Alıntı Ezeldenberi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Mert, timbaz hocam diyor ki " mahkemeye versin, zaten son çıkan ikinci el oto kanunları tüketicinin yanında "
Biz ne kadar sineye çekersek bu işlerin sonu gelmeyecek. Hem sizin maddi ve manevi sorununuz çözülür hemde örnek olmuş olursunuz.

Yazılım yazılım diye formda gelinen son nokta, eğer çok sağlıklı olsaydı siz bu hale gelmezdiniz ve orjinal yazılıma dönmeye çalışan bir sürü arkadaş;

https://forum.grandepuntotr.com/chip...ml#post1013539
Zafer bey her yazılımlı araçları bir tutmayın. yazılım çok faydasıda var. Siz istemiyor olabilirsiniz o ayrı bir konu. O arkadaşın durumu çok farklı. Benim aracımdada yazılım vardı bir çok arkadaşımdada var. Bizler işi bilene yaptırdık herhangi bir sorunumuz yok. Piyasada ustayım diye geçinen olduğu gibi yazılımcıyım diye geçinende cok. Ayrıca araçtan kara tren gibi duman cıksın diyende çok. bunlar kişilerin kişisel tercihleridir. Araç alırken karşınıza herşey cıkabilir. Experlerde mesela kaporta hariç pek guvenmem. Gözümün önünde motor testinde arac 4000 devirden sonra kara tren gibi siyah duman atıyor experin dediği motor acılmamış ondan diyor. Halbuki aracın eksozdan cıkan duman ile birde iğrenç bir koku var. Motor bitik ama expere göre motor yuzde90 bunu ben anlıyorken onlar motora yuzde 90 veriyorlar. Alan kişide bilmiyorsa yanında anlayan yoksada geçmiş olsun.

İkinci elde kanun çıktı ama acıklarıda çok .


Bu arkadaşın işi de yazılımsal olmayabilir. Yüksek ihitmal yazılım olmadan DPF iptali yapıldı. DPF ile aynı anda yazılım lada iptal yapılsa zaten uyarının yanmaması gerekli. Yada yazılımda kapatma işlemini yaparken beceremedı. sensörde sorun olabilir yada DPF kalibrasyonu gerekiyor. FIAT tan ayrılma ustalarda çok bişi bilmiyorlar. İyi incelenmesi gereken bir sorun. Bu tip durumlarda aracı kulalnırken DPF sistemini ölçmek lazım. Alınacak veriler ile çözüm sağlanması gerekiyor.