Bu arada arıza lambası yakma ihtimali var.
Bu arada arıza lambası yakma ihtimali var.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
aklında olsun hocam role takmadan puntolara olmuyor kapatıyo otomatik yakmıyor
- Ah dostum Şerafettin. Hastasın biliyorsun. Yatakta olman gerekirken hala BEŞİKTAŞ hala BEŞİKTAŞ !
...dedi doktor Enver
ince bir sesle:
-FEDA
...dedi Şeref bey
ama kimseler duymadı ...
aynen öyle kardeşim...
hepsi siyah kablo bunu nasıl bulucam bir türlü anlayamadım alanda biraz dar olunca hangi kablonun nereye gittiğini baktımda anlayamadım bir an belki biraz fazla zaman ayırarak tek tek takibini yapmak gerek... öyle özel bir cihazda yok bende sadece falçata ve bant+ deneme yanılma yöntemim var diyebilirim
hadi ya kesin yakarmı acaba yoksa ihtimalmidir? arızayı sinyal mi yoksa park olarakmı yakmakta acaba ? ... yanılmıyorsam sizin de bir mesajınız vardı galiba bu konuda... sinyal ampulünü çıkartıp kırmak gerekiyordu galiba yuvasını aslında mantıken o daha uygun geldi bana ama fara zarar vermek istemiyorum genelde yaptığım değişiklikler hep geri dönüşümlü olsun istiyorum yani orjinalliğini bozmak istemiyorum...
ikisinede ayrı ayrı rölemi takmak gerekiyor? benimki 2009 active serisi acaba ondada kapatırmı ?
Her TÜRK asker doğar
Eskiden olsa kesin derdim, çünkü normalde 5W çeken park hattından bu modul ile 21+5 26W enerji çekiyorsunuz araçta bunu kısa devre olarak görüp lambayı yakıyor elektriği kesiyor. Ancak Levent abinin arabasında benzer sistem rölesiz gördüm o yüzden kesin konuşamıyorum. Daha doğrusu röleyi göremedim.
Araba elektriğinde neyin hangi kablo olduğunu bulmak için en sağlıklı yol lamba testidir. Özel bir alet olmasına gerek yok, araçtaki herhangi bir lambanın(park mesela) uçlarına kablo bağlayın o 2 kablodan 1ini şaseye bağlayın diğerinide sokette gezdirin yani sinyal çalışıt durumdayken soketteki pinlerin birine değdirdiğinizde o lambada sinyal gibi yanıp sönmeye başlar kabloyu bulmuş olursunuz.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri