doğru abi yol yapıyorsan 17 sakat geçen ben küçükçekmece düzlükte bi arabayla kapışırken çukura girdim cd 5 sn geri sardı ve rot yamuldu direksiyon sola çekio![]()
ya araba 3 aylık 18000 km de şu anda otobandan gidip geliyom genelde ama otobanda 15 bile viyadük girislerinde yamulacak gibi hissediom sanki kasisten atlar gibi yerler var.Aslında 17 mantıklısı ama ne bileyim azcık gaza ihtiyac var 17 almam için![]()
EVOEVOEVOEVOEVO
oho sen ne diyosun burda daha yeni asfalt döktükleri yerlerde bi çukurlar var logar çukurları var ya bi girsen yanlışlıkla teker kalır içinde
valla şöyle söyliiim: 15 veya 16 alıp lastiği seyretmektense, bi 17 al otur da arabanı seyret bi o zamanjantların ne kadar yakıştığını arabaya her binişinde her inişinde seyredersin... sürersin ayna gibi yansıtan yerlerde arabana tekrar tekrar bakarsın
ben de 15 veya 16 düşünüodum araştırıodum bi baktım 17 almışım yaylarıyla beraber
![]()
insanın gözüne çok batıyo lastik kalın olunca, jantın her ne kadar güzel olsa da...
take off jant düşündün müRomeo_er2 jantları 3.5 cm yay takınca fena olmaz
![]()
2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic
ben tft 17 jant aldım 40 yank war ve istanbulda bu jantlar kullanılmaz suan 2 jantı çatlattım yanakları çok boş ve tamirci bile at gitsin diyo..tercihsenin...
Huseyin,
Gerci pek cok kez yazdim birde senin icin yazayim GP icin en uygun olcu 16 janttir. Lastiginde 195 55 16 otesi seni uzer.
Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
Clio RS 190 HP
ve Şimdi...
Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri