Teşekkürler Cihan kardeşim, size de güvenli ve keyifli sürüşler dilerim.:)
Printable View
Arkadaşlar, Garrett gt 1446 turbo uygulaması sonrası, pazartesi günü İstanbul'da, çok değerli kardeşim Team Pschiptuning-Procar Automotive Engineering-Barbaros Bayrak'ın atölyesinde arabama yazılım uyguladık ve Serp Dynamometer systems tarafından, max. motor gücü 213,5 HP, hesaplanan max. motor gücü 214 HP, ölçülen max. motor torku 320,7 Nm., hesaplanan max. motor torku 321,6 Nm. değerlerini ölçtük, kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Performans değerleri son derece tatminkar, bilgilerinize arz ediyorum.:)
insanların araba kültürlerinin 'ne kadar yakıyor'dan öteye gidemediği günümüzde böyle emekler gerçekten saygı uyandırıyor. elinize sağlık hocam, heyecanla takip ediyoruz
Teşekkür ederim sevgili Sato, gerçekten şu anki performans son derece etkileyici, güç arttırımı açısından bundan sonra, methanol-water injection kit ve belki external waste gate uygulaması düşünülebilir, bundan da sonraki safha ise, forged motor ve yeni bir ECU programı olabilir.:)
Değer bilen görüşlerinize çok teşekkür ederim sevgili Yusuf kardeşim, gelişmeleri fotoğraf ve video ile de paylaşacağım.:)
Şu anki durumu son derece tatminkar, bundan sonra methanol-water injection kit ve belki external waste gate uygulaması düşünülebilir sevgili Halil.:)
Çok teşekkür ederim Halil'ciğim, şu an arabam gerçekten başka bir boyuta erişmiş durumda, beklerim, memnuniyetle kullanabilirsin, ben de sana güvenli ve keyifli sürüşler dilerim değerli kardeşim.:)
Arkadaşlar daha önce belirtmiş olduğum performans değerlerinin dyno çıktısı ve motor fotoğraflarını beğeninize sunuyorum.
https://i.hizliresim.com/oQn1RR.jpg
https://i.hizliresim.com/Vp2b1j.jpg
https://i.hizliresim.com/lYBV6g.jpg
Green Storm Carbon Dynamic Induction Kit
https://i.hizliresim.com/ZN20Po.jpg
Stock airbox ve kutu içi Green cotton filter
https://i.hizliresim.com/nPYB3B.jpg
Harika gorunuyor
Keyifli ve Kazasız Sürüşler Dilerim " Sato Topal "
Arkadaşlar, şu anda Türkiye'deki en hızlı ve en güçlü Punto konumundaki arabamın yazılım ve dynamometer ölçümü sırasındaki videosunu beğeninize sunuyorum.:)
Grande Punto T-jet Esseesse Spec. dyno 214 Hp 321,6 Nm - YouTube
Youtube açılsa....:)
214 Hp mi oldu araç....
Stabil beygir aralığı nedir abi? Atıyorum westgate'yi sonuna kadar abandığında zararı oluyor mu?
LG-D802 cihazımdan gönderildi
Sevgili Cenk, yaptığım araştırmalara göre, 200 HP-300 Nm. üstüne çıkmak biraz riskli olabiliyor, dolayısıyla, daha yüksek HP ve Nm. ile kullanmak istenirse ya throttle(gaz-pedal-kelebek)-boost(turbo basıncı)-afr(hava-yakıt oranı) koordinasyonuna dikkat ederek kullanmak gerekiyor, ya da daha yüksek güçler için motoru forged (dövme çelik) parçalarla revize edip sonra gücü açmak gerekiyor.:)
Abi emeklerin takdir edilesi orası ayrı,işin saygı boyutu da var. Orada burada konuşan insanların yüzünü mosmor edecek bir Punto olmuş bu. Daha sözün ötesi yok. Bir soru daha izninle ; acaba daha neler yapacaksın? ''Zirvede bırakayım'' mı diyorsun yoksa daha planlar var mı ? :)
Teşekkür ederim Cenk'ciğim, araba bende durduğu müddetçe, onunla keyifle ilgilenmek istiyorum. Sırada, methanol-water(%50 methanol-%50 su) injection kit, evc(electronic valve controller-turbo boost controller), Koni veya Bilstein sertlik ayarlı spor amortisör kiti, kışlık bir spor jant takımı, competition(yarış) tipi bir fren kiti olabilir.:)
Abi hafta ici caya bekliyorum
Keyifli ve Kazasız Sürüşler Dilerim " Sato Topal "
Recep kardeşim, motorsporları ve otomobil yarışlarında aslında önemli olan son hız değildir ve genellikle araçların mekanik set-up ları, kısa mesafede ivmelenmeye göre ayarlanmıştır. Dolayısıyla, benim de görüşüm bu yöndedir, özellikle de trafik kurallarına uymak kaydıyla, performanslı araç kullanmaya dönüktür. Çok teşekkür ediyor, ben de size güvenli ve keyifli sürüşler diliyorum değerli kardeşim.:)
Maşallah abi.. Harika ötesi olmuş..
Gazı köklediğin de tutunma oranı nasıl? Can sıkmıyordur umarım.. böyle durumlarda asr ışığının uzun süre göz kırpması baya can sıkıyor :)
Bir gün aracını inceleyip değerli fikirlerinden faydalanmak isterim abi..
Ben şöyle tahmin edeyim.Var olan jantlar ağır ve hacimleri büyük. Bu yüzden tutunma konusunda bir sorun olduğunu sanmıyorum.İşin içinde Abarth süspansiyonları da var malum alçak. Tabii Orkun abimiz açıklar doğrusunu :)
Orkun abi,arabanı ilk aldığın zamanki fotoğrafı çok merak ediyorum. Stok halde bir çıplak görsek? :)
LG-D802 cihazımdan gönderildi
maşallah Green Storm Carbon Dynamic Induction Kit çok yakışıklı göstermiş kaput altını.
yüreğide arabasıda güzel insan.
Çok teşekkür ederim sevgili Oğuzhan, tabiki mevcut performans değerleri nedeniyle, üst vitesler de dahil olmak üzere, sürekli patinaj yapıp asr uyarısı veriyor fakat, mevcut jant ve lastik ebadı (orijinal Abarth ebadı) bunu bir nebze düzeltiyor diyebilirim. Her zaman beklerim, tanışmaktan da onur duyarım değerli kardeşim.:)
Sevgili Cenk, gerçekten de orijinal Abarth jantları t-jet jantlarından 1,5 kg. kadar daha ağır, lastik ebadı 215 45 17 olduğundan ve de 35mm. H&R yaylar bulunduğundan, arabam her ne kadar performans verileri gereği patinaj yapsa da, farklı bir tutunma sağlıyor. Arabam 0 km. de iken ilk aldığımda, doğal olarak klasik bir GP t-jet sport idi, bu stock haliyle çekilmiş fotoğrafları forumda daha önceden varmıydı, pek hatırlayamıyorum fakat şu anda bende de mevcut değil malesef.:)
Bu kalpten ve güzel görüşün için çok teşekkür ederim sevgili Erman kardeşim, bunun aslında senin yüreğinin güzelliğini yansıttığına tüm içtenliğimle inanıyorum. Bugün de orijinal GP Abarth üst plastik motor kapağı sipariş edildi, gelince sanırım daha da güzel gözükecek ve fotoğrafını paylaşacağım. Selam ve sevgilerimi sunuyorum değerli kardeşim.:)
Orijinal Grande Punto Abarth üst motor kapağı elimize ulaştı ve monte edildi, beğeninize sunuyorum arkadaşlar.:)
https://i.hizliresim.com/BXAyrD.jpg
Maşallah karadaki f-16 :)
maşallah orkun abicim kaputun altıda arabnaın dışı kadar göze fevkalade hoş geliyor arabnın 1-2 yıl sonra uçucak kıvama geleceğine inanıyorum.
abi senle konuştuğum t-jet olmadı multijet coupe aldım .
aynen abim süper olur serin serin nefes alır motor methanol- kit sayesinde takipteyimmm.
Orkun Abi'ciğim, her zaman ki gibi muhteşem olmuş, Allah seni kazadan, beladan,nazardan korusun.Kocaman bi Maaşallah:)
Maşallah Orkun Abim.
Fırsat olunca uygulayacağım, teşekkürler Erman'cığım.:)
Çok teşekkür ederim Onur'cuğum, ben de sana keyifli ve güvenli sürüşler diliyorum sevgili kardeşim.:)
Çok teşekkürler sevgili Sato.:)