Hocam öncelikle elinize sağllık. Kesinlikle faydalı bir paylaşım. Fakat soran olursa anlatırızdan ziyade, anlatsaydınız çok daha güzel olacakmış
Nekadara maal oluyor aceba? Birde tarifleyebilirmisiniz?
Birkaç deneme yanılma sonucunda yapılabiliyor,kontak arkasından ilk kademe ve marşa basma kabloları bulunduktan sonra,bunlardan kaçak alınarak timer ın beynine giden kablolara birleştiriliyor,
Beyin üstünde
-Direkt 12V
-Marşa basma
-1. kademe
-Şase (el frenine bağlanıyor)
toplam bu kadar bağlantısı var
bende birkaç bilgi veriyim timer larda baglantı standart dır sadece markaya göre renkler degişir.
araçlarda kontak 1,2 kademe vardır
bravoda
1 kademe herzaman 3 kablolu sokettir
kırmızı: direk 12v timer,ın kırmızı kablosuna
turuncu:kontak aksesuar tımer,in mavi kablosuna
kahverengi:şase tımer,in siyah kablosuna
2 kademe her zaman 2 kablolu sokettir
gri:marş basma elektrigi tımer,in yeşil kablosuna
timer,in gri kablosunada el freninden şase veya elektrik
bu baglantı şekli bütün fiat grubu için
turbo timer,olarakda APEX marka için geçerli
kubilay beyin aracındaki timer APEX markadır
Turbo Timer takınca araç stop etmeden kilitlenmiyordu bunu nasıl çözdünüz?
Birde malzemeyi kaça ve nereden aldınız acaba?
Resimler uçmuş galiba, ben göremedim..
bende takıcam ama araba çalışırken kumandaya basıyorum kitlenmiyor 2006 emotion o yüzden takmıyorum timerı aldım duruyor öyle sizde kitleniyormu?
Araç çalışırken alarmdan kitlediğimde çalışmaya devam ediyor
kilitlenme işini çözen varmı
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri