Alıntı SinanTR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
https://forum.grandepuntotr.com/gene...yim-sizce.html

orhan bey linkini paylaştığım konuda sormuştunuz neden almayayım diye bende altına size değil ama başka bi arkadaşa cevap yazmıştım hatırlayıp biraz arayınca buldum konuyu yanlış anlamayın sakın beni amacım tartışmak değil tam aksine üzüldüm bile açıkcası ama keşke demek sinir bozucu olabiliyor alınmış alınmıştır

bunun haricinde eski sahibine iade etme şansınız varsa onu bilemem ama eğer hala aracı servisten çıkarmadıysanız ve müsteri hizmetlerini aramadıysanız hemen müşteri hizmetlerini arayın sorunun kronik ve bunun müşteri memnuniyeti kapsamında değişimi yapan araçların olduğunu fiatın başka müşterilerine bu ayrıcalığı tanıdığını ve yolda kalma gibi bi durumda bunun sorumlusunun fiat olacağı aracın x servisinde bulunduğunu ve red yediği gibi bi konuşma yapın yararlı olacağını düşünüyorum

bu tarz kronik arızalar ile ilgili ücretsiz değişim taleplerini servisten önce müşteri hizmetlerini aramak çözümü dahada kolaylaştırıyor kanımca geçmiş olsun ne diyim
Servisten çıkar çıkmaz arayıp kayıt oluşturdum.


kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi