2. sırasıyla 600 lük zımparayla jantları çok fazla bastırmadan zımparalıyoruz.

3. daha sonra ezik ve derin çizikleri macunlayıp 20 dakika kurumaya bırakıyoruz.

4. kuruma işlemi bittikten sonra 600 lük zımpara ile çok bastırmadan yeteri kadar zımparalıyoruz.

5. bu işlemden sonra sırasıyla 800 ve 1000 lik zımparalarla işlemi tekrarlıyoruz,yüzey pürüzsüz ve temiz olmalı.( zımpara işlemi bitince janta tazzikli hava tutun)

işte anlayamadığım burası acaba uygulamayı yaparken şu şekil mi yapmış
600'lük zımparala jantın tümünü zımparalamış
daha sonra macun kullanmış çizik ve ezikler için bunu yaptıktan sonra(600 lük zımpara ile çok bastırmadan yeteri kadar zımparalıyoruzdemiş sadece macun çektiği yeri mi zımparalamış yoksa jantın tamamını mı demiş anlayamdım)
bu işlemlerin tamamını yaptıktan sonra(bu işlemden sonra sırasıyla 800 ve 1000 lik zımparalarla işlemi tekrarlıyoruz,yüzey pürüzsüz ve temiz olmalı derken acaba sadece maçun çekilen yeri mi kast etmiş jantın komplesini mi burayı da anlayamadım)