12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Medos'dan beklediğim davranış

  1. #1
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart Medos'dan beklediğim davranış

    arkadaşlar biliyorsunuz bundan 7-8 gün kadar önce yılbaşı akşamı
    başıma gelen olay ile ilgili olarak aşağıda linkini verdiğim konuya istinaden
    kendilerine bilgi vermeme ve aramama rağmen medos otomotiv servis yetkilisi kadir bey tarafından cep telefonumdan arandım
    ben konuyla ilgili cumartesi günü onları ziyaret edecektim
    fakat onlar benden önce davranıp konuyu kendi aralarında ustalarıylada görüşerek değerlendirmişler ve buna istinaden beni aramışlar
    bu davranışlarından dolayı ben bir servis müşterisi olarak mutlu oldum ve olayda ne kadar hatalıda olsalar her insan hata yapar düşüncesiyle kendilerine hiç olmazsa bu duyarlı davranışlarından ötürü teşekkür ederim yarın kendilerini bizzat ziyaret edip durumu izah edip konuşacağız
    yarın daha detaylı açıklamayı yazarım arkadaşlar

    https://forum.grandepuntotr.com/serv...k-sikayet.html


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  2. Bu mesajı için 7 kişi GP COSKUN'ye teşekkür etti:


  3. #2
    Gp gp
    Ya Hep Ya Hiç. KaGaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/11/2008
    Mesajlar
    1.955
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 819

    Standart

    Medos ve senin adına sevindirici bir durum Coşkun abi.Hatayı kabullenip telefi etmek istemeleri çok daha sevindirici.

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. 08/01/2010, 18:18


  6. #3
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    Sonuçta ölmemiş arkadaş ..

    Hiç özür de dilemeye bilirlerdi yada umursamaya yine en azından aramışlar ve hatalarını kabul edip daha iyi daha disiplinli çalışmalarını sağlayabilirler zararın neresinden dönülürse kardır .ben kutluyorum arkdaşları umarım arksında durup önlem alırlar...

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #4
    Ahmet Yazgan
    acy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2008
    Mesajlar
    100
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 18

    Standart

    ne olursa olsun özür dilemek böle ciddi dikkatsizliği affettirmez

  9. #5
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    En azından hatalarını anlamış ve özür dilemiş olmaları da sevindirici bir durum,

    Biz de hata yok dışarıda bozulmuştur da denebilirdi

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. 08/01/2010, 20:22


  12. #6
    Can SOLEY
    Can_SOLEY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/12/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    81
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 20

    Standart

    Olay olduğunda acil servisi çağırmış olsanız durumu onlar görüp onaylasaydı elinizde belgeniz olurdu itiraz şansları pek kalmazdı ama hatalarını kabullenmeleride olumlu tekrar geçmiş olsun.

  13. #7
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    arkadaşlar hepiniz yorumlarınızda haklısınız
    ancak bende bu konu üzerinde çok düşündüm
    hatayı yapan arkadaşlada yarın bizzat konuyu görüşücem
    benim burada gönlümü alan ve olayı özrü kabul edilebilir hale getiren medosa bununla ilgili bilgi vermeden kendilerinin bu durumu fark edip mahçup olduklarını defaten olaydan dolayı üzüldüklerini tüm servis çalışanlarıyla servis müdürü dahil toplanıp bu konuyu
    toplantı yapıp görüşmeleri ve beni aramaları ve servise gelmemi rica etmeleri medos otomotiv adına verdikleri hizmetin arkalarında durduklarının ifadesidir diye düşünüyorum
    hata yapmak insanlara mahsustur ve hepimiz hata yapabiliriz ve yapmışızdırda ama önemli olan hatalardan gerekli dersi çıkartıp tekrarlanmamasını sağlamaktır
    işim gereği istanbul içinde 13 yetkili servis türkiye genelinde 6 avrupada 2 servisle çalışmaktayım
    öyle durumlar oluyorki öyle servisler varki değil özür dilemek hatayı kendilerinin yaptığını dahi kabul etmiyor ama öylede servisler varki bu tip sorunlarda ortalığı ayağa kaldırıyor
    ben medosun yaşanan hatanın arkasında durmasına ve ilgilenmesine sevindim
    zaten yarın aracın işini yapan arkadaşlada yüzüyüze konuşup hatanın nasıl kaynaklandığını neden dikkat etmediğinide konuşucam bakalım bir de onun mazeretini dinlemek lazım oda bizim gibi bir insan sonuçta hastası olur ustası olur sorunu olur
    bir de onu dinleyip karar verelim
    saygılar


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  14. Bu mesajı için 3 kişi GP COSKUN'ye teşekkür etti:


  15. #8
    Can SOLEY
    Can_SOLEY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/12/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    81
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 20

    Standart

    Bahsi geçen servis durumun farkına kendi kendine mi vardı yoksa forumu mu takip ediyor merak ettim ? yani usta düşünüp; ya ben bu sacı yanlış oturttum deyip servis yetkililerini uyardıysa helal olsun ona
    Konu Can_SOLEY tarafından (09/01/2010 Saat 01:31 ) değiştirilmiştir.

  16. #9
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı Can_SOLEY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsi geçen servis durumun farkına kendi kendine mi vardı yoksa forumu mu takip ediyor merak ettim ? yani usta düşünüp; ya ben bu sacı yanlış oturttum deyip servis yetkililerini uyardıysa helal olsun ona

    servis yetkilileri durumu forumu takip ettikleri için forumda okuyup farkına varmışlar


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. #10
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonuçta ölmemiş arkadaş. Evet süper cevap takdir ettim. Ölmemişse uzatmaya gerek yok ok. Biri ölünce konuşuruz. Hoş neden öldüğünü de anlayamayacağız ya o ayrı konu.
    Sonuç itibariyle hepimiz insanız hata yapma hakkımız var ama bu hatadan sonra ders alıp almamamız önemli, Olan olmuş kimseye bişi olmamış yani kimse ölmemiş sonuç hatalarını anlayıp acil geri dönüş yapmışlar ,ve gerçekten sevindirici bir haber olayların tekrarlanmaması için önlem almaları .. düz mantık gidecek olursak senin tabirinle Tüm servislerde olabilir bu hatalar, gidecek hiç bir servisimiz kalmayacak kendi aracımızı tamir etmeye çalışacaz..


    Ben tekrar medos a olayla ilgili soruşturma yapacakları için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum..

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. 09/01/2010, 10:27


  21. #11
    Gp gp
    Ya Hep Ya Hiç. KaGaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/11/2008
    Mesajlar
    1.955
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 819

    Standart

    Forumu okuslarda okumasalarda yapılan ciddi bir hata var.Hatayı yapmak kadar telefi etmekte doğaldır.Çok şükürki ölümlü bir sonuç çıkmadı karşımıza.Sonuçta bu olaydan ders çıkartıp,bu hatayı yapan ustanın gerekli cezası verilirse bu hatanın bir daha yapılmaması adına gerekli eğitimler verilirse sprun hallolur bence.

    Eğitimsiz bir servis elamanı=çok sayıda can kaybı !

  22. Bu mesajı için 2 kişi KaGaN'ye teşekkür etti:


  23. #12
    KEREM Uçgunoğlu
    M@GIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1.037
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 346

    Standart

    Her insan hata yapabilir. Önemli olan hatasını alayıp özür dilemek bir erdemliktir. Medos çalışanları bu konuya verdiği önemden dolayı alkışlıyor. Bundan sonra bu tip ciddi hataların tekrarlanmamasını için çalışanlarına çeki düzen vermesi gerekir.

  24. Bu mesajı için 3 kişi M@GIC'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. Uzun zamandır beklediğim küçük aksesuarlarım geldi:))
    segin tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 40
    Son Mesaj: 03/08/2012, 22:40
  2. Adana ve çevre illerden katılım beklediğim "Büyük buluşma"
    HarbiAslan tarafından Toplantılar, Buluşmalar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 12/04/2011, 16:05
  3. ve beklediğim oldu arkadaşlar (GP'mi Teslim Alıyorum)
    wintermute tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 01/07/2007, 02:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com