101 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Grande punto 1.4 t-jet nasıl olur

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    . .
    Korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2006
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.034
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 254

    Standart

    150lik Bravonun farkı sadece yazılım değil. Ben araç piyasaya ilk çıktığında servis yetkilisine, eğitime gitmeden önce bunu sormasını istemiştim. Yazılım haricinde başka farkların da olduğunu öğrendim.Şimdi unuttum ama birkaçbirşey söylemişti.
    VWnin TSI 140 ve 170liği arasında sadece yazılım farkı var ama Fiat'ta durum farklı.

  2. Bu mesajı için 2 kişi Korhan'ye teşekkür etti:


  3. #2
    rahan yilmaz
    ranet3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    82
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06RP...
    Edilen teşekkür: 41

    Standart

    Alıntı Korhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    150lik Bravonun farkı sadece yazılım değil. Ben araç piyasaya ilk çıktığında servis yetkilisine, eğitime gitmeden önce bunu sormasını istemiştim. Yazılım haricinde başka farkların da olduğunu öğrendim.Şimdi unuttum ama birkaçbirşey söylemişti.
    VWnin TSI 140 ve 170liği arasında sadece yazılım farkı var ama Fiat'ta durum farklı.
    vw de 170 lik le 140 lık arasında yatak piston ve derece farkları var...

    Alıntı blackpunto35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçen hafta fiat servisinde bu konu ile ilgili görüştüm 150 lik bravo ile 120 lik punto nun motorunun aynı olduğunu söyledi hatta hiç bir farkının olmadığı söylendi bursa ile görüşülcek eğer bilgi doğrulanırsa ( hiç bir farkını olmadığı ) ne de olsa yeni bir motor ve yeni bir model söz konusu uygulama denenecek aracımda size bu konu ile ilgili bilgiyi aktaracağım
    bende mrk ediyorum sonucu hadi hayırlısı

    Alıntı utktoti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu anda g puntom yok bundan bir kaç gün önce starjet almak için istanbulda bayiiye gittim ama aradığım renk yoktu gelmesi ise baya bir uzun sürerdi.t-jet düşünmemiştim araç satıcısının t-jeti önermesi beni düşündürdü.satıcının t-jet in daha yeni ve güçlü bir motor olduğunu ve bir kaç zaman içinde dahada yaygınlaşcağını söylemesi beni ikilem içinde bıraktı.t-jet motor daha yeni ilerde motorla ilgili bir sorun yaşarmıyım starjet yıllardır kullanılan bir motor ammmmaaaaa t-jet nasıldır işte bu yüzden yardımcı olursanız sevinirim.
    son olarak ta arabayı sakin sürerim perfonmas benim için o kadar önemli değil
    fikriniz nedir bilemiyorum ancak ben t-jet in punto için ideal bir motor olduğunu düşünüyorum devirden düştüğünüzde habire vitesle oynamak yerine gaza dokunmak yetiyor yorulmuyorsunuz ekonomik yönden ise sakin kullanımda ben arabama 6.1 litre yaktırdım şehir içi... süratli kullanımda 8.5/9.0 litre civarlarında seyir ediyor... bunun dışında bugün ankara ağaçlı satış sorumlusunun dediğine göre starjet ler yavaş yavaş bitecekmiş... ne alırsanız alın hangi marka model şimdiden allah kaza bela vermesin... saygılarımla...
    Konu Linos tarafından (08/06/2008 Saat 09:58 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood!

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #3
    . .
    Korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2006
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.034
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 254

    Standart

    Alıntı ranet3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vw de 170 lik le 140 lık arasında yatak piston ve derece farkları var...


    ...
    VWnin resmi sitesi
    Volkswagen Türkiye
    122 hp TSI motor doğrudan püskürtme ile birlikte turbo şarj teknolojisini kullanırken; 140 ve 170 hp TSI motorlar, çift şarj (kompresör ve turbo) ile doğrudan püskürtme sistemini kullanmaktadır. 140 hp ve 170 hp motorları arasında mekanik olarak herhangi bir fark bulunmazken, aradaki motor gücü farkı özel bir yazılım ile sağlanmaktadır

  6. Bu mesajı için 3 kişi Korhan'ye teşekkür etti:


  7. #4
    rahan yilmaz
    ranet3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    82
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06RP...
    Edilen teşekkür: 41

    Standart

    Alıntı Korhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VWnin resmi sitesi
    Volkswagen Türkiye
    122 hp TSI motor doğrudan püskürtme ile birlikte turbo şarj teknolojisini kullanırken; 140 ve 170 hp TSI motorlar, çift şarj (kompresör ve turbo) ile doğrudan püskürtme sistemini kullanmaktadır. 140 hp ve 170 hp motorları arasında mekanik olarak herhangi bir fark bulunmazken, aradaki motor gücü farkı özel bir yazılım ile sağlanmaktadır
    ya o zaman internet sitesinden araştırmalarına devam et boşuna konuşmuoruz burada golf gt 170 lik tsi modifiye ettik ondan bunu tartışmıorum bile...

  8. #5
    cihangir ozturk
    chn73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/04/2007
    Mesajlar
    291
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 88

    Gülen Yüz

    77 bg ile 95 bg arasındaki dehşet farkı yaşamış biri olarak söylüyorum ki 95 ile 120 arasındaki fark baya fazla olacaktır.bakın şu beygirlerin yaptığı işe

  9. #6
    . .
    Korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2006
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.034
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 254

    Standart

    Alıntı ranet3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya o zaman internet sitesinden araştırmalarına devam et boşuna konuşmuoruz burada golf gt 170 lik tsi modifiye ettik ondan bunu tartışmıorum bile...
    Yahu adam kendi resmi internet sitesinde mekanik olarak fark yok demiş. Yalan borcu mu var millete?

  10. #7
    rahan yilmaz
    ranet3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    82
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06RP...
    Edilen teşekkür: 41

    Standart

    Alıntı Korhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu adam kendi resmi internet sitesinde mekanik olarak fark yok demiş. Yalan borcu mu var millete?
    bak yaa sen orada turbonun kompresörün modelini motorun içindeki piston çapını da yazıo mu bi bakar mısın tekrar??? lütfen biri teknik konuşuyorsa aynı şekilde karşılık verelim... saygılarımla

  11. #8
    rahan yilmaz
    ranet3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    82
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06RP...
    Edilen teşekkür: 41

    Standart

    Alıntı Korhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VWnin resmi sitesi
    Volkswagen Türkiye
    122 hp TSI motor doğrudan püskürtme ile birlikte turbo şarj teknolojisini kullanırken; 140 ve 170 hp TSI motorlar, çift şarj (kompresör ve turbo) ile doğrudan püskürtme sistemini kullanmaktadır. 140 hp ve 170 hp motorları arasında mekanik olarak herhangi bir fark bulunmazken, aradaki motor gücü farkı özel bir yazılım ile sağlanmaktadır
    yok kesin bende bi sorun var anlatamıyorum sizlere oturduğun yerden fark olmaz!!! internette yazar fiat da diyor ki turboda fark var 120-150 arasında ama bunlar sizlerin internet araştırmalarıyla bi yazıyı copy paste edince olmuyo ben tezimin hatta idda ettiğim şeyin sonuna kadar arkasındayım. 140-170 arasında piston kompressör ve turbo tipi farkı var. hadi bide çelik ayna yapalım tam olsun... ömrüm bu arabaların içinde geçti elimden kaç araba geçti sayısını unuttum çevremde biri arabasına çöp alacak olsa bana sorar sizde tutmuş bana resmi internet sitesinden copy paste ediyosunuz bana keşke usta böyle dedi yada servisine sordum senin dediğin yanlış deseydin daha iyiydi. ayrıca bir turbodaki 0,1 mm lik boğaz açıklığı eksoz sistemindeki değişiklikler yazılım piston çapları ve tipleri sizin hasta olduğunuz begir i deli gibi etkiler. o zaman neden almanyada 140 lık larla değilde gt lerle uğraşıyorlar bi bakın dahlbach firması (hollanda) dünyada vw de kendini kanıtlamıştır ve adamlar gti ve gt lerle uğraşıyo bununda sebebi motorun içinin güçlü olması yüklemelerden sonra daha az sorun çıkartmasıdır. not: bu konularla ilgili son yazımdır tekrar cvp yazmıcam. saygılarımla

  12. #9
    . .
    Korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2006
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.034
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 254

    Standart

    Alıntı ranet3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok kesin bende bi sorun var anlatamıyorum not: bu konularla ilgili son yazımdır tekrar cvp yazmıcam. saygılarımla
    Tamam. Yorum bu başlığı okuyanların. Lütfen düşüncelerinizi yazın.

  13. #10
    Ahmet Öztürk
    birotteau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2007
    Yaş
    46
    Mesajlar
    159
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Plaka
    34 EN XX34
    Edilen teşekkür: 79

    Standart

    Alıntı ranet3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok kesin bende bi sorun var anlatamıyorum sizlere oturduğun yerden fark olmaz!!! internette yazar fiat da diyor ki turboda fark var 120-150 arasında ama bunlar sizlerin internet araştırmalarıyla bi yazıyı copy paste edince olmuyo ben tezimin hatta idda ettiğim şeyin sonuna kadar arkasındayım. 140-170 arasında piston kompressör ve turbo tipi farkı var. hadi bide çelik ayna yapalım tam olsun... ömrüm bu arabaların içinde geçti elimden kaç araba geçti sayısını unuttum çevremde biri arabasına çöp alacak olsa bana sorar sizde tutmuş bana resmi internet sitesinden copy paste ediyosunuz bana keşke usta böyle dedi yada servisine sordum senin dediğin yanlış deseydin daha iyiydi. ayrıca bir turbodaki 0,1 mm lik boğaz açıklığı eksoz sistemindeki değişiklikler yazılım piston çapları ve tipleri sizin hasta olduğunuz begir i deli gibi etkiler. o zaman neden almanyada 140 lık larla değilde gt lerle uğraşıyorlar bi bakın dahlbach firması (hollanda) dünyada vw de kendini kanıtlamıştır ve adamlar gti ve gt lerle uğraşıyo bununda sebebi motorun içinin güçlü olması yüklemelerden sonra daha az sorun çıkartmasıdır. not: bu konularla ilgili son yazımdır tekrar cvp yazmıcam. saygılarımla
    Merhaba,

    Rahan ve Korhan bence ikiniz de haklisiniz. Mekanik olarak motorun ic yapisinda bir farklilik olmayabilir, Korhan haklisin.
    Ama 140'lik ve 170'liklerin motor blok kodlari, piston kodlari parca olarak VW'de farkli yeralmaktadir, bizim ailemizde de VW servisi isleten var. Rahan haklisin 170'liklerin pistonu belki ayni capta olsa bile aslinda daha dayanikli ve yuksek basinca direncli malzemeden uretildiginden daha farkli bir malzemedir aslinda.
    Sonuc, ayni motor bile olsa(silindir caplari ayni, bile olsa) farkli metal karisimlari ile elde edilmis piston ve blok dolayisiyla farkli malzeme stok kodlarina sahiptirler 140'lik ve 170'likler.

    Herkese selamlar
    ahmet

Benzer Konular

  1. Grande Punto ya Punto Evo tamponu olur mu?
    xcoder tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 01/03/2010, 19:12
  2. Satılık Grande Punto Emotion (Bravo ile takas olur)
    narkoz30 tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 22/10/2009, 23:21
  3. Grande Punto alacağım yardımcı olur musunuz?
    can0088 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 24/10/2008, 23:51
  4. Momo Corse 17'' Lik Jant Grande Puntoya Nasıl Olur?
    ErqeGnctrk tarafından Modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 22/04/2008, 17:04

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com