Haklısınız. Yüksek süratlerde yumuşak direksiyon özellikle rüzgarlı havalarda yol tutuş açısından sıkıntı oluyor. Bu tip durumlarda kapatıyorum. Zaten fire motor çok yüksek süratlere uygun olmadığından problem arz etmiyor. Hidrolik pompası arızalı araç kullandım o da dediğim gibi şahin direksiyonu gibi sert, hareket edince yumuşuyor. Bana göre elektrikli direksiyon kullanan hiç bir firma olası motor arızasında direksiyonu kilitleyip insanları ölüme gönderecek bir teknoloji kullanmaz kullanamaz. Bu her şeye aykırıdır bile bile insanların ölümüne sebep olmaktır ki bunun hukuki yaptırımı da firma için çok ağır olur. Satış yapamaz vs. insanların o firmaya güveni kalmaz. Ha motor arıza yapar devre dışı kalır ama direksiyon sertte olsa yine de araca yön verecek şekilde kullanılabilir ona lafım yok. Neticede sistem sağlıklı çalışırken cityden herkes memnun. E arıza yaptığında da tamirine katlanacaz artık. Konuyu saptırdım ama bir de şunu söylemek istiyorum: Hidrolik pompalı (motordan ya da elektrik motoruyla çalışan) direksiyonlarda hortumlardan birinin patladığını ya da pompa motorunun yandığını ki başıma geldi veya motordan tahrik alan kayışın koptuğunu düşünün. O an ki durumla city motorunun devre dışı kaldığı durum birebir aynı hatta ve hatta elektrik motorlu hidrolik direksiyonda başıma gelen durumda pompa çalışmadığında sistemdeki hidrolik yağ hortumları bağlıyken direksiyon çok çok sertti. Tamir için hidrolik hortumları söküp motoru çıkarttıktan sonraki denemelerimde direksiyon, hortumların bağlı olduğu duruma göre oldukça rahatlamıştı. Umarım açıklayıcı olmuşumdur.