tamam bea yaa :D bizim araç bize özel dinamiktende öte:D
emotion belki yakalar :D
Printable View
Evo Multiair Dynamic 1.4 105 Bg.
fazla yoktur bundan daha çok fire ve mjetler var ankette olamayacağım sanırım :rolleyes2:
ama en güzelide aracın multiair olduğunu bilmeyip sıkıştıranlara aracın cevabının güzel olması :w00t2000:
dizel corsa ve geçende vw caddy yaşadı bunları :tongue00:
Evo Multijet Dynamic 1.3 16V 75 Bg.:) EVOO
şuan GP Multijet Active 1.3 16V 75Bg önde gidiyor :)
hiç 90lık yokmu yahu
GP Multijet Emotion 1.3 16V 90 Bg.
GP Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
ulen keşke 90 lık alsaymışım, viteslerini at at bitmezdi:)
Mertcim, Multiair 6000 dd da 105 hp yi bulurken, 95 dualogic 4000 dd da 95 i buluyor ve de şunu unutma ki multi 6 ileri, 95 te 6 ileri ve triptronik yani debriyaj vites vs ile uğraşmıyorsun ve belirteyim ki turbodizel bir araç !!! Yükten bahsetmiyorum çünkü 70 kg hatırı sayılmaz ama sonuçta ağırlık ağırlıktır hızlanmalarda, ayrıca torklarına dikkat edersen multinin 4000 de 130 tork, 95 in ise 1500 de 200 tork !!!
Umarım bir gün bir multiair ile deneme şansım olur o zaman haber veririm :)
evet abi 6.000 de 105 hp yi alıyor bu dediğinden yola çıkarsak sen 4. vitese geçtiğinde multi daha 3. vitesi yeni bitiyor olucak ve sen 6. vitese geçip deviri 4.000 de kestiğin hızında ortalama 190-195 olucak zaman multi 6.000 de kestiği için ve benzinli oluşundan dolayı yanından geçicek.çok iyi biliyorum bende 95 lik olmasada 90lık manuel kullanıyorum :)
edit:torku 130 olabilir o bir benzinli :)
mert benimkini biliyosun
GP T-Jet Sport 1.4 16V Turbo 120Bg. :D
İyisin, hoşsun, güzel bilgili bir forumcusun ancak 95 lik kullanman lazım, kullanmayan bilemez, ben fire ve 1.3 75 kullandım bunlar 95 lik yanında eşek kalıyor :) bu ise yarış atı 1,6 borayı geçen bir araç düz yolda nasılda 1.4 multiairi geçemez bilemiyorum bakmak lazım