7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Multijet motor kullanımı püf noktaları!

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #4
    Volkan Kaban
    Delidavsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/06/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    208
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 79

    Standart

    Oncelikle hos geldin. Keyifli forumlar dilerim.

    1. Dizel motorlar benzinli gibi sikistirmaya gelmez. Aracinizin maksimum tork'u hangi devirde verdigini arastirip o devrin uzerine cikmayip motoru pek zorlamayin. Genelde 2500 2700 devir bizimkiler gibi ik motor turbo dizeller icin vites degistirmeye uygun devirdir. Dizel araclar performans amacli degildir bunu iyice not edin bir kenara.
    2. Araci calistirdiktan sonra motorun isinmasi icin beklemek zorunda degilsiniz. Marsa bastiktan sonra hareket edebilirsiniz. Fakat gideceginiz noktaya vardiktan sonra direkt kontagi kapatip aractan inmeyin. Turbo dizel araclarda turbonun sogumasi yaglama ile yapilir ve siz kontagi kapattiginiz anda turbo yaglamayi keser ve bir sure sonra turbonuzda hasar olusmaya baslar. Varis noktaniza geldiginizde rolantide 6 - 10 sn arasinda bekleyip oyle kapatin marsi.
    3. Aracinizin yag degisimi 10.000 km'de bir ya da yilda bir. 10.000 km'yi doldurmasanizda aracinizda kullanilan yag 1 sene sonunda viskozitesini yitirir. Bakimlarinizi aksatmayin.
    4. Dizel motoru cok zorlamadiginiz surece benzinli motorlardan cok daha dayanikli ve uzun km'ler boyunca gidecek bir motordur.

  2. Bu mesajı için 5 kişi Delidavsan'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. Multijet motor kodları
    34 BU 8440 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 24/04/2012, 01:29
  2. 1.3 multijet motor yenileme
    Ziyaretci046 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 10/02/2012, 11:56
  3. Grande Punto 1.3 multijet 90hp kullanımı hakkında destek
    crunonur tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 15/12/2010, 18:39
  4. Multijet tutumlu motor
    Yalın tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 23/11/2008, 16:06
  5. Multijet kullanımı
    stilo tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 13/08/2007, 09:17

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com