Alıntı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Günümüz teknolojisinde elektronik enjeksiyon sistemli araçlar kullanılmaktadır.Bu anlatılanlar karbüratörlü araçların çalıması konusunda doğrudur.Likit petrol gazı (LPG) tank içinde sıvı halde bulunur..-40 derecede sıvı halden katı hale geçer.+40 derecede ise sıvı halden gaz haline dönüşür.enjeksiyonlu sistemlerde kullanılan sıralı sistem lpg kitleri su sıcaklık bilgisi ve gaz sıcaklık bilgisini ilgili sensörler vasıtasıyla sistemden okur ve istenilen sıcaklıklara ulaştıktan sonra benzinden lpg konumuna geçerek çalışmaya devam eder.Bazı kullanıcılar özellikle kış aylarında aracım lpg ye geç geçiyor diyerek bu sıcaklıkları alt değerlere çektirirler işte bu noktada motorda anormal çalışmalar başlar. Motorun sağlıklı çalışması için termostadın ve Su pompasının çok önemi vardır.Eğer aracınızın soğutma sistemi güzel çalışıyorsa, lpg sistemi zaten istenilen sıcaklığa gelmeden geçmeyeceği için sıralı sistemde problem yok.Bilgilerinize
yanınıza gelecektim acaba problemmi var diye açıklama için teşekkürler