Spor amortisörler aracı daha çok basar yanlız konfor olayı dahada kötüleşir haberin olsun çünkü spor amortisörlerin üretim amacı aracın viraj kabiliyetini artırmaktır konforonu değil![]()
GP me eibach 50 mm lik spor yay taktırdım ama pek hoşuma gitmedi öne 3 parmak arkaya 2.5 parmak giriyor. (Fesat düşünmeyelim okurken gülesim geldi ) Bu arada araçta stock lastikler var. Artık kış geliyor bahara doğru 205 45 17 lastikle güzel bi jant almayı düşünüyorum.
Mantıklı olarak düşünürsek şuan olan amortisör önceki yüksek yaylara göre düzenlenmiş olduğundan bununla uyumsuzdur ben diyorum ki şu amortisörleri değiştireyim buna uygun olabilecek birşey taktırayım.
Geçen gün birisinden duydum arkadaşı fiestaya taktıracakmış (450 500 tl gibi bir fiyatı varmış) hem bu tak tuk gelen sesler gidermiş hemde aracı biraz daha basarmış. Ne derece doğrudur ?
Bu konuda geniş bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Şimdiden teşekkürler![]()
Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...
Spor amortisörler aracı daha çok basar yanlız konfor olayı dahada kötüleşir haberin olsun çünkü spor amortisörlerin üretim amacı aracın viraj kabiliyetini artırmaktır konforonu değil![]()
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
Yok arkadaş önleri arabanın içine etmeden indiremeyeceğim ben bunu anladım![]()
Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...
benimde kırmızı koni alasım var hiç kullanan varmı forumda?
Konuyu takipteyim bende düşünüyorum koni amortisör 600 tl civarı onlar orjinalmi
Gereksiz masraf olacak kanısındayım. Komple kaliteli bir coilover alsan daha güzel olur. Ah ah geçen sene ertuğ 1500tl ye orijinal H&R coilover satıyodu. Ya da fiyatını bilmiyorum ama şöyle olabilir. Tjet amortisörleri alıp 5lik yay takabilirsin. Görsel olarak tatmin eder ama uyarmı uymazmı fiyatını uçuk mu kaçık mı bilmiyorum. Teorik bir tavsiyeSadece amortisörle bitmiyor zaten amortisör alıcan bir de helezon yay alıcan.
Kardeşim karar senin ama yaptırılan coiloverlar görsellikten başka birşey değil, üstelik bence tehlikeli tercih meselesi, dediğim gibi karar senin.
coilin tuttuğu yolu hiçbir yay tutmuyor bu bir gerçek kullananlar çok iyi bilir coilli arabada yaptığınız hareketleri inip başka arabada yapsanız kesin %90 kaza yaparsınız istediğiniz spor yayı takın hikaye tek gerçek coilover
hiç kullandınmı abi bu kanıya nerden vardır?
Ben TA Technix Coil-Over kullanıyorum 50 ile girdiğim viraja 150 ile girebiliyorum coille![]()
TSİ Jetta.
yuh ya 50 lik viraja 150 ne4 çeker rally aracı gibi yapıyor herhalde bu coil arabayı
valla artık iş inat olayına girdi yeter artık yayla zartla zurtla oynamam arabayı jant lastik yaptığımda zaten araç tam olacakönde boşluk kalmaz ama arkada kalırsa gider pres yaptırırım arkaya sıfıra sıfır olsun 2 tarafta yeter
![]()
sorun jant sadecetjet sık kollu jant istiyorum onları gun metal e boyatıp takmak istiyorum ama arabaya fazla gelecek çok ağırlar başkada jant yok gibi beğendiğim. ya da ofsetli birşeyde olabilir
Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...
Evet kardeşim maalesef kullandım. Arkadaşım fiestasına yaptırdı. Namda yaptıracaktı. Fiyatından dolayı cantürk e gitti. İlk 3 hafta sorunsuz bindi o sırada bende kullanmıştım.Görsellik şahane sekme yoktu fazla dip basık değildi zaten, biraz sert girsen viraja ya kafadan kayıyodu direk. virajlarda bana çok güvensiz geldi. Öte yandan yine arkadaşın a3 1.8t sinde kw coilover vardı onuda kullandım aradaki fark dağlar kadar. Aradaki o fiyat farkı yansıyor direk performans a. bu cantürkte yapılan coilde bi sorun olmadı yag mag patlama falan olmadı ama cocukta hiç memnun kalmadı sonra sattı kütahyada birine.
bende cantürk kullandım şimdide basıkarac kullanıyorum cantürk dediğin gibi lanet birşey sadece önlere yaptırırsan sıkıntı çıkarıyor ama ön arka olduğu zaman kaydırma felan yapmıyor benim şimdi sadece önlerde var arkalarda yay var dediğin gibi ön farklı arka farklı olduğu zaman bu durum olabiliyor ama şuana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri