ayrıca vw mühendisleri 1,2 motoru yaparken hiç arabaya binip test etmişlermi merak ettim. marka fanatikliği yapmadan objektif bi yorum yapacağım. geçen hafta sonu kullandım trendline modelini ama o motordan çıkan gürültü ve kabine verdiği titreşimle kendimi massey ferguson traktör kullanıyor gibi hissettim. o araca verilen paraya yazık
sabahları motor ısınıncaya kadar bende aynı seylerı hıssedıyorum... traktor gıbı degıl ama
sabahları motor ısınıncaya kadar bende aynı seylerı hıssedıyorum... traktor gıbı degıl ama
keşke sabah olsa, her daim aynı ses, hele yanlış viteste yakalanıpta deviri 2 binin altına düşürürsen yandın. çok merak ediyorum o kadar titreşime o arabanın plastik aksamı ne kadar dayanabilecek
keşke sabah olsa, her daim aynı ses, hele yanlış viteste yakalanıpta deviri 2 binin altına düşürürsen yandın. çok merak ediyorum o kadar titreşime o arabanın plastik aksamı ne kadar dayanabilecek
2030 yılında kontrol edersek eger bu aracların ıcınde en saglam kalanın polo olacagı kesın.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com
Yer imleri