Forum ahalısıne Kavaklıdere fiati Müslüm Kaymak' ı anlatmaya gerek yok bilen bilir kendsine enson 2010 Agustosta 10 bın için ugramıstım ,sikayetvar.com dan fiat ile alakalı (CityMotor) şikayetleri okuyordum bir kac saat önce insanlar fiyat almayın demekle hiçte haksız degıllermıs müşteri hizmetleri yanıt vermiyor yazılanlarada,müsterısınede heleki yetkili servis sikayetlerini okudukça servise gitmeye korktum kimisi yazmiş kazayaptım şu servis tamponu yan sanayı kullandı ,kimisi yazmıs sıkıntıyı onardık dedıler ertesı gun aynısı cıktı,kimiside servis ne yaptıgını bılmıyor ,antifiriz koymadan gonderdıler ,aracıma serviste ilgilenecek personel bulamıyorum fiatın artık müşteri hizmetlerine el atması gerekli insanlar çok şikayetçi gerçi satılan her aracta sıkıntı var en lüksünden en ucuzuna ama fiat servislerde farklı bır sıkıntı var üstüne üstelik müşteri hizm oldukça sorumsuz yazılanlara göre.
Kimi arkadaslar bu forumda fiatı seçmemizdeki en buyuk sebelerden birisi Müslüm bey ve ona olan güvenimiz diye yazmıstı bugune kadar okuduklarımda kendi aracım var dıye soylemıyorum sadece sıkayetlerı okuyup sonra kavaklıdere ile karsılastıgımda orada yazılanların hiç birini bu forumdaki arkadaslarım yasamamıslardır kavaklıdere sayesınde bugune kadar her konuda bizleri üzmeyen ,aracımızı bakıma soktuktan sonra birdaha ugramaya maal vermeyen , kendisini herhangi bir platformda şikayet ettirmeyen ve bugune kadar gönül rahatlığı ile araclarımız teslım ederek kafamızın her daim rahat huzurlu olmasını saglayan kavaklıdere otoya ve Müslüm Kaymak ' a okudularımdan sonra teskkur etme gereksınımı duydum
Yer imleri