Başlık : Fiat Kronik Sorunlarını Kabul Etsin

Fiat kullanıcıları olarak, özellikle Punto serisinde çıkan kronik sorunların farkındayız.Bu sorunlar çok defa Fiat yetkili servislerine taşınmış, ancak birkaçı çözüme ulaşabilmiştir.İnternet üzerinde oluşturulan forumlarda bu konu ile ilgili sorunlar paylaşıla paylaşıla bitirilememiştir.Ancak Fiat, araçlarının kronik sorunlarını görmezden gelip,memnun olmayan kullanıcılarını memnun etmeyip, basit bahanelerle bu sorunları geçiştirmiştir.

Punto serisinde görülen sorunlardan başlıcaları aşşağıda açıklanmıştır.Bu bilgiler, internet forumlarından toplanmış olup, görsellerle sabittir.İstenildiğinde kişi açıklamaları için iletişim numaraları sağlanabilir...

-beraber belirlediğimiz kronik sorunları buraya yazacağız, sizin yaşadıklarınızla çeşitlendireceğiz.


Yetkili servislerin sorumsuzluğu, Fiat'ın keyfi ücretsiz değişim kararı vermesi ve bu değişimlerde belli standartları belirlememesi Fiat kullanıcılarını mağdur etmektedir.Her daim Fiat yetkili servisini tercih eden, aracı kazasız ve KM bilgisi sabit kişiler bile Müşteri Memnuniyeti Kapsamı'na alınmayıp, ücrete tabii tutulmuşlardır.Buna karşın, aracının bakımını yetkili serviste yaptırmamış, kazası olan ve yüksek KM değerlerine ulaşmış araçlar ücretsiz değişim yapmışlardır.

Aracın cinsi, Türü, Yılı, Kaza Durumu, Kaçıncı Sahibi oluşu, KM Değeri bu kronik sorunlar için önemsizdir! Bunlar belli başlı mühendis hatalarıdır ve Fiat bazı müşterilerinde bu durumu kabul etmiştir.Ancak belirli standartları yakalayamayan bir firma olduğu vesilesiyle bu tutumunu devam ettirmeyip, Fiat Kullanıcılarını Mağdur etmektedir.

Yetkili servis fiyatlarından, işçiliğinden ve umursamazlığından usanan Fiat kullanıcıları, Lanet ederek araçlarını satışa çıkarmış ve değerlerinin altında fiat biçmişlerdir.Bu sorunların ücreti mukabili, bir araç parasına denk gelmekle beraber Fiat orta sınıf grubu aracıdır.Buna göre daha ucuz yetkili servis, yedek parça temin etmek beklentisi mevcuttur.

Fiat, bu sorunları kabullenmeli, araçların mühendisliğinde yaptığı hataları kabul etmelidir.Fiat kullanıcıları bıkmıştır.Sorunun çözümü için, Tüketici Hakem Heyeti vesilesiyle İade kararı bile çıkmıştır.Ancak Fiat, hiçbir davayı, hiçbir kararı emsal niteliğinde Saymayıp, kullanıcılarını süründürmeye devam etmiştir!

Bundan sonra, bu firmanın kullanıcıları birleşmiştir ve yılmayacaklardır.Haklarını sonuna kadar arayacak olan Fiat kullanıcıları, araçlarının kronik sorunlarının giderilmesi için yasal olan her yola başvurma hakkına sahiptir...

Siz de Fiat firmasının tutumundan, yukarıdaki kriterlerden şikayetçi iseniz, lütfen imza atın.Bize ulaşın.Birlikten kuvvet doğacaktır, ve hak edilen alınacaktır.