Arkadaşlar geçenlerde 14.042016 da faturalı internet hattımın kalan kotasını sorgulamak için baktığımda x247 mobi hizmetine üye edildiğimi ve bu hizme adına hattımdan 3 defa 14 tl kesildiğini öğrendim ve direkt olarak BTK'ya şikayet mesajı yolladım bu mobil servise isteğim dışı abone edildiğimi ve bu kesilen 42 tl nin iadesini talep ettim ,bugün hattıma kesilen ücretlerin müşteri memnuniyeti adına geri alındığı mesajı geldi , sizlere öncelikli tavsiyem hattınızı mobil ödemeye kapatın ve adblock kullanın. benzer bir durum başınıza geldiğinde ise şikayet siteleri yerine direkt BTK'ya şikayet mesajı gönderin .İyi forumlar...
bu bircok servıs ıcın gecerli aile buyuklerınızın telefon hatları vs hepsının mobıl odeme servısını kapatın
mobıl hat satın alınca varsayılan halı acık oluyor ama hepsını kapatın ılerıde basınız agırmaz
Nasıl ve nerden kapatacağız?
turkcell telefon hattı için MOBILODEME IPTAL yazarak 2222 mesaj atın , turkcell vınn için MOBILODEME IPTAL yazarak 7777 ye mesaj atın
vodafone için MOBILODEME KAPAT yazarak 7878 e mesaj atın
avea için MOBİLODEME İPTAL yazarak 5555 e mesaj atın
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri