Ercan Bravo da Giugiaro nın elinden çıkmış olabilir.Ama emin değilim...
herkese merhaba;
arkadaslar bu yenı bravonun bizim arabalar gibi dunyaca unlu bir tasarımcısı varmı yoksa fiatın tasarımcıları tarafından mı tasarlandı bilen varsa bilgilendirirse sevinirim...
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...
Ercan Bravo da Giugiaro nın elinden çıkmış olabilir.Ama emin değilim...
oyle olsa bizim arabalardakı gibi sticker olmazmıydı?
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...
bildiğim kadarıyla avusturya da jeep markasının tasarımlarını yapan bir şirketmiş
geri döndüm......
https://www.carbodydesign.com/archiv...26-fiat-bravo/
Fiat Style Centre taraan tasarlandigi aciklanmis.
1.3 MJ Act 75 HP, 5 lt/100km
bence tasarımı çok da süper değil. dün akşam bir tane gördüm. arkadan albenisi hiç yok. beyaz bir modeldi belki de bana öyle geldi. çok büyük duruyordu hatları.
tasarım fiat'ın kendi tasarımcıları tarafından yapılmış sanırım ortak bi tasarım...
tabi GP nin kalıplarını geliştirerek yaptıkları ortada ...
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
Sonuçta, Fiat a çalışan Giugiaro nun Gp sundan türetilmiş bir model.Yani Giugiaro nun dolaylı da olsa katkısı varÖnden Gp ya, arakadan ise eski haline çok benziyor.
Tabi bence en güzel kompakt Hb araç Bravo şuanda![]()
bence bravo pek kimseye rakip olamaz
iç tasarım bile focustan çok çok üstün bence bravo şahane bir araba olmuş ama bizdeki fiat önyargısı olmasa...
ben de bravo alırdım ama ah şu bütçe![]()
GP - 1.3 Multijet 75 Hp Dynamic - Titanyum Gri
ya bu arada konu biraz dagılmıs olucak ama kusura bakmayın bu baslıktan devam etmek istedım focus muhabeti acılınca.sımdı focusta on ve arka aks bagımsız ama cok buyuk umutlarla dunya pazarına sunulan bravoda ise on aks mecbur oncen ceker oldugu icin bagımsız ama arka aks sabit ben anlamıyorum ya 3 kurus icin neden odun verio kı fiat bundan tamam puntoda olmaya bilir kucun sınıf cunku fiyatı belli rakıpleri belli ama bravoda olması lazım mı bence bagımsız arka aks sayesinde yol tutus ve konfor yonunden focus yıllardır(98 de cıktı sanırsam)sınıfının referans arabası gozukuyor.oyle bir icimi dokmek istedım arkadaslarfocustan konu acılınca...mesela gecen golf tsi la bravo sport u karsılastırmıslar yol tutus yonunden golf lider bagımsız arka aksından dolayı sen 150 beygir araba yapiosun arka aks hala eski teknoloji.ve dergide de aynen soyle yazmıslar golf cok basarılı ama bravo asla kotu degıl sadece rekibi ondan daha deneyımlı yazmıslar sen dunyayı sallıyorsun bravo diye ama boyle bir sey yapiyorsun en azından sadece sport versiyonuna ekle su ozellıgi cunku 150 beygir azımsanıcak bir guc degil...herkese iyi geceler...
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri