Arkadaşlar 2006 model Starjet (garantisi yok) aracı yeni aldım. Ancak farkettim ki aracın tavanında bu malum lekeler var. Bu lekeleri çıkaran bir servis var mı? Veya garantisi dolmuş olsa bile, ayıplı ürün adı altında çözüm bulunabilir mi?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
Konu OzzY tarafından (02/03/2009 Saat 02:35 ) değiştirilmiştir. Sebep: font kuralları
yalnız bizim araçlardaki lekeler üretimde kullanılan kimyasallardan kaynaklanıyor onun için çıkacağını zannetmiyorum ancak servis size yardımcı olur kanısındayım sonuçta genel bir sorun...
O kırmızı lekeler bende de var ve git gide artıyor.Yapıştırıcı gibi ve kaskatı.Zebart ta boya koruma yaptırırken sormuştum bunlar çıkar mı diye.Adam imkansız çıkmaz dedi...
O %90 fabrika hatası olandır. Hafif yer yer sarımsı leker oluşur. Tahminimce odur. Servise gidip göstermelisin, dediiğim gibi kendinden oluşan birşeyse, servisten değişimi talep et. Yok olmaz, v.b. su dökülmüştür (bana öyle demişlerdi) denirse kanma, değişim iste.. Bendekinde de oluşmuştu, sonradan ben diretince değiştirdiler kaplamayı
klasık grande punto hastalıgı benmde eskı aracımda vardı bu lekelrden ve cıkmıyodu.. servıs yenısıyler degısmıstı .. servısten taleğ edınbencede degsımesını..
Arkadaşlar yardımlarınız için sağolun. Aracın GARANTİSİ YOK sizce değiştirirler mi?
Benim de garantisi yok ama değiştirmek istiyorum.Bu tamamen Fiat'ın hatası.Sitede istuğu(İsmail Güler) isimli arkadaşın garantisi olmadığı halde değişim talebi kabul edilmişti.
Arkadaşlar, benim arabanın 2 yıllık mekanik garantisi bitti. Ama bu sorun mekanik bir sorun olmadığına göre, değiştirirler sanırım. Yarın gideceğim yetkili servise bakalım ne olacak. Sonuçları yazarım.
Ben bugün gittim servise ama ilgilenmediler.Fiat la konuşmam gerektiğini söylediler.Fiat ı aradım.Servisin bakarak resim çekmesi gerektiğini söylediler.Ama Fiat servislerinde disiplin eksikliği var.Başlarından savıyorlar.Bundan sonra Kartaş'a adımımı atmam.Forumda herkes Müslüm Bey'den ve Kavaklıdere Servis'ten övgüyle söz etmiş.Cumartesi günü 40.000 bakımı için oraya gideceğim.Diğerlerinden daha iyi olacağına eminim.Tavanı da orada gösteririm artık.
Bende bugün 40.000 bakımına gittim. Tavanı söyledim, orada ki arkadaşa. Tofaş ı arayıp, görüşeceklerini söyledi. Aradan 20 dakika sonra, iyi niyet garantisi diye birşeye giremeyeceğini söyledi. Ne demek yani dedim. Fabrikasyon hatası olan birşeyin garanti bitmiş olsa bile değiştirilmesi olduğunu söyledi ve hafifçe tebessüm ederek, bunun fabrikasyon hatası olduğunu piyasadaki tüm Puntolarla ispatlarım deyince, sustu. Fiattan haber bekleniyor. Yarın yine arayacağım Fiatı. Bilginiz olsun eğer değiştirmezler ise aynen böyle söyleyin. Ayrıca öğrendiğime göre montajıyla birlikte fiyatı 240 TL.
Benim bildiğim aracın bütün bakımları yetkili serviste yapılmışsa iyi niyet garantisi devreye giriyor...
Haklısın, zaten gariplikte burada. Serviste ki arkadaşlar o kadar bilgililer ki, başta parça bölümündeki arkadaş, "sizin aracınız iyi niyet garantisine girmez maalesef" dedi. "Neden" dediğimde. "ilk bakıma 16.000 km'de girmiş" dedi "Daha iyi ya erken girmiş işte, Şu an da 35.000 de girdi" dedim. Yüzüme uzun uzun baktı "ilk 10.000'e ve 20.000'e girmemiş" dedi "beyfendi bu arabalar 20.000'de giriyor bakıma" dedim. Yanında ki ustaya sordu. "Doğru söylüyorlar" dedi. Sonra Fiat'ı aradılar. Düzgünce cevap vermeden, bir baktım fiyat teklie 204 TL tavan döşeme yazıyor. Bu ne dedim garantiden değişmiyor mu? dediğimde. Kem küm ettiler, bende kendim aradım, bakalım cevabı bekliyorum. Olumsuz olursa cevap, bende farklı yollardan arayacağım hakkımı, gerekirse İtalya'ya yazacağım. İnat ettim.
Ben konuştum Fiat Müşteri hizmetleriyle de.Servisin tavanın resmini göndermesi yeterli dediler.Ürün kaynaklı birşeyse garantiye bakmadan değiştiririz dediler.Serviste çalışanların her konuda bilgili olması gerekiyor.Yoksa her kafadan başka bir ses çıkıyor.
Şimdi servisin hakkını yemiyeyim. Bakım periyodunu bilmeyen yedek parça görevlisi.
Servis bu konuda sağolsun uğraşıyor. Bugün servisten aradılar. Aracın resimlerini çekip, merkeze göndereceklerini söylediler. Bende Anadolu yakasında oturduğumu aracı getiremeyeceğimi söyledim. Fotoğraf çekip gönderebileceğimi söyledim. Sağolsun servis müdürü çok efendi bir adam ve yardımcı oldu. Şehirdışında olduğum için yarın fotoğrafları çekip göndereceğim. Büyük ihtimal değiştirecekler...
Ben bugün serviste tavanı gösterdim.Fiat a mail attılar ancak olumsuz yanıt geldi.Şimdi de bölge müdürüyle görüşecekler.Olmadı bölge müdürlüğünden biri gelip bakacakmış arabaya.
Yiğit cevap olumsuz olarak derken nasıl bir açıklama yapmış Fiat. Servis tavanın resimlerini göndermediler mi? Ayrıca aracın periyodik bakımlarına yetkili serviste girmediyse bundan dolayı da olumsuz cevap gelmiş olabilir mi?
Konu badboy1980 tarafından (07/03/2009 Saat 01:32 ) değiştirilmiştir.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri