Puntocuların bu kadar baskısından sonra Fiat Goodyear'a aynı lastiği ürettirsin bi zahmet.
Goodyear bu GT3 lerin üretimini kesinlikle durdurmuş ve kimseye özel üretimleri yokmuş,Goodyear Genel Müdürlüğü arayıp teyit ettirdim...
Puntocuların bu kadar baskısından sonra Fiat Goodyear'a aynı lastiği ürettirsin bi zahmet.
Sevgili arkadaşlar;
bu konudaki net bilgiyi ben size ileteyim. Fiat yetkili servisleri aynı zamanda goodyear yetkili servisidir. Goodyear merkezi ile fiat yetkiliservisleri arasında gt-3 lastik temini için anlaşma vardır. Hatta şu an tofaş fabrikada üretimde birçok modelde dahi gt-3 goodyear lastik kullanılmaktadır. Dolayısıyla lastiğin iptal edilmesi gibi bir durum söz konusu değildir.
Sanırım konu , goodyear bayileri arasındaki bir yanlış anlaşılmadan ortaya çıkmış olabilir.
Böyle bir sorun yaşarsanız her sorunu çözen fiat yetkili servislerine başvurursanız sorununuz çözülecektir....
Merhaba,bu konu için üye olduğunuzu tahmin ediyorum,Fiat yetkili servisi bana Goodyear GT3 lastiklerinin üretiminin durduğunu ve bunun yerine Bridgestone lastik alabileceğimi söyledi,servisin lastiği araştırdığı bayiler Goodyear'ın değil Fiat bayileridir.
Goodyear Bayilerini arayaraak lastik soran benim,hiçbirinde bu model ve ebatta lastik yok ve ortak cevapları bu lastiğin üretimden kalktığı yönündedir.
1 haftadır sorrunuma adam gibi cevap veren bir müşteri temsilcisi beni aramadı,kendi çabalarımla dosyamızın olduğu Burak Beye ulaştığımda bu lastiğin özel olarak Fiat için üretildiğini ve lastik bulununca beni arayacakları söylendi.
Goodyear Genel Müdürlüğü arayarak müşteri hizmetlerine konuyu bildirdiğimde kesinlikle bu modelin üretimden kaldırıldığını ve özel bir imalatın söz konusu olmadı söylendi.
Anladığım kadarıyla Fiat Müşteri Hizmetlerinde çalışıyorsunuz,telefon numaram sizde vardır,arayın konuşalım Fatih bey...
mustafa usta sonuna kadar yanınızdayım aracım otoprkta bugün yarın bakacağım benim sorunum bambaşka aracın uygunluk belgesine 66kw yazıldığı için yanlışlıkla benim evom 70 kw(95bg) olduğu halde ruhsatta 66kw(90bg) yazıyor ilettik konuyu umarım çözerler...yoksa faturaya aykırı mal satışı çok su götürür...
Punto EVO 5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 95HP DUALOGIC+ AK BEYAZ PAMUĞUM
bir hukukçuyla görüşmek gerekir...eğer sorunun çözümüyle ilgili zaman kıstaslarına da hukukçu gözüyle sorgulatmalı...sunulan çözüm yada çözümsüzlükle ilgili hukuki süreç gözden geçirilmeli...mahkeme ve tüketici hakları açısından süreçler öncelikle araştırılmalı...ben bu hafta yoğunum ama eşim iyi araştırıyor haklarını...bilgim olursa aktarırım...yok mu forumda bir hukukçu?
Punto EVO 5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 95HP DUALOGIC+ AK BEYAZ PAMUĞUM
Atatürk Havalimanı dış hatlar terminali duty mağazalarının olduğu yerde bulunan billboardlardan birinde de grande punto evo reklamı var.Fotoğraftaki arabanın üzerindeki lastikler de Good Year GT3.
Citroen C3 1.4 VTİ BMP
drive italian , kiss french
Malınmı var derdin var demişler,paramızla rezil olmak böyle bir şey herhalde,arasınlar diye beklersin aramazlar,ararsın telefonu açmazlar,açarlar lastik üretimde derler,Goodyear'ı ararsın müşteri hizmetleri üretimi sonlandı der,Fiat müşteri hizmetleri servise talimat verdik lastik en kısa zamanda size teslim edilecek der,servisi ararsın (Az önce aradım) bizi arayan olmadı,sizden sonra her tarafta soruşturduk GT3 yok maalesef der,gülelim mi ağlayalım mı rezilliğimize...
Siz üretimde degil bu lastik deyince acaba telefonun öbür ucundaki yetkisiz kişi nasıl oluyorda hayır lastik üretimde deme küstahlıgını gösterebiliyor.Bu cümle düpedüz size yalancı demektir..Ayrıca "en kısa zamanda" ne kadar manasız, açıklayıcı olmayan ve ucu belirsiz bir baştan sağma cümlesidir.Deki madem 1 hafta içinde yada 2 iş günü içinde size dönüş yapılacak.
This is not personel, just business..
Evet arkadaşlar,nete yen girebildiğim için şimdi yazıyorum...
Akşam saatlerinde yetkili servisi arayıp genel merkez tarafından aranıp aranmadıklarını sordum,servis yetkilisinin hiçbirşeyden haberi yok yani aranmamışlar,yinede bayi bölümüne sorup sizi arayalım dedi,yaklaşık 1 saat sonra aranmadıklarını kendilerine böyle bir talimat gelmediğini ancak tesadüf eseri başka bir şikayet için Goodyear Bölge Müdürlüğünden yetkililerin geldiğini ve benim meseleyi aktardıklarını söyledi.
Goodyear bu lastiğin üretimini durdurmuş ancak yurtdışında stoklarda azda olsa bu lastiklerden varmış ve talep halinde 1 aydan önce olmamak şartıyla ithalini gerçekleştirebilirlermiş...
Bunu bana aktaran Yetkili Servis görevlisi,müşteri ilişkilerindeki Burak beyin dediğinin tam tersini söylüyor,akabinde tekrar Fiat çağrı merkezini arayarak isminin Hilal olduğunu söyleyen bayana gerekenleri aktardım Burak beyin en kısa zamanda bana dönmesini ve gerçekleri adam gibi söylemesini istedim,bu olayı çözmez ve sorunumu gidermezlerse hukuki mücadelemi başlatacağımı ve internet ortamında Fiat ın bu ikiyüzlülüğünü yazmaya devam edeceğimi kayıtlarına geçirmelerini söyledim.
Bu lastik ülkemizde kesinlikle yok arkadaşlar,şimdi bana 1 adet lastiği başka bir sıfır Evo dan söküp satmayacaklarının garantisini kim verebilir...
İlerde sizlerden birisini başına aynı olay olduğu zaman yukarıda bir yazıda bizi aydınlattığını zanneden uzman punto nickli Fatih bey size yardımcı olacakmı...?
Usta sonuna kadar destekliyorum...bence bu bazı noktalardaki elemanların görevlilerin herneyseler markaya işlerine mesleklerine ekmeklerine karşı olan duyarsızlığı sorumsuzluğudur...başka hiçbirşey değil...elinizden geleni yapın vallahi...bu işler kolay cevapsız kalacak işler değil...hukuken ve genel kabul deyin ne derseniz deyin bazı tedarikleri belli bir süre karşılamak zorunda üreticiler...(10 yıl) gibi mesela...
Bu konu bütün Evo kullanıcılarını kapsayacak şekilde çözüme kavuşturulana kadar bende *USTA isem bu işin sonunu bırakmam,çok şükür Allah'dan başka kimseden korkumuz yok,haklı olduğum meselede sonuna kadar giderim,bu konuyu kendi forumumda duyurmadım daha,aynı burada olduğu gibi konuyu açtığım zaman 2 saat içerisinde Fiat ve ayıbı Google da ilk sayfada FIAT - fiat.com.tr ile peşpeşe çıkar,firmanın kaybedeceği itibar benim kaybedeceğim birkaç yüz liradan daha önemlidir mutlaka...
bende arayacağım müşteri hizmetlerini üç kağıt bu resmen bende de GT3 var
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
Bir yalnışlık var bu işte... bi bakalım ne çıkacak...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri