valla 8v mi bilmiyorum ama motor sesi punto kadar tatmin edici değil..filtre ve chip olayını ciddi ciddi düşünmeye başladım
ses den etkilenen arkadaşları alfa romeo ile test sürüşüne çıkmalarını tavsiye ederim..
devir saatini en sonuna kadar çıkarabilirseniz sesin en güzelini duyacaksınız..
puntonun sesi de güzel ama alfadan sonra hiç tat vermiyo
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
alfayı iyi bilirim çok yakın arkadaşımda vardı onun gibi giden ve yakan bi araba daha yoktur sınıfında..
ama punto sınıfında güzel bir ses sahip dizel olarak..
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
arkadaşlar bizim araçların silindir hacimleri küçük ama 16 valf olması performans anlamındaki eksi yönünü direk kaldırıyor.ayrıca genel olarak 8 valf olan dizeler(renault,peugeot,citroen,ford)daha gürültülü çalışır.bunun en bariz örnegini burada veteriner bir arkadaşım söyledi.10 km kadar bi masefede yanımda gitti.kendisinde clio 1,5dci var.ve bu nasıl dizel bunda hiç ses yok.bu dizel otomobilse bizimki kamyon diye veryansın etti.
Benim aracımda sticker ön tarafta var, arka tarafta film old için kıyamadım yapıştırmaya, çoğu zaman kapalı garajda duruyo aracım, süt mahallesi tarafındayım, kastamonu da tek stickerli punto evo şu an bende kast daysanız tanışalım, bi kast grubu kurma çabalarından artık usandım kimse cvp vermiyo
dizel sesi değil de o ıslık gibi olan turbo sesi beni mest ediyo..merak ediyorum tek manyak ben myim bu konuda
noone knows that except both of us
Alfa 156 2.0 TwinSpark
halen kullanıyorum
155 Ps araba. şu anda çoğu aracı cebinden çıkartır. devirlenmesi, sesi mühteşem. 2. vites 5500 devirden sonra mükemmel ses veriyor. ama bence sesten öte daha mükemmel bir yanı var. direksiyonu. yolu öyle güzel hissettiriyor ki resmen lastikler asfaltı okşuyormuş gibi geliyor
yol tutuş, hissiyatı, sesi hiç bir alman, fransız, japon arabasına değişmem.
yol tutuşu ve direksiyon konusunda san katılıyorum
puntodan sonra biraz sert gelsede direksiyon gerçekten puntoda olmasını istediğim özelliklerden
ayrıca yol tutuşunun alt takımların çok çabuk bozulmasıyla da doğru orantılı gidiyor olması handikap tabii bu türkiye şartlarından kaynaklanan, alfanın yapabileceği birşey yok.. ama gerçekten fiat bünyesinde böyle araçların olması sevindirici tabii alınabilirlik (fiyat) özelliği biraz 2. el kullanabilenler dışında bir hayli pahalı.. umarım ev borcum bittiğinde tekrar alfaya binmek nasip olur..
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
bu arada bravo denmiş spor paket 1.6 120bg dualogic denedim geçen gün bayide.
inanılmaz etkilendim herhalde alacam yılbaşına doğru bilmiorum artık
benimde aklımdan çok geçiyo 120likte fiattır narindir diye pek bakmak istemiyorum
Fiestalar tek egzantrik+intercooler'siz diye
Biliyorum..cok cansiz bi motor
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri