6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Intercooler ve Turbo Büyütme

  1. #1
    Özgün Deniz
    maceraci95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/03/2009
    Mesajlar
    507
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Kirmizi
    Edilen teşekkür: 122

    Standart Intercooler ve Turbo Büyütme

    Merhabalar arkadaşlar. Euro 5 motor s&s'li standart hali 75hp (fakat ben yazılım yaptırıp 95hp güç ve 228nm tork aldım) multijet puntomun intercooler ve turbosunu büyütmek istiyorum fakat konu hakkında pek bilgim yok. Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar.

  2. #2
    NURİ RÜZGAR
    puntocu07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/04/2011
    Mesajlar
    635
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    07 GB 409
    Edilen teşekkür: 125

    Standart

    (satilik-grande-punto-t-jet-sport-ihi-vl-37-turbo) orkun abide satılık parçalar ilanında istersen bir görüş sana yardımcı olur bu konuda ve bu konularada tecrübeli
    son sözümüz FENERBAHÇEE.....

  3. Bu mesajı için 2 kişi puntocu07'ye teşekkür etti:


  4. #3
    Kaan Acurol
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Budweiser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/09/2010
    Mesajlar
    2.333
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 524

    Standart

    Alıntı maceraci95 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar arkadaşlar. Euro 5 motor s&s'li standart hali 75hp (fakat ben yazılım yaptırıp 95hp güç ve 228nm tork aldım) multijet puntomun intercooler ve turbosunu büyütmek istiyorum fakat konu hakkında pek bilgim yok. Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar.
    Ek olarak istanbulda dizel araçlarla ağırlıklı olarak uğraşan Mehmet Gazihan var kendisi bir ara siteye üyeydi fakat hali hazırda aktif değil sanırım. Onunla görüş istersen bahsettiğin modifikasyonları sıklıkla yapıyor.

  5. #4
    KEYA KEYA
    DarknessFall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/02/2012
    Yaş
    37
    Mesajlar
    392
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 103

    Standart

    size yardımcı olabilir , orkun abi yazmış :

    Alıntı:
    tonymontana´isimli üyeden Alıntı
    Yapacagimdan degil ama merak ettim mjet 75 yada 90liklara takilir mi? Takilirsa neleri degistirmek gerekir?

    GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Sevgili kardeşim, bunun için turbonun kütlesel anlamda yerine, egzoz manifolduna ve katalitik konvertöre, ayrıca yağ-su soğutma bağlantılarına uygun olup olmadığına bakmak gerekir. Eğer değilse, custom olarak bağlantı flanşları yaptırmak gerekebilir. Intercooler mutlaka gerekecektir ve tabiki yakıt basıncı ve zamanlaması da önem kazanacağından, yazılım değişimi gerekir. Tabi, bu arada egzoz sistemi modifikasyonu da gerekecektir. Eğer dediğim şekilde uygulanabilirse, m-jet için yüksek değerlerde HP ve Nm. sağlayacaktır. Bilindiği gibi, stock halde t-jet motora 120 HP-206 Nm., modifikasyon ile 150 HP-250 Nm. sağlayabilmektedir, m-jet motorda ise stock değerlere göre çok daha yüksek performans değerleri (HP ve Nm. (tork)) sağlayabileceğini düşünüyorum.

  6. Bu mesajı için 2 kişi DarknessFall'ye teşekkür etti:


  7. #5
    Mert Kib
    Merruse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2013
    Mesajlar
    142
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 32

    Standart

    Grande puntoların 90 lıklarındaki şanzımanın kodu M20 ve max tork dayanımı 230Nm..
    75 liklerdeki 5 ileri vites kutusu ise C510 kodlu ve onunda tork dayanımı 200 Nm..

    O nedenle bu limitleri aşmak kısa vadede sorun yaratmayabilir belki ama orta-uzun vadede sıkıntı yaşanması ihtimali yüksek olduğundan "bence" maceraya atılmaya gerek yok.

  8. #6
    Abdullah YUCEER
    aposport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/10/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    204
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 42

    Standart

    Alıntı Merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Grande puntoların 90 lıklarındaki şanzımanın kodu M20 ve max tork dayanımı 230Nm..
    75 liklerdeki 5 ileri vites kutusu ise C510 kodlu ve onunda tork dayanımı 200 Nm..

    O nedenle bu limitleri aşmak kısa vadede sorun yaratmayabilir belki ama orta-uzun vadede sıkıntı yaşanması ihtimali yüksek olduğundan "bence" maceraya atılmaya gerek yok.
    gp 90 lıklar 6 ileri çıkıyordu ama oranları, maliyeti ve benim gibi 6 vitesten ekonomi bekleyenlerin uğradığı ağır hayal kırıklığı nedeniyle kaldırdılar. Ben hayatımda bu kadar saçma bir şanzıman görmedim.

    gerek 90 lık linea lar gerekse 90 lık gp fun lar 5 ileri çıktı. Ekonomi ve tork olarak fazlasıyla yeterli.

    75 5 ileri için turbo büyütme işini Mehmet Gazihan ile görüştüm.

    en verimli turbonun otomatik 95 lik in turbosu olacağını söyledi.

    aksiyona geçecektik ancak 2500 tl gibi bir rakam çıkıyor. Parayı denkleştirebilirsem takacağız. turbo + remap sonrası 120 beygir gibi bir beklentim var.

    hayırlısı...

Benzer Konular

  1. Ege Turbo Stage 2 Turbo Büyütme
    egeturbo tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 23/03/2012, 18:19
  2. gp turbo büyütme
    pasha06 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 27/12/2011, 23:10
  3. Intercooler+intercooler water spray???
    batuhann80 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 06/03/2009, 01:50
  4. BMW ///M3 Intercooler Show ;)
    Mavra tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 06/06/2007, 12:40

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com