Dediklerinizi kusursuz bir şekilde yaparsanız max 20 25 beygir alırsınız diye düşünüyorum![]()
merhaba arkadaşlar punto evo 1.3 75 bg dynamic model araç aldım fakat arabayı daha teslim almadım yılbaşından önce dediler tarih vermediler neyse uzun lafın kısası.
aracı teslim aldıktan sonra tabi hemen deil araca chip tuining hava filtresi ve blow off taktırmayı düşünüyorum bunları yaparsam araçta performans artışı olurmu lütfen yardımcı olun avantaj ve dejavantajlarını anlatırsanız sevinirim.
Dediklerinizi kusursuz bir şekilde yaparsanız max 20 25 beygir alırsınız diye düşünüyorum![]()
Hava filtresi kutu ici iyi olur..chipten 20hp fln beklemeyin..ayrica kat iptali duz boru olmadan cok verimli olmaz..+bov guc kaybina neden olabilir basinc kacirirsa..
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
25 bg artarsa 100 bg bence hiç de az görülücek deil ama ben bunalrı sorunsuz yaptırabilirmiyim onu ögrenmek istiyorum
sorunsuz yaptırabileceğin yerler tabiki var fakat biraz paraya kıyacaksın o zaman...
20bg artış gelir chiple. Kim demiş gelmez diye.. Egzoz la falan desteklenirse 100hp lere denk gelirsin. İlla bov sesini duymak istiyorum dersende hks orjianl al derim ama bovu almak sana 450tl taktırmakta bir o kadar tutar.
Chip 600
EGzoz yaptırırsanız 250 tl
Açık hava filtreside takılabilir kutu içide boru yaptırmakla falan uğraşmazsanız kutu içi alın green kn gibi markaların Buda maksimum 120tl tutar.
Bov 400-450
bov taktırma 400 civarları
Tutar.
Chip içinde pschip tuningi şiddetle öneririm.
Bunların arasında sorun teşkil edebilcek hiç bişi yok.
90 100 hp arasında bi güç elde edersin ama ilk kmlerde yapmanı pek önermem rodaj faln bitsin daha sonra uygula bence
Sıfır almış olduğunuz bir arabaya chip yaptırmayı düşünmek iyi cesaret...
BY Turbo SPORT 150 HP
tabiki de alır almaz yaptırmayı düşünmüyorum arabanın borcunu biraz hafiflettikten sonra ve biraz km geçtikten sonra sagolun arkadaşlar
hee unutmadan o blow off sesini kesinlikle duymak istiyorum![]()
sıfır arabaya chip yaptırırsan garantiden çıkar bunuda göz önünde bulundur yeni motoru yormaya gerek yok
chip yapıldığını anlayamazlar... Siz söylemediğiniz sürece.
arabayı servisten alırken her ne kadarda arabanın motoru açılmış deselerde sattıkları arabaların yanı sıra servisten para kazanmayı hedefler her galeri..
1. hiçbirşey yapmadan önce arabanın motorunu kendiniz açacaksınız 4000devir i geçirmeyeceksiniz, ağır yüklere dik rampalara yormayacaksınız arabayı ta ki 2000 km yapana kadar,
2.2000 km yaptıktan sonra her viteste devri sona vuracaksınız..
bunları yapmadan arabanın performansını arttırmaya yönelik bir modifikasyon yaptığınızda araç motordan yer sağır olur..
chip tuning meselesi çok farklı bir durum + beygir gücü ve yakıttan tasarruf ediyor ama yine aracın motorundan ömür gidiyor. eğer serviste dyno varsa aracın chip uygulaması yapıldığı anlaşılır..
diyeceğim sıfır araba alıyorsan ufak tefek görsel modifikasyon olabilir, modifikasyon düşünüyorsan tercih 2. el olmalı.. işin maliyet boyutuda önemli..
dynoda yüksek çıktı diye kimse chip olduğunu iddia edemez. Çünkü dyno ların KESİN bir verisi yoktur. Oda yazılım ve mekanik iki şeyin birleşmesinden oluşmaktadır. Ona güvenipte sonuca ulaşılmaz..
Chip ömründen ömür götürmez çok abartı olmuş söylenenler.. Arabanın ömründen ömür götüren bakımsızlık kötü benzindir. Chip ile turbo basıncı arttırmak enjeksiyonu basmak o kadar abartıldığı gibi zarar veren bişi değlidir. VEreceği zararda turbo, enjektör gibi işlem yapılan ürünler üstündedir. YEnilenir düzelir. Motor yenmez öyle....
merhaba arkadaşlar bunların hepsini aynı yapan bir yer varmı?
ps chip tuning+kn kutu içi kullanıyorum
inanılmaz memnunum
zamanında düz 60 lık boru da kullanmıştım
kesinlikle her mtj yaptırmalı chipi araç inanılmaz fark ediyor
20 hp alınır
blow işine girmeye hiç gerek yok uğraştıgınıza değmez
Konu Erdem Bozdağ tarafından (03/11/2010 Saat 09:58 ) değiştirilmiştir.
Bir turbocu olarak blow tavsiye etmiyorum dizeller için,dışarıya turbo hortumlarından bir kaçak söz konusu olursa ki blow of da bu işi kısmen görüyo turbo yağ vermeye başlar emme salyangozundan buda turbonuzun uzun vadede zarar görmesine yola açar gerek yok artık doğan şahinlerde bile blow var bi esprisi kalmadı bence...
söylediğiniz modifikasyonlar üstüne turbo büyütme chip k&n filtre kutu içi çok iyi tavsiye edebilirim eksoz kat. iptali ve turbo büyütüldüyse büyütülme oranına göre intercooler büyütmeyide yaparsanız 100 hp yi çok çok geçersiniz diye düşünüyorum ki bunları yapacaksanız 6 ileri kesinlikle gerekir diye düşünüyorum bu tarz bi dizelle resmen yolda biçok artisle dalga geçersiniz diye düşünüyorum offf ne tork olur sıpada![]()
Konu dallix tarafından (03/11/2010 Saat 11:46 ) değiştirilmiştir.
arkadaşlar tartışmaya gerek yok daha önce yazılarımda dedigim gibi tabiki alır almaz taktırmicam daha sonra dikkatli okuyun
Grande Punto S5 1,3 Multijet
Full Kit
Araçin bakimlari zamaninda yapilmişsa mazotu düzgün kullanilmişsa yani motora iyi bakilmişsa;
yazilim+filtre+kat iptal düz boru ile gercekten 100 hpden fazla güç alirsiniz Söyledikleriminde arkadasindayim ben murat abi kesin konuşmuş zaten![]()
Yaw benım araba 60.000 oldu hala motoru açabılme olasılıgım varmı ?
I ' m c a p u l i n g . . .
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri