Renault - Fiat müşteri memnuniyeti anlayış farkı
İyi günler arkadaşlar,
Malumunuz 2,5 yıl bindiğim puntomu satıp Megane Sport Tourer 1.6dCi almıştım. aracın 1 yıl daha garantisi olduğu için periodik bakımları için yetkili servise gittim. Renault servisinin ilk tecrübesini paylaşmak istedim.
Açıkcası Fiat servisinin bende bıraktığı 2,5 yıllık kötü izlenimden sonra, yalan yok istemeye istemeye sadece garanti bozulmasın diye gittim:
arkadaş adamlar ilgileniyor. bir işini yaptırmak için ustanın, servis danışmanının keyfini beklemiyorsun. işler yarım yamalak bırakılmıyor(!)
resimlerde görebilirsiniz direksiyon ve vites topuzunda çok hafif bir renk değişimi vardı, nasılsa değişmezler diye şöyle yarım ağızla bi sordum bunlara bi çare yokmu rengi atmış gibisinden. Usta şöyle bi baktı; "doğru diyon abi" dedi "hemen siparişini geçelim"
fiat servisindeki "benim değil mi vermicem" politikalarından sonra ciddi anlamda servis ustasının beni Ti'ye aldığını düşündüm. Sonra baktım adam ciddi. arabaya bindi indi, "abi teyp tuşlarından da biri silinmiş, onu da sipariş geçtim" dedi. Baya şaşırdım :) teybin tuşunun silinmiş olduğunu ben farketmemiştim. açma kapama tuşu hafif ağarmış. Fiatta olsa kullanıcı hatası denmesini geçtim "abi bunun biişeyi yok orijinali böyle" der gönderirlerdi.
Yeni direksiyon ve vites topuzu geldi bugün taktılar. Teybi komple sıfırını istediler perşembe -cuma gelince onu da takacaklar. Allah Allah, Allah Allah diyerek servisten çıktım :) umarım birgün fiat servislerini de bu şekilde görürüz
https://i.hizliresim.com/3a9VEO.jpg
https://i.hizliresim.com/RVJvnG.jpg
https://i.hizliresim.com/WZVP7q.jpg
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
hocam gittiğiniz fiat servisinin kötü muamelesinin faturasını bence fiata kesmeyin.
Bende fiatın müşteri memnuniyetinden ötürü fiattan vazgeçmek istemiyorum, bu mesele esasında markalar değilde servisler bazında konuşulmalı.
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
fiat, komple direksiyon kopsa elinde kalsa yine değiştirmez. kullanıcı hatası, direksiyonu kendine çok çekmiş koparmışsın der
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
ben kendi aracımın servis kayıtlarını istedim adamlar onu bile vermedi, monitör açıyor al buradan bak diyor. çıktı istiyorum olmaaaaz. foto çekeyim olmaaaz yasaağh. 50 satır veri var gözümle bakarım ezberlememi bekliyorlar.
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Doğru diyorsunuz rüstem bey. Ancak Benim 4 farklı fiat servisiyle muhattaplığım oldu 4'ünde de böyle bir ilgi alaka görmedim. aracımı aldığımdan beridir bu forumu takip ediyorum burada yazılanlardan anladığım kadarıyla servislerle ilgili genel kaide; ilgisizlikleri...
direksiyon arızasında 2,5-3 ay verdiğim uğraşı ben biliyorum
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Alıntı:
fct1071 Nickli Üyeden Alıntı
Doğru diyorsunuz rüstem bey. Ancak Benim 4 farklı fiat servisiyle muhattaplığım oldu 4'ünde de böyle bir ilgi alaka görmedim. aracımı aldığımdan beridir bu forumu takip ediyorum burada yazılanlardan anladığım kadarıyla servislerle ilgili genel kaide; ilgisizlikleri...
direksiyon arızasında 2,5-3 ay verdiğim uğraşı ben biliyorum
demek ki biz servisimizden dolayı çok şanslıyız, kıymetini bilmek lazım :)
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Alıntı:
acemi Nickli Üyeden Alıntı
fiat, komple direksiyon kopsa elinde kalsa yine değiştirmez. kullanıcı hatası, direksiyonu kendine çok çekmiş koparmışsın der
direksiyon tuş takımımın boyası aşınmıştı, vites topuzunun dikişleri açılmıştı, el freni düğmesinin boyası kazınmıştı. bunları gösterdim. sipariş verip değiştirdiler. her servisi bir tutmamak lazım
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Bi ara puntoyu verip clio almak için ,renault forumlarını araştrıdım,üye oldum,sorular sordum..ama orda da yine aynı durum..kullanıcı hatası,bu modellerin hepsi böyle" gibi anlayışlar orda da varmış."varmış" diyorum ,kullanıcıların söylediği bu..tabi renoda da fiatta da işini layıkıyla yapan servisler vardır ama ben denk gelemedim maalesef (5 farklı fiat servisine gittim istanbulda).
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
sıfır olarak aldıgım megane 2 9 sene kullandım en son bakımda adamlar tornavidayla el frenini çizmiş nasıl becerdıyse gittim hemen yenısı taktılar eve geldım bı sefer saglam olan arka camların otomatık kapanmıyor adamlar bır tarafdan yapıp bır tarafdan bozuyorlardı şikayet ettım sonra arayıp nıye şıkayet edıyorsunuz falan diye aradılar bay sorun yaşamışdım ben servisden servise değişiyor demek kımı dandık kımı ılgılı
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Markadan çok servisin kalitesi önemli.
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Klima parcami serviste kirdilar ..farkettim aninda gittim sen kirmissin bize kitliyon dediler .
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
ben hyundai servisi kadar anlayışsız bi servis görmedim en berbatı hyundai dir bence onun haricinde renaultta da baya kavgalarımız oldu servis diye hondanın servisine derim ben en çok ondan memnun kalmıştık
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
2 ay önce tampon ve sağ çamurluktaki çiziklerden dolayı fiat ankara oto servise gittim kaskodan yapar mıyız diye sordum yaparız 1,5 günde rötüş yapar veririz dedi araya yağmurlar girdi malumunzuz 2 ay sürdü boya işleri biraz sakat olur derler neyse geçen gittim yine bu sefer bana elimizde boya yok ara ara bizi arayın bakarız dediler ama aracın 60 bin bakımını yapalım demesini bildiler hemde kazık mı kazık tekliflerleb tan otoya gittim oda yaparız 10 gün sürer demez mi pert arabamı topluyon? neyse boya koruma yaptırıken sonaxa rica ettik ama renk uyuşmadı rötüşlarda artık ya kavaklıdereye rica etcez ya da gitcem sanayide iyi bir rötüşçu bulup yaptırırım ama kavaklıdere dışında bu arabayı hiçbir fiat servisinin önünden bile geçirmem artık
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Alıntı:
SinanTR Nickli Üyeden Alıntı
ben hyundai servisi kadar anlayışsız bi servis görmedim en berbatı hyundai dir bence onun haricinde renaultta da baya kavgalarımız oldu servis diye hondanın servisine derim ben en çok ondan memnun kalmıştık
honda servisinin de tüplü araçlara alerjisi var:D 2004 yılında tüplü bi crv'si vardı kirvemin. 1 yıllık araç bakıma götürdüğümüzde somalili mülteci muamelesi yapıyorlardı. tüplü biz bakmayız muhabbeti vardı şimdilerde ne durumda bilmiyorum
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Fıat bu servisleri olduğu müddetçe elindeki satışları da kaybeder.
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Sadece servis değil fiatın satış stratejisini de değiştirmesi lazım. neden çok tutulan veya efsane olabilecek modellerini murdar ediyorlar. tipo çıktığı zaman tipo'nun emsali bir araç yoktu memlekette. hiç etti bıraktılar arabayı
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Valla şaşırmadım desem yalan olur..Kendi aracı gibi ilgilenmişler..Biz kavgaya gürültüye tartışmaya alışmışız :) garip geldi birden ama sizin için sevindim..Hayırlı olsun diyelim :)
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Valla doğru diyonuz cemil bey. Sabah ta aradılar "abi test sürüşünde göğüsten ufak bi çıtırtı geliyordu perşembe sabahtan bırakın komple göğüsü söküp izolasyon döşeyelim" dediler :D ben bu işi sevdim
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
2 adet megane coupe aracım oldu ve bakımlarını komple serviste yaptım. gerçekten servisleri ilgileniyor ki ben en kuytu yerlerdeki servislerine götürmüştüm. Fransızların genel olarak parça pahalılığı var ama ilgi güzel..
Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı
Kesinlikle bazı servislerin ilgisizligini komple Fiat'a yüklemek olmaz ama gerçektende böyle vurdumduymaz gamsiz servis anlayisi olmaz. Umarim Fiat servisleri de sizin servisiniz gibi olur.