Forumdan Bülent A.'nın aracına bakabilirsin! Onda var...
Arkadaşlar Sizce Dizel Ve Benzinli Gplerimize Nos Sistemi Taktırabilirmiyiz...?
Forumdan Bülent A.'nın aracına bakabilirsin! Onda var...
ikisinede takılır
benim bildiğim 75 mjet ve 77 benzinli dayanamaz çünkü onların pistonlar 90 veya 95 liklere göre daha zayıf kalıyor
benzınlıye olur dıye bılıorum ben.
nosların fiyatları nasıl bilen varmı?keşke bizimde turbomuz olsa.ozzaman güçlendirmeyede gerek kalmaz..en iyisi çıkma bi turbo bulmak
Sıfır bir NOS alacaksanız yaklaşık 1500-2000 ytl yi bulur ama yurt dışında tanıdık varsa Amerikada filan 500-600 $ arası bir fiyata mal olur.
Konu kadoku tarafından (30/08/2007 Saat 11:58 ) değiştirilmiştir.
abiler saygıyla izin istiyerek bi yorumda bulunayımm bildiğim kadarıyla yani sadece 1500 2000 ytl nos almakla bitmiyo yanii bi nos bağlantısı yapıldığında motorda onu kaldırabilecek hale getiriliyo tabi öle süs olsun diye bağlanmıyosaaa yani gerçekten o baby go tuşuna basmayı düşünüyosak olay sadece 2000 ytl ile bitmiyoo bence bunu bülent abiye soralım o iyi araştırmış olmalı acaba bülent abi basmışmıdır yada basmayı düşünürmüü ???
motoru eline almamak için motora yaklaşık 2.5 bar a kadar dayanıklı forged pistonlar eklenir bölece bırak nos u 2 T4 turbo nun basıncını dahi kaldırcak hale getirilebilir motor...
valla benim bildiğim kadarı ile 90 hp lik Mj.lerin pistonları dayanıklı ama 95 sj.motorların pistonları NOSa ne kadar dayanıklıdır onu bilmiyorum ama forumda daha öncede mevzusu geçmişti 75 lik Mj. ile 77 hp.lik Fire motorların pistonlarının dayanıklı olmadığı konuşulmuştu.
valla bülent abinin aracında var canlı şahidiyim istanbul buluşmasında aracın başından ayrılmamıştım
resimleri bülent abinin sitesinde var istersen bir bak
arkadaslar ben Gp mi yenı aldım we yurt dısından bana turbo ve nos kiti gonderecek bi yakınım war ama turbonun modeli weya markası weya Gp ye uyumlu olaması ıcın alırken ne demesı lazım onu bilen warmı aranızda...
cidden birinde varsa su konuya bi acıklık getirsin bizi bi bilgilendirsin. yapılan işle tabiki..
ne gerek var ki ? yaani daha soft şeyler düşünsek daha ağrısız kesin sonuçlar alınabilir turbo ve nos özellikle turbo çok kapsamlı bi iş hangi arabadan nasıl bi sonuç çıkacağı belli deil. atmosferik ten turboya geçen arabaların yürüyen aksamlarından egsozlarına kadar bi deişim sözkonusu dzel arabaya turbo belki ama nos takmak mantıksız bence... 75 bygrlik bi arabaya 50bg lik bi nos kiti taktıımızı düşünelim bikaç saniye için sadece bi 106 gücünde olacak araba bu zewki yaşamak için bu kadar ağrıya masrafa değmez gibi gözüküyo benim düşüncem bu... motorla oynamak isteyen bi insan önceden disel bi araba almaz sanırım ben motor delisi bi insan olsam doktordan bi vtec alır saldırırdım
o na bakarsan ben sana m3 onerıım cnm .) elimizde bu var buna girisiorz kardes walla. ogrencıyız ztn fazla soz sahıbı olamıyorsun bu konularda parayı kım verıorsa onun sozu gecer .) araba bu alıormusun dedıler mecburen ok dedık. yoksa bende cok baktım focus sportlara vti lara fln... naapalım yanı 1,4 die mod. etmıyelım mı .)
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri