Sonuçlar: İzmir Fiat Bayii & Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi

Katılımcı sayısı
143. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • POYRAZ OTOMOTİV SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.

    38 26.57%
  • BİRMOT İZMİR

    37 25.87%
  • ENRİKO ALİBERTİ OTOMOBİLCİLİK TİC. VE SAN. A.Ş.

    37 25.87%
  • YILDIZCAN OTOMOTİV SANAYİ VE TİC.LTD.ŞTİ.

    4 2.80%
  • MİTHAT ÖZDEMİR

    2 1.40%
  • MERKEZ SERVİS HİZMETLERİ OTOMOTİV SAN. VE TİC.LTD.

    36 25.17%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
76 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: İzmir Fiat Bayii & Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Yasemin ŞENŞATIR
    JASMINE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    9.382
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Plaka
    35 EF 585
    Edilen teşekkür: 4817

    Standart

    Ben az önce diğer GP'deki kırık panjuru değiştirmek için oradaydım. Kurtuluş bey yoktu fakat Akın bey sağolsun ilgilendi. Panjurumuz hemen değişti. Tekrardan teşekkür ederim kendisine.

  2. #2
    Yiğit YILMAZ
    Turq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/07/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    65
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    35 n 4724
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Ben kendi adıma enrikodan memnunum. 20000 bakımını merkezde yaptırdım şuan çalıştığım şirkette arabalarını merkez servise götürüyor (şirketin servis aracı dahil). 20000 de debriyaja bastığımda bir zırıltı geliyordu. Debriyaja su gelmiş dendi ve garantiden karşılanamayacağı sölendi. Ben 20000 km debriyaja basmadan dahi vites değiştirsem böle bir sorun olmaz. Arabayı ben kullanıyorum kendim yıpratmış olsam şuan 50000 i geçmiş olan arabamda yine aynı sorun olurdu. Su almış denildiğinde izmire 365 günde 5 gün yağmur yağmamıştır. Parçayı verdiler fakat inceletmek istemedim açıkcası prosedürle uğraşmamak için. Kurtuluş beyi tanıyorum şirket arabaları için cok yardımcı oluyor ama dediğim gibi kötü bi anı benim için o yüzden arabamı götürmüyorum. Ben enrikoda isteklerimi yazdırdıktan sonra ustalara yüzyüze sorunumu anlatabiliyor gösterebiliyorum. Ufak bir tıkırtı sorununda dahi test için Şerafettin Bey ile babam 45 dk gezinmişler bulabilmek için, sonunda bulup halletmişler. Daha önce park sensörlerini boyatmıştım sonradan taktırdığım için. Fakat boyada atmalar oldu aradıklarında hizmetten memnun olmadığımı söledim tekrar randevu aldım. Oraya varıp sorunumu anlattığımda beni arayan bayan aşağı inmeden arabamı alıp sorunumu halledip geri getirdiler, şuan yapılan boya da sorunsuz. Ayrıca servise gittiğimde aksesuar görmekte fiyat sormak ta son derece zevk veriyor bana. Belki merkez serviste bu imkanım da olmadığı için biraz daha önde tutuyorum Enrikoyu. Eleştirdiğim nokta ise kredi kartına taksit yapmamaları. Garanti uzatma işlemini bu yüzden Birmottan yaptım. Orda da bu işlem için uzun süre bekletilmiştim. Servis olarak neden onları tercih etmediğimi de sordular. Onlara bu kadar beklemek istemediğim için cevabını verdim. Deneyimlerimi paylaşmaya çalıştım umarım servis tercih etcek olanlara yardımcı olabilmişimdir. Enrikonun mavişehirdeki servisine giden varmı varsa görüş yazarsa cok memnun olurum.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. İstanbul Fiat Bayii & Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
    eytiem tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 51
    Son Mesaj: 16/05/2013, 13:21
  2. Ankara Fiat Bayii & Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
    erdiyilmaz tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 63
    Son Mesaj: 16/05/2013, 13:20
  3. Bursa Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
    memox tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 04/01/2012, 03:23
  4. Mersin Fiat Bayii & Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
    anvil tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 07/06/2011, 11:18
  5. İstanbul Fiat bayii & servis müşteri memnuniyeti
    mm_isik tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 25/08/2009, 15:43

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com