Buda İzmir için olsun :)
Printable View
Buraya yazmayı uygun gördüm :)
Birmottan aradılar biraz önce, en son 2007de gelmişsiniz bi şikayetiniz varmı tekrar bekleriz gibisinden bi konuşma yaptık.
Servisin düzeni ve kadrosu yenilenmiş artık çok daha iyi hizmet verdiğimizi düşünüyoruz filan dediler. geçen hafta logo almak için gitmiştim gerçekten daha iyi olmuş gibi. bi şans daha vermek lazım sanırım :)
Ozan bugun Merkez otoda UMit Abi ile karsilastik. Birmot onuda aramis. Yaptiklari hatanin farkina 2 sene sonra varmislar demekki. Ayni sey yakin bir zamanda Enriko taraa da olucak
selam yasemin :) evet merkez bu konuda çok iyi bize zamanında değer vermeyen ve üzen servislere paydos kötü yanımda da merkez vardı şimdi de :) doğruyu bulmuşken değiştirmeye niyetim yok.akın bey ve kurtuluşa çok teşekkürler
canım arkadaşlarım ciddi bir rahatsızlık yaşadım ama şimdi iyiyim uzun süredir yazamadım kardeşlerimi öper selamlar...
Ümit abi çok geçmiş olsun duymamıştım.
Evet Yasemin abla o konuda katılıyorum ancak 2 senede anlamışlar :D geçen hafta gidip logo almıştım onun için aradılar sandım başta sonra en son 2007de gelmişsiniz filan dedi :D:D
Yeni öğrendiğim bir konu ise fiatın anket için geri aramasında memnun kalmadını söyleyen müşteri olursa primler iptal oluyomuş. isim vermeye gerek yok 8 senedir burdayım daha hiç prim almadım dedi. rica ettiler aradıklarında memnun kaldım dememi bende tabii dedim zaten sadece parça aldım :)
birde yazılım sorunu vardı araçta izmire gelince ilk iş olarak merkez servise gittim sabah 9 gibi yazılım yüklendi ve çok güzel bi biçimde yıkandı(fırçasız yıkıyolar enrikoda yıkatmıyorum fırça ile yıkadıkları için) ve 11:30 gibi çıktım servisten ki bu süre çok daha kısa olabilirdi usta sordu işin varmı vs diye bende yok dedim buna rağmen öğlen olmadan yıkama dahil çıkmış oldum. enriko veya birmotta kesinlikle öğleden sonraya kalırdı...
daha sonra logoları almaya birmota gidince lafı açıldı söyledim sabah merkez servise gittim bunları bunları yaptırdım diye neden merkeze gittin dedi, buraya gelseydim ne arabanın yanında durabilcektim nede bu saatte çıkabilcektim dedim haklısın dedi. ama dediğim gibi eskiye oranla ilerleme kaydetmişler :)
Hayırlısı bakalım. Bende geçen hafta ilk kez Merkez servise gittim 40.000 km bakımı için. Kurtuluş bey epey ilgilendi. Umarım Merkez serviste ilerleyen zaman içerisinde diğerleri gibi servis kalitesini yitirip bizleri üzmez.
Tabii yokki bizim burada da bir Kavaklıdere Oto şubesi bizde Ankara'lı arkadaşlar gibi servisimizden bahsederken yüzümüzde gülücükler oluşsun. :)
Arkadaşlar yakın zamanda 3000 km ye ulaşıcam. Aracımı Birmot'tan almıştım. Oradaki bayan 3000 km de kontrol için çağırmıştı ama birmot'tan acayip bir şekilde soğudum anlattıklarınızdan sonra. Bu durumda merkez servisin yolu daha açık olacak benim için. Ne dersiniz?
Merkez servisi tavsiye ederim 3000 bakımı diye bişey olmadığından zaten sadece genel sıvı kontrolleri filan yapılır eksik varsa tamamlanır. Kurtuluş bey yardımcı olucaktır.
Bende herkese Merkez Servisi tavsiye ediyorum. Enriko hala şikayetim için dönüş yapacak :D
Benim yarın servise uğramam lazım. Merkez Servisi tavsiye ediyorsunuz yani.
Bende Gp'mi 40 bin bakımı için İzmir'e getireceğim, İzmir'e getirecceğim diyorum çünkü eşim İzmir'li ben Balıkesir-Bandırma'lıyım, şuanda Şırnak'ta bulunuyoruz şunuda belirteyim Şırnak'ta tek GP. Yasemin Hanım ve Ozan Bey'in yorumlarından bakım için merkez servise gitmem gerektiğini anladım, internet üzerinden yerini öğrenip bende orada bakıma gireceğim, teşekkürler.
GAZİEMİR POYRAZ OTOMOTİV SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
Merkez servis burasımı?
servisin ismi MERKEZ SERVIS...poyraz basa bir servis...
Ben az önce diğer GP'deki kırık panjuru değiştirmek için oradaydım. Kurtuluş bey yoktu fakat Akın bey sağolsun ilgilendi. Panjurumuz hemen değişti. Tekrardan teşekkür ederim kendisine.
Ben kendi adıma enrikodan memnunum. 20000 bakımını merkezde yaptırdım şuan çalıştığım şirkette arabalarını merkez servise götürüyor (şirketin servis aracı dahil). 20000 de debriyaja bastığımda bir zırıltı geliyordu. Debriyaja su gelmiş dendi ve garantiden karşılanamayacağı sölendi. Ben 20000 km debriyaja basmadan dahi vites değiştirsem böle bir sorun olmaz. Arabayı ben kullanıyorum kendim yıpratmış olsam şuan 50000 i geçmiş olan arabamda yine aynı sorun olurdu. Su almış denildiğinde izmire 365 günde 5 gün yağmur yağmamıştır. Parçayı verdiler fakat inceletmek istemedim açıkcası prosedürle uğraşmamak için. Kurtuluş beyi tanıyorum şirket arabaları için cok yardımcı oluyor ama dediğim gibi kötü bi anı benim için o yüzden arabamı götürmüyorum. Ben enrikoda isteklerimi yazdırdıktan sonra ustalara yüzyüze sorunumu anlatabiliyor gösterebiliyorum. Ufak bir tıkırtı sorununda dahi test için Şerafettin Bey ile babam 45 dk gezinmişler bulabilmek için, sonunda bulup halletmişler. Daha önce park sensörlerini boyatmıştım sonradan taktırdığım için. Fakat boyada atmalar oldu aradıklarında hizmetten memnun olmadığımı söledim tekrar randevu aldım. Oraya varıp sorunumu anlattığımda beni arayan bayan aşağı inmeden arabamı alıp sorunumu halledip geri getirdiler, şuan yapılan boya da sorunsuz. Ayrıca servise gittiğimde aksesuar görmekte fiyat sormak ta son derece zevk veriyor bana. Belki merkez serviste bu imkanım da olmadığı için biraz daha önde tutuyorum Enrikoyu. Eleştirdiğim nokta ise kredi kartına taksit yapmamaları. Garanti uzatma işlemini bu yüzden Birmottan yaptım. Orda da bu işlem için uzun süre bekletilmiştim. Servis olarak neden onları tercih etmediğimi de sordular. Onlara bu kadar beklemek istemediğim için cevabını verdim. Deneyimlerimi paylaşmaya çalıştım umarım servis tercih etcek olanlara yardımcı olabilmişimdir. Enrikonun mavişehirdeki servisine giden varmı varsa görüş yazarsa cok memnun olurum.
Bugün arızalanan sol cam kaldırma modülünü, sorgusuz sualsiz garantiden değiştiren Merkez Servis'e teşekkürler...
Selamlar,
Ben GP'mi Enriko'nun Mavişehir servisindeki bir dostun tavsiyesiyle aldım. İlk periyodik bakımını da orada yaptırdım. Bir defa isterseniz aracın başında bekleyebiliyorsunuz. Aracım 2. el ve bazı sesler vardı, Ertan Bey'le gayet başarılı bir test sürüşü sonrası sorunlar tespit edildi. Eğer randevulu gidiyorsanız ve yaptıracağınız bakımları önceden belirlemişseniz zamanlama mükemmel. Verilen zamandan yarım saat evvel aracımı teslim aldım. Servis danışmanı Görkem Hanım'a ilgisinden ötürü teşekkürler...
Bornova falan bize uzak kaliyor hem birmot olayi bayagi ticariye dökmüs durumda(şimarilmiş bir görüntüsü var)..garantimi uzatmadim suan yagimi filtrelerimi kendim oto saygilidan aliyorum ve gözumun onunde sanayii de degistirtip el emegi 10-20 veriyorum..servisin bir ayricaligi varsa oda araciniz garantili iken...
Ben dün aracımı ekspertiz yaptırmak için Merkez Servise gittim. Sağolsun arkadaşlar baya ilgilendiler. Ayrıca bir güzel tarafıda bekleme salonuna çıkıp çayınızı, kahvenizi içerken aracınızı izleyebiliyorsunuz. Birmot' tan soğudum. Oraya servise gitmem. Enriko Aliberti' den bir zamanlar amartisör takozu almak istemiştim. Burda taktırırsanız satarız demişlerdi. Bende müdürle tartışıp parçaları almıştım. O yüzden orayada gitmek istemiyorum. Birmot ve Enriko işyerime 100 mt olmasına rağmen içimden onlara gitmek gelmiyor.
Birmot servis sonrayı arabayı rezil bir şekilde yıkıyor. Pis bir suyla ve fırça ile.
Çok bekletiyorlar. Debriyajdan yokuşta kalkarken ses geliyor dedim. Adam servisin içinde düz zeminde ve debriyaja hafif basarak sorunu tespit etmeye çalıştı ve ses yok dedi. Dedim arkadaş zaten yokuşta iken geliyor. Bundan fazla debrijayını zorlamam doğru olmaz deyip ses yok diyip salladı geçti beni. Bagaj açma tertibatımı garantiden değiştireceklerdi sözde 1 ay kaç kere gittiysem o parça yok gelmedi dediler. Oda kaldı.
Eski aracımda kelebek camı taktıracaktım yarın gel dediler. Ertesi gün gittim bugün takamayız dediler. Bende dedim verin parçayı ben sanayide taktırırım. onlar işçiliğe 45 TL + KDV istemişlerdi ben sanayide 15 liraya taktırdım. Zaten camıda yine 3. sanayiden bir yere taktırıyorlar. Kendileri yapmıyor.
Sağolmasın aynı arkadaşlar 1 ay sonra arabamı satacağımda aynı ekspertiz raporunda aracımı bu sefer boyalı çıkardılar. Kesinlikle bu lakayıt işletmeye bir daha servise gitmem.
https://forum.grandepuntotr.com/serv...oya-cikti.html
Aracimin 30.000 km bakimi icin Izmir Merkez Oto ya gittim. servis yetkilisinin yaklasimi oldukca iyiydi. ayrica randevusuz gitmeme ragmen 3 saat icinde aracimi teslim ettiler. ozellikle Mustafa Bey'e tesekkur ederim.....
10.000 bakımı için poyraza gidicem bugün bakalım nekadar vericekler neler yapıcaklar
Geçen sefer gittiğimde kornamı bozmuşlardı birde kapı kollarını değiştirdiler fakat boyamışlardı ama renkler tutmadı bugün onuda söylücem kornayı ertesi gün yaptırmıştım :)
İnş. memnun kalırım poyrazdan servisten çıktıkdan sonra tekrar yorumumu yazarım
edit:10.000 bakımı yaptırdım
kapı kolları tekrar boyandı
Poyraz otoya buradan teşekkürler bence gayet güzel çalışıyorlar :) bekleme salonunun avanjtalarını saymakla bitmez yemek saati yemek yiyebiliyorsunuz onun dışında çay ve kuru pasta sınırsız :) bilgisayar var maillerinize falan bakabilirsiniz face'e girmiyo o ayrı bi konu :)
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar,bizimle ilgili sıkıntılarınızda sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
sizlere daha yakın olabilmek için enrikoaliberti@windows.com adresinden sıkıntılarınızı paylaşırsanız sizlere olabildiğince dönüp yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Deniz Hanım ilginize teşekkür ederiz ancak Enriko Aliberti bu konuda çok geç kaldı. Bu güne kadar alamadığımız desteği ve ilgiyi bu saatten sonra bulma imkanımız olduğunu düşünmüyorum. Çok uzun yıllar firmanız ile çalıştım. Şerafettin ustanın ve Murat Ayvaz ustamın hakkını ödeyemeyiz ancak maalesef bu iki ustamızın işindeki ustalığı firmanızın müşterilerine gösterdiği alakasız ve baştan savma iş yapmasını engelleyememiş. Ne yazıkki müşteri memnuniyetinden bir haber olan servisinize götürmektense arabamı satarım daha iyi. Ne yazıkki Merkez Servis ve Poyraz varda sorunlarımız ile ilgileniyorlar. Umarım bunlardan Bay Enriko'ya da bahsedersiniz de belki ileriki yıllar için önlem alır kendisi.
+100000000
Cüneyt sağolsun. Tek kelime ile tüm işimizi sorunsuz hallediyor. Tekrardan teşekkürler kendisine ve diğer arkadaşlara.
merkez 10 numara
10000 bakımı yaptıranlar ne kadara yaptırdı ki??
birmot 220 tl dedi
poyraz 170 dedi
enriko aliberti den haber bekliyorum... galiba poyraz a gidicez:)
herkese selam,
28.06.2011 tarihinde aracım ile maddi hasarlı ufak bir kaza yaptım.aracım otokoç dan kaskolu olduğundan aracımı kasko vasıtası ile aracı aldığım yetkili bayi ve teknik servis olan izmir birmot bornova servisine 28.06.2011 tariihinde teslim ettim.aracım 30.07.2011 tarihi itibarı ile halen tarafıma teslim edilmedi.her bilgi almak için aradığımda bir sonraki gün teslim edilmeye çalışılacağı bilgisi tarafıma bildirildi.kasko firması 7 günlük yasal hakkım olan başka bir araç tahsisinde bulundu ancak bu tahsis edilen aracı 7 gün kullanıp geri verdikten sonra üzerinden 4 hafta geçti.
fiat genel merkez müşteri ilişkilerine 29.07.2011 tarihi itibarı ile konu hakkında bilgi verdim aynı gün içinde dönüş alamadım. bir daha araç üretseler daha çabuk üretim bandından çıkardı 5 haftada araç tamir edemeyen servis yüzünden firmanın itibarının zedelenmesini fiat nasıl kabul edebiliyor bilemiyorum servis konusunda. gereken iyileştirmenin en kısa zamanda yapılması biz müşteriler için iyi olacaktır tabi müşteri memnuniyetine önem veriyorsanız.
izmir otokoç birmot bornova 28.06.2011 de yaptığım kazadan sonra halen teslim edemedikleri aracım için geçen sürede neden sadece servisi aramışım neden daha yüksek kademelere konuyu taşımamışım diye soruyor yani kısaca aracı teslim edip araya tanıdık sokup aracı erken tamirden çıkarmak mümkün demeye getiriyor bunu bir firma nasıl söyler? resmen neden araya birini sokup kendi işini kendin hızlandırmadın diye bana soruyorlar
Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmeyecek. Ancak, servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, bu Yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine geçecek. Otomobil, kamyonet ve traktörünler de tamir süresi 30 gün olarak belinlenirken diğer bütün ürünlerde malın tamir süresi 30 günden 20 güne düşürüldü. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlayacak. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkün olacak
Teşekkürler
Merkezden son gidişe kadar bende cok memnundum.
Son gidişimde aracımın ufak bir kazası sonucu bırakmıstım.
Ve servisten sonra ki durum ?
1.Motor altı muhafazayı sadece tutturmuslar.Malesef ki cevre yolundan eve donerken muhafazam dustu ve yeni bir muhafaza almak zorunda kaldım.
2.Aracım sogutma fanı devreye girdiğinde asırı ses ve titreme yapıyordu.Kazadan önce bir şikayetim yoktu.Hatta bir gun once de fan devreye girdiğinde bu sekilde bir şey karsılasmamıstım.Geri goturdugumde (kazayı on sag tarafa bir arac carpti ama kaportamda bir şey yoktu.Sinyal kırıldı ve cevresindeki siyah plastik zarar gormustur.)bana bu sizin hatanız kasgoyu devreye sokacagız vs dediler.Bende kabul etmedim.Arabadan cok anlamam.Sonra sogutma fanıda kalorifer bilmem neside vs vs dediler.Sagolsun punto fanı bir abim devreye girdi de hataşarını kabul ettiler.
3.Bu arada aracımın kaza sonucunda toplam masrafı maksimum servis sartlarinda 1000 tl bile tutmayacak bir seyken sagolsun kaskomun anasını aglatmıslar onu bunu sunu değiştirdik diye sisteme girmişler.Bunu da Tunalar Fiattan arkadasım bakıp sorguladı sagolsun.
O yuzden merkez servis hakkında dusuncelerim cok egaitfleşmeye basladı...
Fiki sahsi fikrimdir.Herkesin gorusu farklıdır.O yuzden kusura bakmayın.
hengi servisin ne düzeyde hizmet verdiğini bilmiyorum ama bursadan izmire bravo almaya gittim ekpertiz içinde tesdüfen enrikoya gittik( forumda gecen kötü yorumlara ragmen aracı aldıgım yere orası yakındı) gitmez olsaydık ilgi alaka sıfır konusurken insanın yüzüne bile bakmıyorlar yapacaklarıda altı üstü bi ekspertiz ve 200 tl + kdv denildi ekpertizi yaptırmadan cıktık notere giderken tesadüfen birmotu gördüm(aracı satan arkadasta birmotu unutmus) ekpertize 100 tl dediler %10 da tofaş personel indirimi yaptılar calışan arkadasların ilgisindende memnun kaldım izmirede tekrar arac falan almaya gidersem önünden gecmeyecegim servistir enriko. aradaki fiyat farkınada anlam verebilmiş degilim
Aracı alırken ben de ekspertiz için hangisine gitsem diye tek tek aradım.. Enriko hala 200 + kdv diyor... Birmot 100 dedi fakat aradığım gün için kontrol edemeyeceklerini söylediler. Poyraz 60 lira fiyat verdi..sonuç itibariyle Eray kardeşimle Poyraz.a gittik. ilgi alaka gösterdiler sağolsunlar.. Ertesi gün tekrar arayıp herhangi bir şikayetim olup olmadığını, memnuniyetimi sordular. Yer olarak bana uzak da olsa verdikleri hizmetten memnun kaldığımı belirtmek isterim.
Bende geçen yağmurlardan sonra hız tümseklerinden geçerken ön takımların gıcırtı yapması sonucu önce Merkez Servise gittim. Bana aracımın alt takımlarını komple indirip bakmaktan bahsedince Enrikoya gittim. Usta ile biraz turladık ve alt takımlardaki kauçuk malzemelerin ıslandığı için böyle ses yaptığını söyledi kuruyunca geçer dedi. Öyle de oldu. Bende şimdi düşünüyorum 3000km'de olan aracımın alt takımlarını Merkez Servis'te boşu boşuna dağıttıracaktım. Sanırım görüştüğüm kişi Kurtuluş Bey'di. Bende Merkez Servis konusunda biraz düşünceliyim.
Bi hafta önce izmir enriko alibertiden yıllık bakımımı yaptırdım herşey çok güzeldi çayımı kahvemide içtim sıkıntılarımıda sordular.Hediyelerimi bile verdiler artı motor temizliğine kadar herşeyi yapmışlar özellikle müşteri ilişkilerinde Handan Hanıma ve servisten Aytaç Beye İlgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.