8 Mayısta yani anneler gününde anneme çiçek göndermek için 2 Mayısta siparişimi vermiş ödemesini peşin olarak yapmıştım. sipariş zamanı olarakta 09:00-19:00 seçmiştim (nasıl bi aralıksa artık!!!)
Saat 17:00 civarında müşteri hizmetlerine sorduğumda seçtiğim aralığı hatırlatıp 19:00 itibariyle teslim edileceğini söylediler.
18:18de siparişimin servis aracına yüklendiğine dair email aldım.
20:30 civarında artık sinirlenerek müşteri hizmetlerini aradım, uzunca bir bağlanma çalışmasından sonra yetkiliye tavrımı aktardım ve bilgi istediğim. gelen cevap izmire gönderilen tüm siparişlerin iptal olduğu, ücret iadesi yapılacağıydı.
Ben bütün gün annemi oyalanmış, artık sipariş ulaşsın diye beklerken böyle bir cevap aldım. Yaşanılan rezilliği buradan da belirtmek istedim. Bana göre bunun telafisi yoktur. Herkes yapabileceği işleri yapsın!!!^^
Yer imleri