinize sonuçlanır ve eksik donanımın bedeli iade edilir,sonucu bekliyoruz, tekrar geçmiş olsun...
geçmiş olsun, sabrınızdan dolayı sizi tebrik etmek istiyorum. açıkcası ben bu konuda sizin kadar sabırlı davranamazdım.
yok artık !!Bayi son sözünü söylemiş.Olayı fiatın facebook sayfasında paylaşın,anında dönüş yapıcaklardır.
2011 Doblo premio+Konfor paket
Sabirla bir alakasi yok bunun ticaret ahlakiyla alakasi var.Ben olaya tamamen böyle bakiyorum konunun genelinde bakarsaniz sadece servis vs konulari konusulan ve yetkililerin onlara verdikleri cevaplar.Benden 1000 lira birsey goturmez ama benim gibi 10 kisi memnuniyetsizligi onlara 100 musteriye mal olur kimse kimseden birsey rica etmiyor ücretini verip karsiligini istiyorlar konunu özü bu yoksa alici icin Medos ,Arma vs birsey ifade etmez mühim olan müsteri memnuniyeti ve bizleri ellerinde tutabilmek onlarin elinde kisacasi kendileri bilirler..
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
bir kere kesinlikle haklısın
satış danışmanlarının işgüzarlıkları çok bu şekilde elinde mevcut olanı vererek
satışı yapıyorlar
ama senin yerinde ben olsam ben ogün o aracı oradan teslim almazdım
bu araç banka kredili olduğu için ve senin olduğu kadar bankanında aracı ayrıca kaskolu olduğu için kaskonunda aracı eğer bu araç bankada ve kaskoda start stoplu gözüküyorsa bu aracı sana veremezler
ama olayda tahminimce bir yanlış anlaşılma mevcut
size satışı yapan kişinin ve sizin eksikliğiniz veya unutkanlığınızdan dolayı kaynaklanan bir durumdur diye düşünüyorum
medos otomotivi az çok tanıyor biliyoruz samimi ilişkilerimiz var böyle küçük hesaplar peşinde koşmayacakları gibi kesinlikle müşteri memnuniyetine önem veren bir anlayışları mevcut
bende konuyla ilgilenip aksaklığı öğrenmeye çalışıcam
ayrıca medos tan da konuyla ilgili açıklama yapılacaktır olay kısa zamanda açığa çıkıp tatlıya bağlanacaktır
Konu GP COSKUN tarafından (16/02/2012 Saat 23:21 ) değiştirilmiştir.
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
öncelikle geçmiş olsun, inşallah mağduriyetiniz giderilir.
yazdıklarınızı okuyunca ary ile yaşadığım sorunlar gözümün önüne geldi. sitenin sponsoru olması ve olumlu yorumlar nedeniyle yarına medos'tan randevu almıştım. bir sorun yaşamam umarım.
Bugün Medostaydım;
Evet ortada bir hata var ama derin incelemeler sonunda bunun kırtasiye ve açıkçası satış elemanı hatası üzeri kapalı olsada ima edildi.
Satış müdürünün sadece kendi yetkilerindeki üst düzey çalışanların görebildiği,tüm satılan araçlardaki zarardan karına kadar herşeyin kayıtlı olduğu bir kayıt dosyaları sistemleri var, araç sahibinin adını girince aracı kendilerinin kaça aldıklarından tutunda , aracın satışında kaç para kar veya zarar ettiklerine kadar tüm detayları gösteriyor bu dosyalar.Kısacası bugün Medosta aracım hakkındaki tüm kayıtlı detayları tek tek gördüm.
Satış müdürü benim aracın dosyasını açtı ve beraber inceledik.Ellerindeki satış kayıtlarında benim aracı 421 tl zararına bana verdikleri kayıtlıydı yani start&stop araçta fiyat verilirkende yokmuş !!!! Bu hataya satış temsilcisinin dalgınlığı veya karşılıklı anlaşılamama denebilir , bunda benim hiç bir hatam yok kısacası mağdur olan ve 0 bir araç alırken istediği aracı alamayan benim.Bu konuşulanların üzerine satış müdürünün söylediği kelimeleri aynen yazıyorum ( evet ortada bir hata var ama bu ne sizin aracın fiyatı nede sizin aracınızı bizden pahalıya almanız değil ,başka bayiden aldığınız fiyatlarda değişiklikler olabilir bayiler aylık stok eritmek zorundadırlar ve ogün satış sayısını tutturması gereken aracı vermesi gerekiyorsa araç almak için gelen ilk müşteriye bayi 10.000 tl indirimle bile araç fiyatı verebilir ve ellerinde olmayan araçlarada uygun fiyat verebilirler dedi çünkü nakit almak isteseniz bile o aracı size veremezler dedi o yüzdende fiyatı çekebilirler dedi ve akabinde ekledi,burada satışta sizinle satış elemanı arasında bir yanlış anlaşılma var.Ben sizin aracınıza şu an bir start&stop ekleyip taktıramam ama ,aracınızn servis giderlerinde firma olarak elimizden geleni yapıp maduriyetinizi gidericez sizin sıkıkntınızı çözücez sizi mağdur etmiycez bundan emin olabilirsiniz ) dedi ve ekledi araç faturalarında trafik sigortası ve birkaç vergi daha faturaya yansıtılmazmış o yüzden araç faturaları aldığımız fiyattan daha düşük olurmuş.
