ince tabanlı lastiğin daha iyi yol tuttuğunu ilk defa sizden öğrendim o zaman bizim bi müşteri var bmw sine lastik alıcaktı 245 düşünüyor söyliyimde 195 alsın daha iyi yolu tutar![]()
ince tabanlı lastiğin daha iyi yol tuttuğunu ilk defa sizden öğrendim o zaman bizim bi müşteri var bmw sine lastik alıcaktı 245 düşünüyor söyliyimde 195 alsın daha iyi yolu tutar![]()
Herseyin fazlasi zarar, belli bir yanaktan sonra lastik yol tutus ozelligini kaybeder. Siz direksyonu cevirsenizde lastik duz gitmek istiyer. Bir yerde okumustum hesap kitapla anlatmislardi bulursam koyarim bu baslik altina. Benim anlatmak istediğim konu araçların orijinallikleriyle fazla oynanmasının teknik ve güvenlik açısından kullanıcıyı sıkıntıya sokabileceğiydi. __________________
uslubunuzdan, faça tabirli doğan görünüşlü şahin çabalarınızdan ve beş kapılı alıp sport coupe görünümüne ulaştırma çabalarınızdan anlaşılıyor,bakış açınız.Herkesin doğruları kendinedir. Yol tutuş konusunda diploması olmadan da ahkam kesmek,her mahalle arası bıçkın delikanlılara da münasıptır.![]()
Arkadaşlar, konu daha o zaman tatlıya bağlandı, endişelenmeyinErtuğ beye katılıyorum, herkesin savunduğu, inandığı bir doğru vardır. Ben de eğitimim, bilgim dahilinde ve biraz da teknik anlamda açıklama yapmıştım. Aslında yapılan yorumların hiçbirinde hata yok, sadece farklı bakış açıları yakaladım. Cevapların hepsi farklı noktalarda doğruluk payına sahip.
Teşekkür ederim, iyi forumlar![]()
Konu Misafir tarafından (12/11/2010 Saat 15:24 ) değiştirilmiştir.
kardeş ince yanak daha iyi yol tutar.ama düz yollarda normal ile ince yanak arasında çok fazla fark olmaz.fark virajlarda ve makaslamalarda çıkar.lastigin performansında taban degil yanak ön plana çıkar yol tutuşunda.bunu ayıralım birbirinden.tabiki taban genişligide önemli bir etken ama birincilik yanaklarda.ince yanak lastik ani hareketlerde yana ivmelenmeyi minimize eder dolayısı ile viraj ve makaslamalarda aracın yol eksenindeki hareket diger lastige nazaran daha iyidir.ayrıca genişlik faktörü cm2 düşen agırlık olarak en çok kış lastiklerinde önem taşımaktadır.bunun en bariz örnegi aynı ebatlardaki kış ve yaz lastiklerinde taban genişligi farklıdır.kış lastikleri dogası geregi cm2 düşen agırlıgın artırılması için aynı ebat diger lastiklere göre tabanı daha dar olur.
tartışmaya gerek yokta F1 mühendislerine söyleyin onlarda ince tabana geçsinler.
birde fabrika en iyi yoltutuş/performans için çalışmaz önceliği maliyettir.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
kardeş son noktayı koymuş...fabrıkalar daha cok ucuz malıyete satmaya calışır.her fırma mutlaka bıyerlerden çalmıştır...
Yurtdışında mjtdlerin de sportları bulunmakta yani 205 45 17'' lastikle fabrikadan çıkabilmekte mjtdler.Şuanki durumu bilmiyorum ama.Neticede yuvarlanma uzunluğu aynıdır.Yol tutuşa olumlu etkisi olur tüketim ve performansa ise olumsuz...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri