benzinde kullanın aynı sorunu yapıyorsa usta doğru söylüyordur muhtemelen, çünkü her iki yakıtta ortak olan sistem ateşlemedir, buji ve kabloları değişmişsin zaten, geriye bobin kaldı ama sadece biri bozuk olabilir, önce bi elektrikçiye göster derim
araç 1.4 8v
lgp lavoto easyfast kit taktıralı daha 10bin km olmadı
Sorunum şu şekilde geçen akşam iş dönüşü araç gaz yememeye başladı ustaya götürdüm bujilerin değişmesi gerekiyor dedi 4 tane buji fakat araçtan çıkanlar ngk markaydı bende parçacıda olan bosh marka buji aldım birde orjinal kablolarını aldım opar markaydı sanırım neyse sorun düzeldi sandım lakin bbir gün sonra bu sefer 2000 devir üzerinde yine motorda vuruntulu çalışmaya başladı ama 3500 deviri geçince düzeliyor tekrar ustaya geri döndün baktı bu sefer bobinlerin değişmesi gerekiyor dedi ama sorunun ondan dolayı olacağıda emin değil bobin fiyatıda 400 civarında ondan da değilse boşunamu almış olacağım birde şöyle bir durum var benzinde hiç bir sorun yok gayet stabil çalışıyor lpg ustasına gittim lpg de sıkıntı yok dedi elektrik ile alakalı diyor şimdi ben bu bobini daha uyguna bulabilirmiyim ve başka neden yapabilir bu vuruntuyu
benzinde kullanın aynı sorunu yapıyorsa usta doğru söylüyordur muhtemelen, çünkü her iki yakıtta ortak olan sistem ateşlemedir, buji ve kabloları değişmişsin zaten, geriye bobin kaldı ama sadece biri bozuk olabilir, önce bi elektrikçiye göster derim
lpgyi arabama 8600 km de taktırmıştım. taktırdıktan 1 ay sonra arıza lambası yandı. arabayı tekrar ustaya götürdüm. ustaya sıkıntıyı anlattığımda hemen bujilerdendir dedi, bende ne alaka araba daha 8600 km de lpg takmadan önce sıkıntı yoktu, ne olduysa lpgden sonra oldu dedim , sağlam bir ayar çekti. sıkıntı kalmadı, kısaca sizde sağlam bir ayar yaptırın sıkıntı klamaz
2012 Punto Easy 1.4 Fire and LPG
Lpg de usta ve iscilik cok cok onemli
Bobinden büyük ihtimal benim araçtada benzinde sıkıntı yoktu ama LPG de araba 3. Viteste tekleyip hızlanmaya devam ediyordu bobinin Ömrü normalde 50.000 km imiş ben çok şaşırmadım sizin km kaç montaj düzgünse sıkıntı bobin olup olmadığı anlamak için başka bir puntonunkini deneyin eğer ustada varsa
skoda yeti 1.4 tsı
Opel insignia 1.6 T
eski dizelci eski puntocu
Bobin ömrünü bilmiyordum denemek isterdim ama kimsede bobin yok aslında kolay değişebilecek bir Parça ben öyle gördüm Bağcılar Güneşli civarında denemelik bobin varmı Aksaray'da sıfırını buldum 300 TL dedi marelli marka
Bobin fiyatları uçmuş ben insigniada değiştim orjinal gm bobin 400 tl idi yan sanayi 200 tl idi şöyle yapın eğer her zaman tekleme yapıyorsa atıyorum benim araba 3. Vites 3000-4000 devir arası tekliyordu sonra devam ediyordu hızlanmaya her seferinde oluyorsa yetkili servise gösterin adamlar zaten parçayı taktıktan sonra sorun giderilmemiş olursa mecbur geri alır çıkmacılara da bakılabilir internetten de bakın ama orjinal takın benden tavsiye bobin ömrünü ustam dedi lpgnin oktanı yüksek olduğu için Ateşleme parçaları daha çabuk arızalanıyor
skoda yeti 1.4 tsı
Opel insignia 1.6 T
eski dizelci eski puntocu
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri