arkadaşlar spor donanımlı bir bravo test ettim. bolero kırmızısı we içi siyah 17 jantlar wardı (225-45-17).öncelikle içi beni büyüledi. kırmızı dikişli direksiyon we el freni, kırmızı-siyah koltuklar harika olmuş tek kelimeyle.
1.6 105 hp idi. motor sesi yalıtımı tatminkar. performans olarak 90 hp gp ye yakın buldum. süspansiyon konforu gayet güzel.tıkırtı cızırtı ws yok.yol sesini içeri çok çok az alıyor. ama aksine rüzgar sesi önemli derecede war.
testi eryamana doğru gidip gelerek 16 kmlik yolda yaptım.performanslı kullandım yüksek dewirlerde yokladım. we bu sürüş boyunca ortalama 7.4 litre yakmışım.
genel itibariyle çok hoşuma gitti bravo,test etmeyenlerin etmesini tawsiye ediyorum
alper test ettiğin aracın fiyatı neydi baktın mı?
40.000 Ytl
way maşşallah 40bin de iyi rakammış 28 e almıştım ben
Bütün bayilerde test aracı o...Alper Abi Performansı 90 lık gp ile aynı dediğin biraz yanlış olmuyormu yani mantıken..?tabi ben brawoyu sürmedim sen sürdüğün için doğrudur yada aracın motoru açılmadığı için performanıs düşüklüğü wardır ama yani kağıt üzerinde onun performansı daha yüksek olması lazım değilmi?
Arada 150 kg civarı fark var ama Bravo 290 Nm tork üretiyor. %45 daha fazla yani. Ayrıca %16 daha güçlü hp olarak. bence motor açılmadığından olmalı.
"Test edip de tadı damağında kalacağına, uzaktan bak daha iyi " Felsefesiyle test sürüşünü reddediyorum
..an extensive current of wind, rushing great velocity and violence..
bende dün kuşadasında 105hp spor packli mjt dyna test ettim 20 km kadar araç hoş, ama eksikleri zamanla görülür. süet döşeme vardı orj mi bilmiyorum ama temizlik probl. oladilir göstergelerin göz göz olması tek bakışta değerleri net göstermiyor alışmak lazım ses yalıtımı gp den iyi süspansiyon iyi hızlanma idare eder birde 120 hp lik tjet test etmek lazım yarına fiyat bekliyorum
geri döndüm......
Yok mu Sport versiyonunun test modeli, herhangi bir bayide? 150 HP nasıl birşeymiş görelim
Cem zincirlikuyu birmotta hayal mavisi bir 150lik T-Jet var. Başka bir forumda test ettiler.
Şu fotodaki renkten yok Türkiye'de, değil mi? (Fotodaki araç 150HP sport modeli-sağdan direksiyon)
Ayrıca bir not: İngiliz bir kullanıcı Sport modelini remap işlemine sokturmuş ve aşağıda motorun önceki ve sonraki hali yer alıyor. İlk hali 157 HP civarında,(bu bile şaşırtıcı), sonraki hali ise müthiş: 195 HP ve torku 377 nm
Konu civcivx tarafından (10/03/2008 Saat 12:13 ) değiştirilmiştir.
Remap işlemi nedir Cem?
Açıkçası GP Abarth'ın Fiat TR tarafından daha düşünce haline bile sokulmadığını düşünürsek; şu yukarıdaki kırmızı renk ülkemizde satılsa +skydome opsiyonu ile ciddi olarak düşünürdüm. Ama Sport'ta sundukları bordo ve mavi renkler gerçekten hiç hoşuma gitmedi.
Ya da Singapur kaynaklı aşağıdaki fotoda görülen beyaz renk te fena durmuyor hani. Hem de Abarth kılığına sokmak daha kolay olur
Evet beyaz daha hoş duruyor hemde abarth a yakın bir çizgisi var ..
Remap ne?
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Remap;kısaca yeniden haritalandırma da denebilir(remapping'in kısaltılmış hali).ECU ya her arabanın kendi karakteristiğine özgü verilerin yeniden yüklenmesi de denilebilir.''Dizel Araçlarda Performans Arttırma Yolları'' konusunda ''multijetta'' arkadaşımız detaylıca anlatmış.Göz atarsanız daha aydınlatıcı olacaktır.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri