Aracınız farklı bir motor olsa belki bir sürpriz ile karşılaşabilirsiniz fakat 1.3 multijet segmentinde sağlamlığını kanıtlamış anahtarsız 500.000 yapabilen bir motor hatta bunun en basit örneği istanbul da kullanılan 1.3 multijet linea taksiler euro 4 5 6 her normda taksi mevcut ve bu taksiler ucuz / dandik yerlerden mazot alınan bakımları oto sanayilerde yapılan genelde yan sanayi parça kullanılan (filtre vb. Parçalar) her biri 300.000 i devirmiş ve hala yürüyen araçlardır.
Bu örnek yetersiz ise (genelde yetmeyebiliyor

) şirkette kullandığımız euro 5 linea ve yeni egea lar en düşük 150.000 de araçlar genelde şehirler arası kullanıyoruz pazarlama bölümü olduğu için... şimdiye kadar kimse yolda kalmadı bundan önceki araçlar tdı polo idi en çok giden 120.000 e kadar gitti (araçlar bize 70 80 bin civarı geliyor genelde) çoğu turbo sardırdı yolda kaldı vb. Birçok personelin (ben dahil) isteği üzerine filo tekrar fiat a döndü.
Demek istediğim şu multijet diğer dizeller ile karıştırılmamalı multijet dizellerin tankıdır kolay bozulmaz parçası bulunur vb. Yukarda vermiş olduğum şartlara bile dayanan bir motor sizin gibi aracına özenen kişilerin elinde çok çok uzun süre sorunsuz gider.
Çok uzun oldu ama umarım yararlı bir yorum olmuştur... iyi akşamlar dilerim

Yer imleri