Arkadaşlar merhaba bu daha ilk konum yazım ve anlatım hatam olursa kusuruma bakmayın şimdiden acemi oldugum için resim çekmeyide unuttum resimleri netten bulup anlatıcam inşallah faydalı olurum
2014 kasım ayında Puntomu ikinci el aldım 120 bin km'de motor sesi fazla geliyordu bana ilk baştan dizel dedim olur dedim ama kafayı taktım sese motorda ses ararken elimi hava filtresi kutusunun ustune koydum motoru dinliyorum tık diye kesildi ses bir daha denedim sonuç aynı ses kesiliyor.
Olay bu lastik takozda bitiyor
Arabamı götürdüğüm özel servisten 20 tl alıp kendim değiştirdim ses çok fark etti turbo sesini duymaya başladım resmen motor sesi turbo sesi gelmeye başladı ve motor sesi önemli ölçüde azaldı.
Dediğim şekilde bi kontrol edin arabanızı elinizi hava filtresi üzerine koyup hafif bastırın ses azalıyorsa sorunu bu şekilde çözebilirsiniz.
önce hava filtresi kutusunu ilk önce alt taraftakı takozlardan yukarı çekerek çıkartın sonra kendinize dogru çekince yerinden çıkacak ve işaretledigim yerdeki bu lastik takozu
yenisi ile değiştirip filtre kutusunu tekrara söktüğünüz gibi yerine takarak sesi azaltmış olacaksınız şimdiden kolay gelsin umarım faydalı olurum inşallah...
Denemek lazım bende yeni aldım arabamı sizinki de hayırlı olsun. Ben geçen gün motoru temizledim benimki de çok sallanıyor acaba motor kulaklarına falan mı baktırsam?
faydalı paylaşım iyi forumlar
herkes kazandığı karşısında REHİNDİR.
Faydalı bir paylaşım gerçekten. Rahatsız edecek derecede bir ses yok aracımda ama bugün deneyeceğim ilk çalıştırdıktan sonra çok ses geliyor umarım o sesi de keser.
faydalı paylaşım tşk ler...
bende bugün 1.3 multijet punto aldım araçta debriyajı çekince (aracın ilk kalkışındaki motor sarsıntısı esnasında)bi tak diye ses geliyordu usta motor kulağından olacağını söyledi değişim yapacaktı en son bi altına bakalım usta dedim meğer eksos demiri ön iki teker arasında aks demiri denilen yere değiyormuş demiri biraz aşağı doğru eğdik sorun düzeldi bilgi için teşekkürler
Takozu degıstırmek gecıcı cozum arkadaslar kısa zaman sonra o ses gene olacaktır onun yerıne takoza gıren cük ü bez bantla sarın ve takın sorun orjınalınden daha ıyı gıderılecektır masrafa gerek yok arkadaslar
Faydalı bilgi teşekkürler multijetçilerin işine yarayabilir..........
tşk ler
birde ilk aracı çalıştırınca şakır şukur ses yapıyor debriyaja basınca o ses gidiyor kaldırınca tekrar duyuluyor baskı balataları yedik mi ki
Konu çok faydalı hortlakmakta fayda var, bende aynı noktaya tırtıllı klips çivisini sıkıştırdım özellikle rolantide bariz sesi kesiyor.
Sokup bantla sarin tas gibi oluyor. Oradaki lastigin yenisini taksanizda 1, 2 yil sonra ses yapiyor. Cokta sarmayin esneme payi birakilmali yoksa hava kutusunun baglanti ayaklari kiriliyor.
Herkese çok teşekkür ederim bende bu sesten şikayetçiydim. Şimdilik bez bant sarıp deneyeceğim bakalım nasıl olacak.
merhaba resimler gözükmüyor.yenileme şansınız varmı.
ilk resim gözükmüyor. tekrar atar mısınız ?
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri