İki araç arasında sınıf ve kalite farkı var.Birisi kompakt sınıfının premiumu diğer ise küçük sınıfın iddaalı bir modeli.A3 ün hızlanma konusunda bir miktar dezavantajı var tabi.Ancak kaputunun altında gerçekten çok iyi bir teknoloji var.Maksimum torkunu alt devirlerden itibaren veren (1500d/d) ve bunu 4000d/d lara kadar koruyan bir makine.Hatta torkunun %80 ni 1250d/d dan itibaren üretiliyor.Direkt benzin enjeksiyonlu, emme manifolduna entegre sıvı soğutmalı intercoolerı ile oldukça verimli bir makine.Bu motor 140bg ve 170bg lik ilk tsi lerden oldukça farklı.Ancak tsi ve t-jet in performans ve tüketim değerleri birbirine çok yakın.A3 e en uygun motor 1.4tsi idi.Sanıyorum bu motorla Audi A3 satışlarını daha da arttıracaktır...
Yer imleri