24 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: chip+nos ?? fazlamı abartı olur

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    İşte o zaman motor içi elemanları, piston, segman vb. değiştirmen gerek astarı yüzünden pahalıya gelir.İşte ben motorların yapıları aynı derken bunu kastetmiştim.İki mjtd nin de turbo barları aynı.Turbo dizellerde en ucuz ve etkili güç artışı, chip ile sağlanır...

  2. #2
    M.Bülent ATASOY
    Forumun Manyağı Bülent A. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.355
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Yok
    Plaka
    07 ATA 35
    Edilen teşekkür: 214

    Standart

    Alıntı oz_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepinize teşekkürler arkadaşlar ama son bi sorum olacak
    turbo basıncını artırmak istesem (chip kullanmadan başka ekipman kullanarak)
    yada komple turboyu değiştirmek istesem nası bi yol izlemeliyim ????
    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte o zaman motor içi elemanları, piston, segman vb. değiştirmen gerek astarı yüzünden pahalıya gelir.İşte ben motorların yapıları aynı derken bunu kastetmiştim.İki mjtd nin de turbo barları aynı.Turbo dizellerde en ucuz ve etkili güç artışı, chip ile sağlanır...
    Abnew hiçbirşey değiştirmesine gerek yok.
    Şöyeki bende turbo smart ın dual boost controler ı var.PAlio da da kullanmıştım.1.5 bar'a kadar rahat basabiliyorsun 1.5 tan sonra motor kendini korumaya alıp kapatıyor.Ayrını çok iyi yapmak gerek.Kaldık sürekli 1.5 bastırmak sakıncalıdır bu yüzden 1.2 continious 1.5 peak ayarlamak gerek.Zaten standartı 0.8 continious 1.1 peak basıyor.

    Turbo değişiminde eğer çok afaki br turbo takılmayacaka gerek yok.Mesela 1.9 ların trbosu hiçbir değişikliğe gerek olmadan adece manifold tadilatı ile takılıyor ve güzelde sonuç veriyor 90 lıklar için.
    Photoshop Değil , Gerçeğin Ta Kendisi


    SÖZDE DEĞİL , ÖZDE MODİFİYE

  3. #3
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı Bülent A. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayır motorun üreticisinden değil ama Tofaş Gnl.Md lüğünde Garanti Bölüm Müdürü Fatih beyden aldım bilgiyi.Benim aracıma nos takılırken kendiside oradaydı.Kendisi ile yaptığımız görüşmede söyledi 8O
    Alıntı Bülent A. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abnew hiçbirşey değiştirmesine gerek yok.
    Şöyeki bende turbo smart ın dual boost controler ı var.PAlio da da kullanmıştım.1.5 bar'a kadar rahat basabiliyorsun 1.5 tan sonra motor kendini korumaya alıp kapatıyor.Ayrını çok iyi yapmak gerek.Kaldık sürekli 1.5 bastırmak sakıncalıdır bu yüzden 1.2 continious 1.5 peak ayarlamak gerek.Zaten standartı 0.8 continious 1.1 peak basıyor.

    Turbo değişiminde eğer çok afaki br turbo takılmayacaka gerek yok.Mesela 1.9 ların trbosu hiçbir değişikliğe gerek olmadan adece manifold tadilatı ile takılıyor ve güzelde sonuç veriyor 90 lıklar için.
    Anladım.Bu durumda her iki versiyonunda saymış olduğum farklar dışında aynı olduğunu düşünüyorum hala

    Turbo ve tolerans konusunda benim de demek istediğim zaten buydu.Yani üreticiler max. güç ve tork değerlerinin altında makineleri seri üretime geçiriyorlar.Yani her motor basit işlemlerle daha fazla güç sunabilir.Bu bağlamda 75bg ile 90bg arasında 15bg ve 10nm gibi tolere edilebilecek bir fark için motor iç elemanlarının yapısını değiştirmeye gerek duymazlar.Zaten kendin de belirtmişsin -ben Palio ların dayanımlarını bilemiyorum- 0.8 den 1.2 ye sürekli ve hatta 1.5 bara da anlık olarak basınç standart motora uygulanabiliyorsa bizim 75Mjtd sağlıklı olarak, kullanım ömrü değişmeden rahatlıkla 90bg e çıkartılır; Neyse hayırlı modifiyeler...
    Konu ABNEW tarafından (14/02/2007 Saat 18:37 ) değiştirilmiştir.

Benzer Konular

  1. Aracım fazlamı yakıyor
    ERDİ tarafından LPG forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 06/01/2013, 14:19
  2. Adana ve Mersin chip tuning - ARTI Chip Tuning
    RecepK tarafından Chip tuning forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 23/04/2012, 01:10
  3. Mutfak tüpünden reflektör olur mu? Bizde olur....
    effect1903 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 29/01/2012, 20:55
  4. Ps3 e chip çıktı! Usb jailbreak chip
    narkoz30 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 07/09/2010, 11:30
  5. Yapma FİAT bu kadarı da Abartı Yani! :)
    narkoz30 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 09/05/2009, 10:39

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com