atilla abi sana baba diyebilirmiyim?
şaka bi yana mitonun boyu 4,06 metre gpnin boyunun 4,03 metre olduğunu düşünürsek mitoya ufak demek haksızlık olur gibi geliyo bana
valla benimde aklımı çelmiyo değil
atilla abi sana baba diyebilirmiyim?
şaka bi yana mitonun boyu 4,06 metre gpnin boyunun 4,03 metre olduğunu düşünürsek mitoya ufak demek haksızlık olur gibi geliyo bana
Hem uzunluğu hem de genişliği GP den fazla Tabi ikisi de aynı sınıfta...
Aracın ilk gerçek resimleri...
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
en son küçük resimlerdeki orjinali..
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
son fotolarda büyük oranda aynı çizgiler war. farlar farklı.
bodykit olduğu için alttaki junior un gta modeli olabilir ancak. zaten bu şekilde çıkmaz bi araba piyasaya başlangıç olarak. (ayrıca bu foto biraz fatoş gibi geldi)
bence üstteki gerçek, zaten dergilerde falan görüyoruz çeşitli açılardan, üstteki resmi doğruluyor.
bu mito muydu acaba?
evet mito
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
Özellikle arkası hoşuma gitti.İç mekan yeterince güzel ve orijinal değil.Klima kumandaları falan tanıdık
Konu kukart tarafından (26/05/2008 Saat 22:29 ) değiştirilmiştir.
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
MİTO ^^
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
Arda abi iç mekan resimlerini koyabilir misin ben bulamadım da hiç bi yerde??
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
Arkadaşlar, hani deriz ya GP' ye 1.6 120 HP lik motor ne güzel olur, yok efendim neden TR' ye Abarth gelmiyor diye...
İşte Alfa Mito tüm bu düşündüğümüz iyi olur dediğimiz motorlarla satışa sunuldu.
Birazcık tuzlu haliylen...
MITO 1.4 78hp JUNIOR 3 KAPI 19.000 € + 681 YTL* MITO 1.4 TB 155hp PROGRESSION 3 KAPI 21.500 € + 681 YTL* MITO 1.4 TB 155hp DISTINCTIVE 3 KAPI 22.500 € + 681 YTL* MITO 1.6 JTD 120hp PROGRESSION 3 KAPI 22.600 € + 681 YTL* MITO 1.6 JTD 120hp DISTINCTIVE 3 KAPI 23.600 € + 681 YTL*
En etkili olan 2 motorun teknik değerlerini de koyuyorum:
155 HP olan Abarth motorlu versiyon
MOTOR1.4 Turbo benzinli 155hpSilindir adedi, yerleşimi4, tek sıra, önde enlemesineÇap x strok (mm)72 x 84Silindir hacmi (cc)1368Sıkıştırma oranı9,8 : 1Maksimum güç kW (bhp-EC) - de114 (155) - 5500Maksimum tork Nm (kgm-EC) - d230 (23,5) - 3000Zamanlama (kontrol)DOHC (üstten çift eksantrik mili), silindir başına 4 supap, elektrohidrolik değişken supap zamanlamasıYakıt beslemeTurbo + Intercooler beslemeli, çok nokta enjeksiyonELEKTRİK DONANIMI (12V)Akü: Kapasite (Ah)50Alternatör (A)360ŞANZIMANÇekişÖndenVites Sayısı 6+geriTEKERLEKLERStandart Lastikler195/55 R16DİREKSİYONDireksiyon kutusukremayer, hidrolikDönüş çapı (m)11,25SÜSPANSİYONÖnMac Pherson tipi bağımsız tekerlekler, denge çubuğuArkaBurulma çubuğu ile bağlantılı tekerleklerFRENLER D (disk)Ön (mm) 305 x 28Arka (mm)251 x 10BOYUTLARYolcu adedi - kapı adedi4/5 - 3Uzunluk / genişlik / yükseklik (mm)4063 / 1720 / 1446 Dingil mesafesi (mm)2511Bagaj hacmi (dm3)270KAPASİTE - AĞIRLIK Yakıt tankı (lt)45Boş ağırlık (DIN) (kg)1145Römork çekme kapasitesi (kg)500PERFORMANSAzami hız (km/s)215Hızlanma (1 yetişkin + 30 kg): 0 - 100 km/s (sn)8,0TÜKETİM - EMİSYONLAREC 1999/100 yönetmeliğine göre Yakıt tüketimi (lt/100 km)* şehir içi8,5şehir dışı5,3ortalama6,5CO 2 emisyonları (gr/km)153
120 HP dizel 1.6 olan versiyon
MOTOR1.6 JTDm 120hpSilindir adedi, yerleşimi4, tek sıra, önde enlemesineÇap x strok (mm)79,5 x 80,5Silindir hacmi (cc)1598Sıkıştırma oranı16,5 : 1Maksimum güç kW (bhp-EC) - de88 (120) - 3750Maksimum tork Nm (kgm-EC) - d320 (32,6) - 1750Zamanlama (kontrol)DOHC (üstten çift eksantrik mili), silindir başına 4 supapYakıt beslemeTurbo + Intercooler beslemeli yüksek basınçlı enjeksiyonELEKTRİK DONANIMI (12V)Akü: Kapasite (Ah)60Alternatör (A)540ŞANZIMANÇekişÖndenVites Sayısı 6+geriTEKERLEKLERStandart Lastikler195/55 R16DİREKSİYONDireksiyon kutusukremayer, hidrolikDönüş çapı (m)11,25SÜSPANSİYONÖnMac Pherson tipi bağımsız tekerlekler, denge çubuğuArkaBurulma çubuğu ile bağlantılı tekerleklerFRENLER D (disk)Ön (mm) 281 x 26Arka (mm)251 x 10BOYUTLARYolcu adedi - kapı adedi4/5 - 3Uzunluk / genişlik / yükseklik (mm)4063 / 1720 / 1446 Dingil mesafesi (mm)2511Bagaj hacmi (dm3)270KAPASİTE - AĞIRLIK Yakıt tankı (lt)45Boş ağırlık (DIN) (kg)1205Römork çekme kapasitesi (kg)1000PERFORMANSAzami hız (km/s)198Hızlanma (1 yetişkin + 30 kg): 0 - 100 km/s (sn)9,0TÜKETİM - EMİSYONLAREC 1999/100 yönetmeliğine göre Yakıt tüketimi (lt/100 km)* şehir içi5,9şehir dışı4,1ortalama4,O 2 emisyonları (gr/km)126
Hızlanma değeri Abarth la kıyaslarsak, 0,2 sn daha başarılı Mito' da. Gidip bir test etmek lazım. Üstün otomotiv de test aracı varmış Mito 155 HP nin.
Bu haftasonu gitmeyi düşünüyorum. Gidersem izlenimlerimi aktarırım.
cok guzel bı araba.performansıda sasırtıcı gercekten.fıyatıda bence fazla abartı degıl.euro kurunun yuksek olmasına ragmen en full modelı 45.000ytl gıbı bır rakama alınabılır...
resımlerıde ben ekleyeyım
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
G.punto kullanıcıları bu araçta yabancılık çekmez zira özellike ön düzen Gpunto ile birebir aynı sadece dış görünüm farklı kimileri için güzel kimileri için kötü ben sadece bir kullanıcı olmadığım işin teknik kısmındanda faydalanarak çok beğenmedim hele ki bu araç alfa 147 nin yerini alacaksa çok vahim
147nin yerini 149 alacak yakında diye biliyorum.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri