Görüntü olucak tabi ama sadece görüntü içinde konfordan vazgeçmem..En iyisi ben 16 yada 17 inç alıyım..Aracıda yorar sık sık rulman rot değiştiririz![]()
görüntü çok hoş ancak yukarıda bahsedildiği gibi 18 inç janta 45 yanak kullanırsanız çap aşırı artar uygun olmaz 40 ta bile artıyor en uygunu 18 jant için 35 yanak kaldı ki taban 215 ve çok fazla max 205 taban ve 17 inç jant 45 yanak lastik kullanmanızı öneririm puntoların kaldırabileceği max. ölçü budur ama görüntü herşeyden önemli derseniz o da zevk meselesi
Görüntü olucak tabi ama sadece görüntü içinde konfordan vazgeçmem..En iyisi ben 16 yada 17 inç alıyım..Aracıda yorar sık sık rulman rot değiştiririz![]()
Jant her 1 inç büyüdüğünde yanak yüksekliğinide küçültmeniz gerekir. Örneğin 17" janttan 18" janta geçtiğinizde, doğal olarak lastik takımı (jant+lastik) 2.54cm daha büyük olacaktır. Bu durumu telafi etmek için yanak yüksekliğini küçültmeniz gerekir.
Tabii yinede seçim sizin.
Jant lastik takımı satılıktır![]()
hayırlısııı olsunnn yay acil şart düşünürsen eibach 5 cm war sıfır ayarında![]()
Öncelikle hayırlı olsun diyorum, sonra da gözüme takılan ufak bir ayrıntıyı söylemeden geçemeyeceğim. Arabanın Marka logosun mavi renkli ama jantların marka logosu bordo renkli![]()
3,5 h&r cok hos durur jantlar guzel hyrlı olsn
masallah kazasız cezasız gunlerde kullanmanız dılegıyle yanlız abı madem krom cam cıtası yapmıssın yakısmıs jantla kombıne olmus bırde bagaj kapagının alt tarafına krom cıta takılıyor onuda takarsan tamamıyle tamamlamıs olursun kombıneyı elıne koluna saglık devamını beklıyrm, arkadaslarada katılıyorum acılen basman lazım arabayı 35 yanak olması cok sırıtmıs lastıgın ondan acıl ama 40yada 45 yanak olsaydı acılıyetı pek yoktu![]()
![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri