Havası fazla basılmış araç bir nevi balon üstünde gitmek gibidir yol tutuşu tatbiki iyi olmaz her an uçacak gibi his oluyor araçta )) yakıtı az yakabilir fakat yakıt az yaksın diyede güvenlikten ödün vermemek gerekiyor
lastiğe fazla hava basılırsa yolda çok zıplamaya başlar diye biliyorum.ama yakıt az basılmış lastiğe göre daha az olur diye biliyorum.hangisinde yol tutuşu daha iyi olur.karşılaştırma yapabilir misiniz
Konu kadir07 tarafından (16/02/2014 Saat 00:55 ) değiştirilmiştir. Sebep: başlıklarda ilk harf büyük olmalı
Havası fazla basılmış araç bir nevi balon üstünde gitmek gibidir yol tutuşu tatbiki iyi olmaz her an uçacak gibi his oluyor araçta )) yakıtı az yakabilir fakat yakıt az yaksın diyede güvenlikten ödün vermemek gerekiyor
Serdar ortacin bi parcasi var fazlasi zarar en azi karar
Discovery cihazımdan gönderildi
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
Yol tutuş ikisinde de kotu olur. Aracın kitapçığında belirtildiği sekilde hava basıldığında optimum yol tutuşu elde edersiniz. Punto icin uygun miktar on 32, arka 30 bardir. (15 inç lastik ve yuksuz araçta)
kitapçıkta ön 35 arka 30 yazıyor diye biliyorum.ama ön 35 olunca herkes araba zıplar diyor.neden 35 diye yazıyorlar kitapçığa.
Hangi modelin kitapçığında yazıyor 35 diye? Bir de hangi lastik ölçüsü için? Fiat'ın web sitesinde tüm modellerin kullanım kılavuzları vardı, oradan kontrol edebilirsiniz. Dediğim gibi benim kitapçıkta 15 inç lastik için 32/30 yazıyor.
175 65 15 lastik için 32 ön,30 arka mı yazıyor.bu sitede öyle okudum diye hatırlıyorum kitapçıkta 35 yazıyor diye.
1.3 Multijet ile 1.4 Fire ön dingil ağırlıkları farklı olduğu için basınçları da farklı.
Daha ağır olan multijetde önler 35, Fire da 32.
Kitapçıkta aracınıza ve lastik ebadınıza göre yazan değerleri kullanın.
hava basıncı fazla olursa dediğiniz gibi şok emme düşer deyim yerindeyse zıplar. Yakıt tüketimi çok az düşer.
basınç düşük olursa, yakıt tüketimi artar ve kesinlikle önerilmez.
Basıncı; sadece ve sadece, mesela eğer kumsalda saplanmış ama tam batmamışsanız, çekişi arttırmak için, yardımsız son çare olarak , düşürebilirsiniz.
Eğer lastik basınçlarınızı sıkı kontrol eden biri değilseniz, lastik basınçlarını yüklü araç gibi yüksek basabilirsiniz. Ama kesinlikle düşük veya daha yüksek basmayınız.
0 araç alan arkadaşlara naçizane önerim , aracı alır almaz hemen hava basıncını kontrol ettirsinler. Genelde yüksek çıkar.
Konu cengizhan tarafından (17/02/2014 Saat 09:47 ) değiştirilmiştir.
185/60/15 Ön 32 arka 30 kullanıyorum
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
Eski nick: repla
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri