şimdi arkadaşlar Volkan arkadaşımızın sorunu
1 cantta gibi gözüküyor.nedeni cantı göremiyoruz ama fotosunu atarsa daha detyalı konuşuruz yüksek ihtimalle seçim yaptığı markanın cant göbeğinin yani bijon takınmn bağlantısını sağlıyan nokta çok içerde ise bu muhtamelen dönüş açıları keskin yaty kurplarda sürtme yapacakdır.
2. dez avantajı.Orhan arkadaşımında dediği yanak ölçüsü yanlış 40 diğil45 de değil50 yanak takılmalı bu yol şartlarında çünkü yanak kalınlığın düştükce yol üstündeki çukur değil sati taneleri biler hissedeceksin en kaliteli lastikde bile ama Orhanın sölediği lastik markası çok iyi ona katlıyorum.bnm ölçülerim 195-50-16 ve 0 güç kaybı...yani jantınıda 16 yap derim spor helezon takıcaksan ama onda çok dikkat etmen gereken bir durum var.
3.Spor helezon dediğin seti tek başına alırsan yani spor süspansüyon takmadan takarsan bırak ona uygun cant lastik seçimi arabanın ön düzeni 5 sene gidicekse 1 sene sonra alttakımları ve ön düzeni alır ya sanayiye ya servise gidersin...Fiat malesef ki ön düzeni zayıf 1 arabadır ve bu tarz takılacak olan özellikle yürüyen aksamdaki malzemeler çok iyi ve dikkatli seçilmelidir.bugün 1 spor süspansüyon seti KONİ marka 1200 liradır.oda gerçekden otomobil yarışçılarının kullandığı bir markadır.ama yok bu bizi aşar dersen spor helezona hiç girme yazık edersin araca sahşen bende süspansiyon almadığım için takmadım helezon...
umarım yardımcı olabilmişizdir.Orhan biraz konu geçmiş ama