16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: == Tek Bir Tuşa Bedel Hp.....nos ==

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #16
    Barbaros BAYRAK
    Ecu Prof.Hondata-Aem-VEMS performanceshop - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2007
    Yaş
    49
    Mesajlar
    34
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 8

    Standart

    Forged. = Zorlama
    Baskı ve sıkıştırma ile Malzemenin moleküler yapısının sıkılaştırılarak mukavemet ve basınç altı dayanıklılık kazanılmasıdır.
    Pistonlardaki malzeme ise 80010 Non silikon aliminyum dur. Tamamı ile ( Demir- çelik içermez.) Artık çoğu araçlarda dövme teknolojisi ile üretilen pistonlar kullanılmaktadır. İnternalınız forged diye nos kaldırıcak bi kaide yok. Asıl Teflon ve Nitrid coated pistonlar nos etkisini azaltır.
    Nos kullanmanın da adabı ve uyulması gereken noktaları war. redline a yakalanmamak ve vites değişiminde tamamen ayağınızı gazdan çekip kelebeği kapatmanız gibi.

    Aracınızda elektronik gaz kelebeği olduğunu hatırlalamanızı isterim
    Sıkıştırma turbo dizel araçlarda çok yüksek olduğu için vereceği zarar diğer NA veya turbo benzinli araçlardan çok daha fazla olucaktır.
    Bilgilerim sadece motor ve ecu üzerine değil.
    Metal üzerine olan bilgim ,
    15 senedir hem okuyup hem de 55 senelik olan bir firmanın ( Isıl işlem Firması ) yönetimini yapmaktayım.
    Merak ettiğiniz her konuda mail veya telefon yolu ile ulaşabilirsiniz.
    Maksat birşeyler yapmak değil birşeyleri sağlıklı yapmaktır.
    Sağlıklı kullanmanız temennisi ile
    Konu performanceshop tarafından (17/04/2007 Saat 14:25 ) değiştirilmiştir.
    İmzanız Geçersizdir!

Benzer Konular

  1. 'Bir Irina Shayk, 8 milyonluk reklama bedel'
    Haberci tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 13/11/2012, 20:12
  2. Hasarlı araçta, ‘ihaleyle en düşük bedel’ sancısı yaşanıyor
    abulbul08 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 02/02/2010, 11:31
  3. Tek Bir Tuşa Bedel 150 Hp
    uLTRa GP tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 05/08/2008, 20:56

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com