ya bu arada konu biraz dagılmıs olucak ama kusura bakmayın bu baslıktan devam etmek istedım focus muhabeti acılınca.sımdı focusta on ve arka aks bagımsız ama cok buyuk umutlarla dunya pazarına sunulan bravoda ise on aks mecbur oncen ceker oldugu icin bagımsız ama arka aks sabit ben anlamıyorum ya 3 kurus icin neden odun verio kı fiat bundan tamam puntoda olmaya bilir kucun sınıf cunku fiyatı belli rakıpleri belli ama bravoda olması lazım mı bence bagımsız arka aks sayesinde yol tutus ve konfor yonunden focus yıllardır(98 de cıktı sanırsam)sınıfının referans arabası gozukuyor.oyle bir icimi dokmek istedım arkadaslarfocustan konu acılınca...mesela gecen golf tsi la bravo sport u karsılastırmıslar yol tutus yonunden golf lider bagımsız arka aksından dolayı sen 150 beygir araba yapiosun arka aks hala eski teknoloji.ve dergide de aynen soyle yazmıslar golf cok basarılı ama bravo asla kotu degıl sadece rekibi ondan daha deneyımlı yazmıslar sen dunyayı sallıyorsun bravo diye ama boyle bir sey yapiyorsun en azından sadece sport versiyonuna ekle su ozellıgi cunku 150 beygir azımsanıcak bir guc degil...herkese iyi geceler...