Aracımı geçtiğimiz cuma günü 20000 bakımı için erkay mahmutbey şubesine gönderdim (kendim çalıştığım için babam ile göndermek zorunda kaldım) Ancak ben aracı pazar günü kullanma fırsatı bulabildim babamın söylediğide seviste söylenen süreden iki saat daha fazla sürdüğü gibi bir şikayet vardı

Asıl şikayete gelince aracı pazar günü bir çıkardım o da ne araçtan takır takır sesler geliyor sonra kenara çekip bir baktım kartel muhafazasını iyi takamamışlar boşlukta duruyor ve ses yapıyor ve aracımın bir paspasını kaybetmişler hemen fiat çağrı merkezini arayıp şikayetimi bildirdim bana acil yol yardımını yollayabileceklerini söylediler ben kabul etmedim bayi hakkındaki şikayetimi ilettim ve orası hakkında işlem yapılmasını istedim. Pazartesi günü hemer erkay servisten bir bayan beni arayıp özür diledi ve beni tekrar servise çağırda eksiklerin giderilmesi konusunda aracı yine babam ile göndermek zorunda kaldım (şansları varmış ki ben gitmedim çünkü çok sinirliydim) orada kartel muhafazasını halledip paspas içinde fabrikaya sipariş verdiklerini söylemişler birde ekstradan motor koruma yapmışlar zannederim sus payı olarak.

Başımdan böyle bir olay geçti bunu siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak istedim

Birde bu paspas konusu bana pek inandırıcı gelmedi ama sizce ne olur?