Kısaca görüşme bu şekilde sonuçlandı ve şu an aracım 1000 kmye geldi ve ilk bakımı 5000 km geldikten sonraki ve belirli km lerdeki bakımlarında bana vaad ettikleri hizmetin samimiyetini görüp sizlere paylaşıcam benden size bir tavsiye siz siz olun araç alırken herşeyi 2 kere kontrol edip imza atın ve karşınızdaki satış elemanına herşeyi teyit ettirip belgelerinize imza attırın sonradan canınız sıkılıp kefniz kaçmasın .......
Konu ateserl tarafından (31/12/2011 Saat 06:45 ) değiştirilmiştir.
Ateş bey geçmiş olsun bende aracımı Medostan aldım.satış danışmanım İBRAHİM bey di.2000 tl kaporamı yatırır yatırmaz aracımın bütün özelliklerinin açikça belirtildiği(5k1.4fire evo mylife dualogic) bir form imzalayıp verdi.Bu formda;
1)aracın bütün özellikleri detaylıca anlatılıyordu
2)aracın motor şasi numarasına kadar işlenmişti.
3)arcı satın aldiğim bedel tam olarak yazılıydı
4)16000 tl 24 ay 0 faiz kullandım kredinin bütün detayları açikça yazılı ,imzalı ve kaşaeliydi...
size hiç bir form vermemeleri ve sizin evrak alamdan ödeme yapmanıza şaşirdim.sonuçta para koolay kazanılmıyor.
Aracımın geri kalan bedelini 25.12.2011 tarihinde EFT ile yolladim.Satış temsilcim İBRAHİM bey aracı aracımı 08.01.2012 tarihinde teslim edicekti.Fakat süpriz yaparak 06.01.2012 tarihinde aracımı teslim etti.Park sensörü hediye ediceğine söz vermişti.Park sensörüm söz verildiği gibi takılıydı.Engin beye de temiz işçilikten dolayı teşşekkür ediyorum.aracın piano black kısımları piano renge beyaz kısmlarıda gövde ile aynı tonda beyaz renge boyanmıştı.
Aracı teslim aldiğim akşam park sensörü geri vitese aldiğimda susmadan ötmeye başladı ve sabah aracı medosa geri götürdüm 10 dk. içinde erdoğan bey ilgilenerek arzalı olan sensörü değişti.....
Dün müşteri memnuniyeti anketi için MEDOS tan aradılar ve 10 üzrinden 10 verdim.Fiattan da arıycaklarmiş onlarada MEDOS içi 10 üzerinden 10 vericem.
Kısacası fiyat konusunda çok cazip indirim yapan ve verdiği sözleri tutan İBRAHİM beye ve servisteki titizliğinden dolayı ERDOĞAN beye teşekkür ediyorum.gözünüz kaaplı MEDOS ta işlemlerinizi yapabilirsiniz.Teşekkürler MEDOS
Konu since1453 tarafından (11/01/2012 Saat 16:53 ) değiştirilmiştir.
Şu anda bu mesajı Medos Otomotiv'in içindeki bekleme odasından yazıyorum. Daha önce Medos'a 2 kere aracımı getirmiştim, ama eski durumuna göre biraz kötüye gidiş var gibi.. Sabah 8:30'da aracımla ilgili şikayetler için getirdim, ama telefon ile rezervasyon yapmama rağmen rezervasyonunuz yok dediler. 3 saattir bekliyorum, eminim yoğunlar ama bana eskisine göre biraz serviste zayıflık var gibi geliyor. Aracımı aldığımda detayları paylaşmış olacağım.
Arkadaşlar merhaba
Bende bu persembeye randevu aldim medus oto dan grande punto active freve 1.4 2008 model 65 binde racim var arcim tirptonik vites aracim trafikte bazen istop ediyo ve araci bostan 1.vitese geciremiyorum ekranda vitesi 1 e almama ragmen hala bosta gozukuyo ve arac zorluyo ses geliyo biraz ugrastiktan sonra duzeliyo persembe sabahi randevuyu aldim gidecegim insaallah cozerler bu rada forma yeni uye oldum bi kusurum varsa affedin onerilerini bekliyorum tsk
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri