Wala beni aramışlardı ve eve gelip anket yapmak istediklerini söylemişlerdi bende olur demiştim ve evde yaklaşık 15 dak. sorular sordular sadece..
Arkadaşlar merhaba,
Daha önceden telefonla arayarak benimle araç alımı sırasındaki yaşadığım aşalarımın anketini yapmışlardı. Bugün yine aradılar ve benimle birlikte kısa bir yolculuk ve yüzyüze anket yapmak istediklerini söylediler bende kabul ettim ama şimdi kafamda soru işareti oluştu. benimla sabah işe giderken yada eve dönüş yolunda uygun oldğum anı sordular bende yarın sabahı kabul ettim..
Bu şekilde bir arama gelen yada ziyaretine gelinen oldumu ? Fiat müş. Hiz. Teyid edilir sanırım. Başka bir önerisi olan varmı yada
Wala beni aramışlardı ve eve gelip anket yapmak istediklerini söylemişlerdi bende olur demiştim ve evde yaklaşık 15 dak. sorular sordular sadece..
Adamlar benimle birlikte işe gelecek sabahtan![]()
Bu anket firması benim peşimi bırakmıyor valla evden işe birlikte gittik şimdide şirkete yerinde ziyarate geliyorlarBu sefer hedileri araba ile ilgili bişey olur umarım
![]()
Daha önceki hediyeleri ne ile ilgiliydi ki![]()
Hayat herkesi adam yapar , seve seve hemde..
FA' dan traş balsamı, Traş köpüğü, duş jeli, Deodarant, kolonya , ıslak mendil, banyo lifi vs 10 parça filandı sanırım![]()
iyiymiş hediye bize kuru kuruya soruyorlar![]()
Yarın saat 13:00 gibi hediyelerden bahsedirimBu arada unutmadan bir önceki ankette siteyi epey övdüm ve Fiat acil desteklemeli dedim işe yarar umarım. Kendi sitelerinden çok bu siteden bilgi aldığımı söyledim adamlara
Emin seni sevmişler demekki.. Farklı bir deneyim olsa gerek.. Sabah sabah kapıda bekleyen anketörler.. Umarım yolculuk zevkli geçmiştir...
Site ile ilgili bilgiler içinde teşekkürler ayrıca...
Birçok şey bilirim ama en iyi bildiğim şey Haddimdir...
Enteresançok aradılar soru sordular ama eve işe geleceğiz diyen olmadı ,Bence seni sevmişler peşini bırakmıyorlar..
Ah birde bana gelselerŞu yol bilgisayarım ve direksiyon ışıklarım hakkında çok iyi methiyelerim var. Gerçi sağolsunlar 5 senelik garantili aracıma 1 aylıkken 50 ytl para karşılığında direksiyon ledlerimi taktılar ve beni memnun ettiler. Yol bilgisayarım için call centerdaki 40-50 telefon çağrımı gördüklerindenmidir nedir ne arayan var nede soran
Ben artık Fiat' ı olduğu gibi kabullenenlerdenim, memnunmuyum? Hayır.
Kamera ile çekim yapılan anket deneyimim oldu bide sabah kapıya gelenler![]()
Öğrendim ikisi ayrı firmalarmış bir firma araçlar üzerine genek bir araçtırma yapıyor, Bugün gelen arkadai işe Grande Punto' lar yakıt performans gibi verilerini fabrikaya iletiyormuş
Bende 3 ayda paslanan civatadan baksettim ama pek işe yaramıyor
Bide bugün gelen arkadaş eli boş geldi![]()
Hayırlısı olsun da arabayı allahın emriyle istemesinler sonrasındahediye , sık ziyaret felan
![]()
Valla yaparız bir nikah![]()
Bence musteri memnuniyeti Call centeri arayinca kalite standartlarini yukseltmek icin gorusmeleri kaydederek, gostermelik anketler yaparak kazanılmaz. Gercek anlamda en az hatalı araclari üreterek, çıkan sorunlara kısa zamanda yapıcı yaklaşımlarla çözüm getirerek sağlanabilir.
Bir tanidigim bir kaç sene önceki yaşanmış hikayesini anlattı; 20 senelik Mercedes aracini sağda solda tamircilere goturdugunu ancak motor aksamındaki su sızması sorununu çözmediğini bunun üzerine arkadaş çevresinden birinin servisine götür sözüne istinaden ümitsiz şekilde Bursa' daki yetkili servise gidiyor. Araca bakıyorlar bu arac eski oldugundan gerekli parca stokta yok biz sizi 10 gün içinde ararız diyorlar. Gülerek nasıl olsa aramayacaklar diyerek geri dönüyor ve 1 hafta sonra geri dönüş yapıyorlar ve aracı istiyorlar. Neyse aracın sorunu çözülüyor yüklü fatura beklerken bir bakıyor parçanın adı yazıyor karşısında bedelsiz yazıyor, sadece komik bir işçilik parası yazılmış. Araç garantide değil neden parça bedelsiz diye sormuş? Cevap ise bu parça normal şartlarda asla arıza yapmayan bir parça sadece Türkiye şartlarında uzun süreli kullanımda delinme yapıyor o nedenle bu parçadan ücret almıyoruz demişler. Evet 20 yıllık araca bu cevap bence tebrikler.
Bizler ise garanti kapsamında çıkan arızalarda bile nazlanan servislerle, 1 aylık araca para ödeyip led taktırarak, olması gereken yol bilgisayarı takılmadığı için kullanamadığımız özellikkerle anket cevaplayacağız. Belkide göstermelik bu hediyelerle kendimizi iyi hissedeceğiz ama hiç bir zaman memnun olamayacağız. Benim düşüncem bu katılan yada karşı çıkanlar olabilir herkesin görüşüne saygı duyuyorum.
Konu cenkeri tarafından (14/05/2008 Saat 13:27 ) değiştirilmiştir.
şimdi beni aradılar,mayıs ayında servise gitmiştim,bununla ilgili sorular sordular,yaklaşık 10 dakika surdu telefon gorusmemiz...ama hiç yanınıza gelelim felan demediler,ancak anlamadım ben ondan oncede çok gitmiştim servise,bugune kadar hiç aramayıp bu gidişime istinaden aradılar
![]()
Beni de 2-3 defa aradılar anket için. Kısaysa tamam yapalım dedim telefonda yaptık birşeyler. Bir kere de işyerinize gelelim dediler. Ne kadar sürer dedim, yarım saat diyince ohhaa oldum kusura bakmayın o kadar zamanım yok dedim istemedim. Bir daha da aramadılar. Şimdi de servislerden arıyorlar. Servise kayıt açtırdıysam sorunum çözüldü mü çözülmedi mi hesabı..Valla bende de o 3 satır 2 satır muhabbeti olsaydı bizzat çağırırdım bir güzel muhabbet etmeye.
Aynı şekilde benide geçen hafta aradılar ama memnunmusun diye sormadılarne gelelim ne bakalım dediler...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri